COVID-19 پرتاب آچار در دبیرستان ورزشکاران برنامه های

حدود یک سال و نیم پیش من نشسته بود و در پشت ایوان از یک رستوران شلوغ در لس آنجلس. من متوجه یک جدول در نزدیکی ک

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

حدود یک سال و نیم پیش من نشسته بود و در پشت ایوان از یک رستوران شلوغ در لس آنجلس. من متوجه یک جدول در نزدیکی که در آن یک دختر نوجوان خانواده بزرگ او و چند UCLA مربیان بسکتبال شد صرف ناهار. من به این نتیجه رسیدند که احتمالا استخدام ناهار به خصوص پس از همه آنها را در آغوش گرفت و دست تکان داد در پایان. در حال حاضر در عصر COVID-19 یک احساسی متهم رویداد مانند این به نظر می رسد تقریبا غیر ممکن است. مطمئن جلسه مانند این می تواند اتفاق می افتد بیش از, زوم وجود دارد اما دیگر عناصر کالج, روند استخدام که نمی قرض خود را به خوبی به آنلاین جایگزینی.

در اوایل سال جاری مدارس در سراسر کشور تعطیل با توجه به همه گیر لغو تقریبا تمام بهار ورزشی فصل است. معمولا دانشگاه, استخدام شروع با حروف و منافع عمومی از مربیان که اغلب با استفاده از آمار به تصمیم می گیرید که ورزشکاران سعی کنید و استخدام. این است که در آن لغو شد فصل بهار می تواند به علت یک مشکل بزرگ است. به دلیل رویدادهای ورزشی زنده شد به نام خاموش بسیاری از ورزشکاران از دست رفته را در یک فصل کامل از فرصت ها برای بهبود آمار خود را. برخی از ورزشکاران بودند که با تکیه بر خود ارشد نجومی برای خرید پس از آسیب و پتانسیل خود را برای رقابت در سطح دانشگاهی می تواند رفته اند به هدر.

پس از کالج استخدام اولیه نشان می دهد مورد علاقه آنها تجزیه و تحلیل بیشتر ارزیابی آمار و فیلم به تصمیم می گیرید اگر یک ورزشکار است که مناسب. دوباره از دست دادن فصل بهار با مشکل مواجه است برای به دست آوردن آن فیلم و این آمار. ورزشکاران هنوز قادر به برجسته ویدئوها اما استخدام خانم در عمل از بازی های زندگی. دیجیتال استخدام نیز لزوما به عنوان کارآمد که نسبت به فرد در استخدام. برخی از مربیان معتقدند که پس از لغو استخدام, آنلاین و در رسانه های اجتماعی شروع خواهد شد برای تبدیل شدن به شایع تر راه را برای ورزشکاران به اتصال با مربیان کالج.

بازديد و حضوری استخدام هستند یک گام مهم دیگر در این روند اما در فرد استخدام شده است در حال حاضر ممنوع برای من بخش مدارس تا Aug. 31. وجود دارد کمی متفاوت قوانین برای بخش دوم مدارس که مطابق با محلی دستورالعمل های بهداشتی اما قوانین بیشتر انعطاف پذیر هستند.

استخدام آنلاین در افزایش محبوبیت و حتی قبل از همه گیر ضربه پس از این انتقال تقریبا به طور کامل جذب آنلاین نیست مخل به روند. که می شود گفت این غیر ممکن است به ضرب و شتم یک مربی تماشای ورزشکار در فرد است.

این استخدام مشکل فراتر از فقط از دست دادن فصل بهار. آن را بسیار به احتمال زیاد است که در بسیاری از مکان ها — به خصوص در مناطق ضربه سخت coronavirus — وجود خواهد داشت نه یک سقوط ورزش های نجومی.

کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون و یا CIF است که دولت حاکم بر بدن برای همه ورزش مدرسه. آن را به تازگی اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد سقوط ورزش دبیرستان فصل جولای 20. آن را نیز منتشر شد 10-صفحه: راهنمای مشاوره در مورد چگونه به قطار در طول بیماری همه گیر. اگر CIF تصمیم می گیرد برای رفتن پیش با فصل پاییز به عنوان برنامه ریزی شده ممکن است تغییر برنامه شبیه به آنچه که برخی از کالج و حرفه ای ورزش لیگ در حال برنامه ریزی است.

بسیاری از دانشجویان ورزشکار نگران هستند و نه تنها در مورد استخدام, بلکه در مورد آنچه اتفاق می افتد به کمک هزینه های تحصیلی ورزشی. برخی از ورزشکاران که در برنامه ریزی شده با استفاده از معرفی به مربیان و پیشاهنگی به دریافت بورسیه در حال حاضر مجبور به تکیه بر رسانه های اجتماعی. رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر است و همچنین دلیلی برای نگرانی است. یک نظرسنجی که توسط هریس نظرسنجی از طرف TD Ameritrade یافت که از تمام دانشجو-ورزشکاران مورد بررسی نزدیک به 20 درصد را به حال خود بورسیه تاخیر و یا لغو همانطور که توسط ایالات متحده آمریکا امروز.

به عنوان اگر مسائل را با استخدام و بورسیه نیست به اندازه کافی دانشجو-ورزشکاران نیز باید برای مقابله با تاخیر در دسترسی به تست های استاندارد. SAT و ACT همیشه مهم برای استخدام و بورس روند. بالا نمره آزمون را می توانید برای نمرات پایین و بسیاری از مدارس به پول بیشتر از طریق بورس های تحصیلی دانشگاهی بالاتر نمرات آزمون در یک sliding-scale فرمت.

پس از لغو این نشست در ماه مارس و رفتن را از طریق آنلاین با AP آزمون در اردیبهشت, کالج هیئت مدیره اعلام کرده است که در آن سعی خواهد کرد برای مدیریت تست های بیشتر بعد از این سال اما با ظرفیت محدود. کالج هیئت مدیره است و همچنین با توجه به برنامه های آنلاین, در خانه نشسته اما تاخیر آن با توجه به حقوق صاحبان سهام و نگرانی است.

برخی از اجتماعی حقوقی قانون آزمایشات تجویز شده است در برخی مناطق با نسخه آنلاین انتظار می رود به رول در ماه سپتامبر. با توجه به دسترسی محدود NCAA کاهش یافته است تست مورد نیاز برای ورودی سال اول اما ورزشکاران ممکن است هنوز هم از دست دادن این فرصت را به استفاده از نمرات آزمون به صورت نمرات پایین به خصوص در یک وضعیت که در آن همه گیر ممکن است منجر به عملکرد ضعیف تحصیلی.

مانند تقریبا همه تحت تاثیر این بیماری همه گیر دبیرستان ورزشکاران با آرمان داشته اند برنامه های خود را طرح میتوانست و چهره بلندی ابهامات پیش رو است. دانش آموزان برنامه ریزی در حضور کالج در سال 2021 در قلمرو ناشناخته و دانشگاه استخدام فقط یکی از جنبه های بسیاری از زندگی عادی تحت تاثیر بیماری است.

فکر کردن به این که استخدام ناهار مشاهده کردم بنابراین من می تواند تنها امیدواریم که روزی به زودی ما می توانیم بازگشت به این نوع چهره به چهره تعامل وقتی که می آید به استخدام روند. تا آن زمان همه که سمت چپ انجام دهید این است که صبر کنید و ببینید که چگونه آینده دانشگاهی فهرست اسامی به نوبه خود.

راشل Alper می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن