COVID در سانتا باربارا برتر دادگاه

حداقل یکی از سانتا باربارا برتر قاضی دادگاه دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 در این هفته و دستور داده شده بود د

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

حداقل یکی از سانتا باربارا برتر قاضی دادگاه دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 در این هفته و دستور داده شده بود در قرنطینه خانه, دادگاه مدیر داریل پارکر امروز تایید کرد. پارکر کاهش یافته است به تایید هویت قاضی که تست مثبت هر چند دادگاه ناظران ادعا آن ساحل جنوبی قاضی استفاده می شود که بیش از یک دادگاه و گزارش نیست به شدت پایبند به facemask پروتکل های.

پارکر تایید کرد که هفت نفر از اعضای دادگاه حاضر شده تست شده — دو نفر از قضات پنج کارکنان. از کسانی که او گفت: این نتایج برای دو منفی بودند. بقیه دستور داده شده است به قرنطینه تا نتایج آزمایش آشکار آنها منفی است. هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از دیگر کارکنان دادگاه ممکن است آسیب دیده اند و نه به ذکر است وکلای bailiffs متهمان و یا دیگر دادگاه اداری کارکنان.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


منصفه را از سر گرفته و در دادگاه هر چند اعداد کوچک هستند. یکی از برنامه ریزی این هفته زخم اقامت قبل از محاکمه. حتی پس از 500 هیئت منصفه بودند گزارش به نام برای داوران وظیفه اما بنا به گزارش ها بیش از 80 پاسخ داد. افراد 65 ساله و مسن تر هستند معاف از وظیفه هیئت منصفه به دلیل افزایش آسیب پذیری به COVID.

محاکمه شده اند حمایت به دلیل بیماری و تنظیم رزومه کاری به صورت جدی در ژوئیه 15. این که آیا آن تاریخ امکان پذیر است با توجه به افزایش اخیر در تعدادی از COVID موارد باقی مانده است دیده می شود.

چالش ها خواهد شد به مراتب بیشتر از فشار در سانتا ماریا که در آن وجود دارد به مراتب بیشتر کیفری محاکمه و به مراتب بیشتر افراد به اتهام جرائم جنایی جدی. آن را نیز اتفاق می افتد که در آن به مراتب بیشتر COVID موارد گزارش شده.

با توجه به شماره های جدید منتشر شده توسط وزارت بهداشت و درمان 90 درصد از سانتا ماریا موارد مثبت شامل افرادی که لاتین 65 درصد شامل افرادی که زندگی می کنند در خانه با چهار تا شش نفر و 33 درصد شامل افرادی که کمتر از 50000 دلار در سال است.

سانتا ماریا نیز اتفاق می افتد به جایی که بسیار منادی MS-13 باند قتل محاکمه و زنجان برگزار شد که در آن بیش از 10 متهمان خواهد بود سعی کردم در همان جلسه به اتهام قتل. همه متهمان هستند احتمالا به دنبال متعدد زندگی جملات اگر مقصر شناخته شود. چنین آزمایشی را مطرح عظیم لجستیکی سردرد تحت بهترین شرایط ، با COVID بلندی آن خواهد بود بطور قابل توجهی سخت تر است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن