COVID هشدار اشتباه به طور موقت تعطیل ایالات Boys & Girls Clubs

عکس: حسن نیت ارائه میدهدمایکل بیکر مدیر عامل شرکت ایالات Boys & Girls Clubs of Santa Barbara County ایالا

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدمایکل بیکر مدیر عامل شرکت ایالات Boys & Girls Clubs of Santa Barbara County

ایالات Boys & Girls Clubs of Santa Barbara County توسط تندرست از یک هشدار اشتباه پس از آن تا به حال به طور موقت بسته درهای خود را در روز دوشنبه هنگامی که یک کودک عضو در شرق آن Canon Perdido Street باشگاه گزارش به قرارداد COVID-19 — اما آن را تبدیل به مثبت کاذب.

"ایمنی کودکان و نوجوانان و کارکنان ما شماره یک اولویت" گفت: مدیر عامل مایکل بیکر در روز سه شنبه. "در حال حاضر این داستان کاملا تغییر کرده با مثبت کاذب بنابراین ما امیدوارم باز دوباره تا فردا."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بیکر گفت که او برای اولین بار مطلع پدر و مادر کودک در حدود ساعت 11 صبح روز دوشنبه که کودک تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس و اعضای هیات بلافاصله شروع به تماس پدر و مادر را انتخاب کنید تا کودکان خود را به طوری که هر کس پاک شد توسط 2:30 بعد از ظهر تسهیلات تاکنون عمیق تمیز و همه کارکنان مورد نیاز برای آزمایش قبل از این باشگاه می تواند بازگشایی تا بیکر دریافت تماس از وزارت بهداشت و درمان است که در این آزمون تا به حال واقع شده است مثبت کاذب.

سانتا باربارا, Boys & Girls, باشگاه ادغام با ایالات Boys & Girls Clubs of Santa Barbara County اوایل این ماه. بیکر گفت: ادغام خواهد شد در ادامه عملیات خود را با همان پروتکل است که در محل پس از همه گیر رسید.

"زمانی که بهداشت عمومی در آمد آنها واقعا تحت تاثیر قرار با ما و روش ما در حال حاضر در محل" بیکر گفت. "همه بچه ها ماسک می پوشند و هر کس می شود یک دما را بررسی کنید و به پاسخ" نه "به تمام علائم در چک لیست قبل از آنها می توانید وارد کنید" بیکر گفت.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب