COVID-19 خطر سکوت پنسیلوانیا گروه دبیرستان، ارکستر، choral در فرد حوادث

شلی استالسمیتیورک دیلی رکورد منتشر شده در 5:02 PM EDT Aug 13, 2020وجود خواهد داشت هیچ گروه در فرد، ارکستر و یا

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

وجود خواهد داشت هیچ گروه در فرد، ارکستر و یا رویدادهای choral برای دانش آموزان دبیرستان ی این سال تحصیلی آینده.

انجمن مربیان موسیقی پنسیلوانیا گفت که این تصمیم سختی است، اما آنها آن را به دلیل وقایع شامل "دانش آموزان از مدارس متعدد و مدارس از سراسر مشترک المنافع است."

گروهی که حامی جشنواره های موسیقی منطقه، منطقه و همه ایالت است، گفت که این حرکت برای محدود کردن هر گونه خطر بالقوه عفونت COVID-19 ضروری است.

گروه های مجازی همه دولتی برگزار می شوند و نوازندگان توسط مقامات در ۱۲ ناحیه انتخاب خواهند شد. در این هفته منتشر شد گفت : دولت مواد استماع از دامنه عمومی و فرمول های موجود منطقه خواهد شد برای تعیین تمام گروه های دولتی برای گروه / باد ، کر و ارکستر ارائه می شود.

بیشتر: آذوقه مدرسه در دوران COVID-19: چگونه برخی از مدارس برنامه ریزی برای توزیع، استفاده از مواد

بیشتر: به عقب به مدرسه: در فرد، مجازی یا ترکیبی؟ در اینجا آنچه در منطقه محلی برنامه ریزی برای انجام

ما درک می کنیم که موسیقی یک بخش ضروری از برنامه درسی مدرسه و جوامع ما است و ما در حال کار با پشتکار به عنوان بسیاری از فرصت های موسیقی در طول این سال تحصیلی آینده ارائه دهد، "رئیس جمهور PMEA فیل Stattel در آزادی گفت. ما در بهار کنفرانس سالانه مجازی و رویداد همه دولت برگزار می کنیم و به مناطق PMEA خود کمک می کنیم تا رویدادهای مجازی خود را در این زمینه انجام دهد، باید آنها این کار را انجام داده و انتخاب کنند."

شلی استالسمیت خبرنگار روند روزنامه نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت mstallsmith@ydr.com و یا در توییتر در @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن