COVID و انزوا

ما فدرال رهبران می گویند که آن را بی خطر است برای بازگشایی جنبه های جامعه ما است. آنها با نادیده گ

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

ما فدرال رهبران می گویند که آن را بی خطر است برای بازگشایی جنبه های جامعه ما است. آنها با نادیده گرفتن است که کاهش در COVID-19 موارد است که با توجه به انزوای اجتماعی. هیچ کس در امان خواهد بود تا آنها را به ایمنی. این بستگی دارد یا در حال توسعه یک واکسن (یک راه طولانی کردن) عظیم تست و انزوا از کسانی که آلوده و مسری یا در واقع حتی دستیابی به ایمنی توسط آلوده شدن و توسعه ایمنی از بیمار بودن (بالینی یا sub-بالینی).

مردم هستند که منجر به محرومیت از این ضرورت با انگیزه های سیاسی اظهارات که مخالف آنچه مردم باید بشنوند. این حقیقت ممکن است شوک و ترس اما آنها هر دو حق و نیاز به شنیدن حقیقت به طوری که ما می توانیم همه کار با هم در یک چارچوب مبتنی بر واقعیت است نه شعارهای سیاسی و یا جهل. لطفا مستقلبه مردم حقایق و کمک به آنها برای قبول واقعیت, بنابراین ما می توانیم همه کار با هم برای زنده ماندن این بحران است.

من در حال حاضر پاسخ اول, درمان موارد اضطراری دندانپزشکی از عنوان دور به عنوان Paso Robles, Bakersfield و وان Nuys شود. پزشکی به عنوان عضو هیات کلبه بیمارستان من گرفته اند که مسئولیت. بیایید همه مسئولیت برای حل و فصل این همه گیر با انجام درست.

ورود

لطفا توجه داشته باشید این ورود به ارسال حوادث و یا در مطبوعات. با استفاده از این صفحه در اینجا برای ورود به سایت خود را مستقل اشتراک

عضو نیستید ؟ ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن