COVID بستری شدن در بیمارستان در رکورد روزانه موارد افزایش

برای هر کسی که نیاز به خواندن بین خطوط اخیر COVID کنفرانس های مطبوعاتی توسط استاد راهنما گرگ هارت ما قطعا در ک

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

برای هر کسی که نیاز به خواندن بین خطوط اخیر COVID کنفرانس های مطبوعاتی توسط استاد راهنما گرگ هارت ما قطعا در کانزاس دیگر — و نمی تواند برای برخی از زمان. گرفتن پایین به وجودی nitty-ریگ شهرستان اضطراری برنامه ریز نیک رس اظهار داشت: "راه ما جشن تغییرات زندگی متفاوت خواهد بود." بنابراین بیش از حد او هشدار داد, خواهد شد راه رفتن دانش آموزان به مدرسه و تقریبا هر چیز دیگری.

جدید, شماره ومیگوید همیشه رو به بالا بودند نه همه که چشمگیر نیست اما خوب هم نیست. آنها گفت: خاک رس بیشتر یک موضوع نگرانی از زنگ اما او اذعان کرد که تمایز نیست به عنوان روشن که آن را به تعداد بستری COVID بیماران.

از ژوئیه 21, 82 COVID بیماران تلقی می شد بیمار به اندازه کافی به نیاز به بستری شدن در بیمارستان. که برای ثبت بالاترین تا کنون. از کسانی که 26 شد و حتی مریض تر و هنوز هم نیاز به قرار داده شده در واحد مراقبت های ویژه. این countywide تعدادی از بیماران در حال حاضر نیاز به تهویه مناسب در دسترس نیست اما در کلبه سلامت وجود دارد.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در حالی که این اعداد سقوط به خوبی در تعریف ظرفیت کافی به عنوان تعریف شده توسط مقامات بهداشتی دولت آنها در حال حرکت هستند اما به آرامی در جهت اشتباه است. دو هفته پیش 72 COVID بیماران بستری شده بود و 21 بيمار در Icu. همانطور که از جولای 21, 193 مراقبت های بهداشتی کارگران تا به حال آلوده شده است تا از 157 دو هفته پیش. در حالی که معنای دقیق این اعداد — وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی کارگران کنار COVID — روشن نیست ساده ریاضی نشان می دهد که حداقل 36 از آنها قرار داده شده است از کمیسیون برای حداقل دو هفته. چگونه بسیاری از آنها نیاز به بستری شناخته شده نیست.

که شیشه نیمه خالی اخبار.

دادن یک نیمه کامل تصویر کاهش قابل توجهی در تعداد فعال موارد است. در دو هفته گذشته آنها کاهش یافته و از 432 به 295. این افت اتفاق افتاده است متناقض به عنوان تعدادی از آزمایشات تجویز شده است به شدت در حال افزایش است به عنوان درصد از کسانی که تست مثبت است. در واقع تعداد زیادی از مردم به دنبال آزمون افزایش یافته است به طوری که به شدت رس اعلام کرد که schedulers غرق شده اند توسط تعدادی از درخواست و مجبور خواهد شد برای اولویت دادن به کسانی که از ضروری-سرویس کارگران علامتی مردم و افرادی که صرف کرده اید بیش از 15 دقیقه در داخل خانه در نزدیک ماسک-کمتر نزدیکی به مردم شناخته شده اند که آزمایش مثبت است.

این COVID کنفرانس مطبوعاتی شرکت برگزار شد دو بار در هفته باید تکامل به آماری مغز کمپرسی همراه با یک نصیحت به بهتر فرشتگان از سانتا باربارا ساکنان شهرستان. در این راستا هارت که ریاست هیئت ناظران پدید آمده به عنوان نقطه فرد وقتی که می آید به ارائه پیام du jour. لطفا سایش پوشش صورت او التماس هر کسی که به تماشای این رویداد است. شستن دست های خود را اغلب. عمل اجتماعی فاصله.

عکس: پل Wellmanگرگ هارت

هارت شده است و مقاوم در برابر خواسته های رو به رشد از بسیاری از سواحل جنوبی ساکنان به اجرای افزایش تلاش ها وقتی که می آید به مردم با پوشیدن ماسک ، که ممکن است واضح ترین مکان تجلی عدم او اشاره کرد اما این که چگونه این عفونت در حال گسترش سریع ترین. مشکل واقعی او تاکید کرد که از شخص به شخص مخاطب است که اتفاق می افتد زمانی که اعضای خانواده در بازدید از شهر و دوستان با هم برای کباب کردن حیاط خلوت. برای اجرای افزایش تلاش ها در حال حاضر هارت نگران است را تحمیل خسارت های اقتصادی در حالی که برای بهبود امور است. (شهردار کتی Murillo موافقت کرده است به جای این موضوع از ماسک اجرای در هفته آینده به شورای شهر در دستور کار است.)

در روز سه شنبه کنفرانس مطبوعاتی هارت تحویل یک درخواست مهیجی برای حمایت از کسب و کارهای محلی و به خرید محلی در تمام هزینه. اگر کسب و کار تعطیل شده اند به داخل سالن خدمات هارت پیشنهاد کرد که شهروندان با خرید کارت های هدیه سفارش بایگانی اطلاعات و یا درخواست برای تحویل خانه.

به وضوح بسیار در ذهن او قریب الوقوع انقضای فدرال مکمل مزایای بیکاری — که اضافه شده 600 دلار در هفته به پرداخت سود حدود 24,700 ذینفع countywide. کسانی که پرداخت اضافه شده حدود 38 میلیون به اقتصاد شهرستان سانتا باربارا در ماه مارس به تنهایی و بسیاری از آنها نگران خشونت از خروج باید این پرداخت نمی شود تمدید گذشته خود تاریخ انقضا ژوئیه 31. در حال حاضر مجلس و سنا در حال مذاکره از نظر فرمت ممکن است اما دو طرف دور از هم. دموکرات ها به دنبال 3 میلیون دلار در اقتصادی و بودجه — و تنها بخشی از آن را شامل مزایای بیکاری. جمهوریخواهان کنترل سنا در مقابل, هیچ طرح روشن در این نقطه و مقدار اختلاف در درون صفوف خود را. و هر دو به نظر می رسد در تضاد با آنچه که کاخ سفید می خواهد.

به حدی شهرستان COVID آمار — حکم بزرگ — می گویند هر چیزی به صراحت از آن است که مشکل این است که بسیار بدتر در سانتا ماریا و تاثیر آن احساس نامتناسب با شهرستان Latinx جمعیت. دقیقا چه باید بکنید در مورد آن شده است چیزی جز پاک کردن اما هارت و وزارت بهداشت به وضوح تمرکز بر روی نحوه انجام بهتر پیام و توسعه وجود دارد.

به این منظور در روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی او معرفی استیو DeLira رئیس شهرستان, خانواده, خدمات آژانس و رئیس سابق این شهرستان را مشروط شدن نوجوان بخش. با لحن نرم و قابل دسترس و به خوبی ریشه در واقعیت های خشن مواجه farmworkers و کم دستمزد بگیران, DeLira مشخص شده برخی از "هنجارهای فرهنگی" و اقتصادی موانع عمومی کانتی-سلامت کارگران روبرو می شوند در خود انجیل اجتماعی فاصله در سراسر.

عکس: گیل آرنولدسر شهرستان است خانواده آژانس خدمات استیون DeLira

یکی از اولین DeLira برجسته بود "ما نیست مطرح شده است که راه" یک خودداری او گفت: ابراز شد با خانواده که اصرار بر جشن تولد و فارغ التحصیلی و یا دیگر رویدادهای زندگی است که در آن خانواده ها به طور معمول جمع با وجود تماس های اجتماعی فاصله. که DeLira گفت, rejoinder این است که "چگونه می توانم به شما — ما نیست مطرح شده در یک بیماری همه گیر. چگونه ما می دانیم که چگونه به منظور بالا بردن فرزندان ما در یک بیماری همه گیر?"

به همین ترتیب DeLira گفت: برخی از خانواده ها مقاومت در برابر ارائه می دهد مسکن موقت که یکی یا بیشتر COVID مثبت بستگان نیاز به قرنطینه شود. خودداری او اغلب می شنود او گفت: "خانواده های مراقبت از خانواده است." او گفت که او تاکید می کند که مسکن اضطراری است تنها به طور موقت است و لازم است به طوری که این ویروس می کند ،

در نهایت DeLira تأکید چالش های مطرح که 15-20 افراد خودشان به اشتراک گذاری یک خانه. چه اتفاقی می افتد او پرسید: هنگامی که اعضای آن خانواده پیدا کردن آنها تست کردم مثبت ؟ آیا آنها به دیگران ؟ و اگر این کار را انجام آنها خود را خانواده در خطر اخراج? "بیایید می گویند آن را به شما و سه تا از بچه ها," او گفت:. "شما به کجا میروید ؟ چگونه شما برای زنده ماندن؟"

سرپرست هارت تشکر DeLira برای نشان دادن "دنیای واقعی" چالش ها و بسته کردن کنفرانس مطبوعاتی با یک نصیحت بود که مردم "مودب و مهربان و با ملاحظه و امن است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن