COVID-19 جدید STD

جدید STD است afflicting جهان است. آن را آلوده پیر و جوان و فقیر و غنی مردم از همه نژادها و آموزش. آن را به چال

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

جدید STD است afflicting جهان است. آن را آلوده پیر و جوان و فقیر و غنی مردم از همه نژادها و آموزش. آن را به چالش کشیده است ملت ما مراقبت از سلامت سیستم wreaked ویران کردن بر روی اقتصاد ما آلوده به بیش از 3.5 میلیون آمریکایی و منجر به بیش از 140,000 مرگ و میر — و هنوز هم در حال گسترش است. همه ما می دانیم که این چه STD است: COVID-19. و بله, آن است که یک STD یک "اجتماعی منتقل می شود بیماری است."

مانند یک بیماری مقاربتی COVID-19 اسپرد بین دو نفر در نزدیکی فیزیکی است و تشخیص با یک آزمایش پزشکی. مانند یک بیماری مقاربتی COVID-19 قابل پیشگیری است با درگیر شدن در امن اجتماعی و شیوه های. اما بر خلاف بیماری های مقاربتی هیچ درمانی درمان در حال حاضر وجود دارد برای COVID-19.

مشترک بهترین شیوه استفاده می شود برای جلوگیری از گسترش بیماری های مقاربتی قابل اجرا هستند در جلوگیری از مردم را از آلوده شدن و گسترش COVID-19. برای جلوگیری از انقباض ترین بیماری های مقاربتی یا پرهیز و یا با استفاده از حفاظت مانع مانند کاندوم موثر هستند (درمان به عنوان پیشگیری از اچ آی وی یکی دیگر از مهم مسیر).

پرهیز طول همه گیر شامل نه درگیر شدن در هر گونه تعاملات اجتماعی — و نه قابل اعتماد و راه حل دراز مدت به عنوان توسط اثبات اخیر عقبگرد و پس از بازگشت از پناهگاه در محل سفارشات. به عنوان این دستورات به طور دائم منقضی و جوامع شروع به پیمودن مسیر خطر ناک از بازگشایی مردم شروع به تعامل اجتماعی صرف زمان بیشتری را با یکدیگر در نزدیکی فیزیکی مانند در رستوران ها و کافه ها. این ایجاد محیط مناسبی برای غیر عمدی ویروس انتقال است.

افراد ممکن است اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از انقباض COVID-19 که با توجه به آغاز تعاملات اجتماعی شبیه به آنها چگونه خواهد بود هنگامی که اجتناب از ابتلا بیماری های مقاربتی است. سوالات زیر را اجازه می دهد یک بررسی آینده نگر شرکای اجتماعی:

فراموش آینده نگر شرکای اجتماعی پوشیدن یک ماسک صورت (مانع) هنگامی که در میان افراد دیگر ؟

فراموش آینده نگر شرکای اجتماعی تنها از معاشرت با افرادی که پوشیدن ماسک صورت?

باید آینده نگر شرکای اجتماعی تست شده برای این بیماری اخیرا ؟

هنگامی که در معرض یک فرد که تست مثبت فراموش آینده نگر شرکای اجتماعی خود قرنطینه برای 14 روز ؟

آن است که همیشه آشکار است که یک فرد دارای بیماری های مقاربتی. در برخی موارد یک فرد آلوده ممکن است حتی آگاه است که آنها آلوده هستند و در عین حال می تواند دیگران را آلوده. همان صادق است با COVID-19 — به عنوان بسیاری از آنجا که 90 درصد از افراد مبتلا دارای علائم خفیف و به عنوان بسیاری از 40 درصد به طور کامل بدون علامت غافل که آنها عفونی و مسری است.

این درست است به خصوص از افراد زیر 30 سال سن (همچنین گروه سنی به احتمال زیاد به دست انداختن پناهگاه در محل و یا اجتماعی فاصله پروتکل). یک تفاوت بزرگ این است که COVID-19 درمان ندارد و یک مورد مرگ و میر به ویژه در میان افراد مسن (کسانی که بیش از 65) و کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی مانند چاقی و دیابت و بیماری های قلبی عروقی. افراد جوان ممکن است ناخواسته یا سهوا آلوده خود را پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و منجر به نتایج ضعیف برای چنین معرض خطر مردم از جمله بستری شدن در بیمارستان و حتی مرگ شود.

زنجیره ای از بیماری های مقاربتی است بی پایان با کریس آلوده بلر که آلوده چارلی که آلوده رایان که آلوده تایلر که آلوده سام و غیره. متاسفانه همان زنجیره انتقال وجود دارد COVID-19.

بنابراین اقدامات احتیاطی گرفته شده برای جلوگیری و پیشگیری از بیماری های مقاربتی شبیه به کسانی که برای اجتناب و جلوگیری از COVID-19 با کاندوم جایگزین ماسک صورت. به سادگی قرار دادن هر فرد می تواند مسئولیت خود را در رفتار و اعمال و محافظت از خود کسانی که در اطراف آنها و کسانی که با آنها ارتباط برقرار. این انتخاب است که هر یک از ما می تواند با مفاهیم برای همه است. این است که چگونه ما می تواند به توقف COVID-19 جدید STD.

شلدون Jacobson, Ph. D., بنیانگذار است استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign. جانت Jokela, MD, MPH, است, بازیگری منطقه ای دین از دانشگاه Illinois College of Medicine at Urbana-Champaign.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب