COVID-19 تست در حال حاضر در دسترس در برکلی برای همه بدون در نظر گرفتن علائم

علائم دیگر نیاز به واجد شرایط برای یک COVID-19 آزمون در برکلی به عنوان یک سایت به تازگی افتتاح شد به گسترش شهر

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

علائم دیگر نیاز به واجد شرایط برای یک COVID-19 آزمون در برکلی به عنوان یک سایت به تازگی افتتاح شد به گسترش شهر را تست ظرفیت و افزایش دسترسی داشته باشید.

سایت اعلام شد در شهرستان های ایمیل فرستاده دوشنبه که به ذکر است که تست خواهد بود رایگان و ارائه شده است تنها با وقت قبلی. نتایج را حدود 2 تا 3 روز با توجه به ایمیل.

"اگر شما نگرانی در مورد قرار گرفتن در معرض نمی تکیه بر علائم به عنوان بسیاری از مردم با COVID-19 نشان ندهید علائم حتی پس از آلوده شده است" ایمیل متحده است. "این می تواند تا دو هفته برای عفونت به توسعه و برای کسی که برای تست مثبت برای COVID-19."

با توجه به ایمیل های تست شده اجازه می دهد تا مردم را به گام برای محافظت از دیگران از گسترش این بیماری و اجازه می دهد تا مقامات بهداشت عمومی به راحتی تماس ردیابی و اطلاع رسانی به مردم که ممکن است در معرض.

در این سایت کسب و کار می تواند برنامه بلوک از زمان خود را به آزمون کارکنان با توجه به ایمیل و می توان آن را به صورت منظم.

شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی اضافه شده است که این آزمون در سایت "تغییر" جامعه را در یک "فاز جدید" و ساخته شد ممکن است توسط برکلی سلامت عمومی کارکنان و همچنین حمایت از شهردار جسی Arreguín و شورای شهر.

"ما در یک مسیر به موفقیت" ایمیل متحده است. "ما هوشیاری در حفاظت از خودمان و جامعه ما کمک خواهد کرد که ما حرکت رو به جلو در آنچه که هنوز راه طولانی در پیش است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن