coVID اجرا می شود بی داد در کانال جزایر ارسال حاد

حدود یک چهارم از ساکنان مرکز مراقبت ارشد Alto Lucero برای COVID-19 مثبت آزمایش کرده اند، همراه با 22 نفر از ک

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

حدود یک چهارم از ساکنان مرکز مراقبت ارشد Alto Lucero برای COVID-19 مثبت آزمایش کرده اند، همراه با 22 نفر از کارکنان آن. مرکز، که اکنون به طور رسمی به عنوان کانال جزایر پستی حاد شناخته می شود، یک پرتاب سنگ از لا Cumbre پلازا، و به عنوان بسیاری از سه نفر گفته می شود که در این مرکز از آغاز شیوع در ماه ژوئیه درگذشت. برخی از مرگ ها توسط مدیر عملیات Najib Yamak تصدیق شد، اما او اظهار داشت که آن ناشناخته باقی مانده است اگر COVID-19 علت بود.

یاماک پس از شرکت هلدینگ این مرکز، شرکت خدمات یاماک، که در آن شرکت شرکت هلدینگ این مرکز بود، خبرنگاران را به او هدایت کرد، سرانجام به درخواست های مربوط به اطلاعات پاسخ داده بود. یاماک در ایمیلی نوشت: «اگرچه ما قادر بودیم تا اواسط ماه ژوئیه به صورت رایگان COVID-19 باقی بمانیم، یکی از کارکنان ما علائم بیماری را بروز داد و تقریباً یک ماه پیش آزمایش مثبت کرد.» بنابر گزارش داشبورد COVID بهداشت عمومی، شیوع تا ۲۸ ژوئیه به ۲۷ نفر از ساکنان رشد کرد.

COVID بیماری به راحتی منتقل شده است که سانتا باربارا شهرستان دارای شش امکانات مراقبت از جماعت - در میان 250 در شهرستان - با شیوع. جزایر کانال دارای تمایز داشتن بیشترین تعداد از ساکنان آلوده. امکانات مثبت در هفته تست می شود، بهداشت عمومی گفته است، تا زمانی که کل محل می رود دو هفته بدون هیچ مورد منفی است. یاماک گفت کنترل عفونت تاسیسات او از تمام دستورالعمل ها پیروی می کند، کارمندان قبل از هر شیفت نمایش داده می شوند، و آنها قادر به استفاده کامل از تجهیزات حفاظتی شخصی در سراسر همه گیر بوده اند.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


جزایر کانال شامل تا 156 سالمندان ساکنان و در خانه درمان های فیزیکی، شغلی، و شناختی، و همچنین مراقبت از بهداشت و درمان فراهم می کند. این نشان های بالا برای پروتکل های بهداشتی و کارکنان / گزارش بیمار از یکی Independent از بستگان یک مقیم بلند مدت که با خبرنگاران مستقل به طور ناشناس صحبت کرد. برادرش به سمت COVID منفی از تاسیسات منتقل شده بود یک بار او از COVID-19 بهبود یافته بود، او گفت، و او تا به حال شکایت های کمی: "من مطمئن هستم که چرا آنها شفاف نیست، اما من که ناراحت کننده است!" او گفت:

دو نفر که با خبرنگاران صحبت کردند گفتند علائم COVID برای بستگان خود خفیف یا وجود ندارد، هر چند که آنها آزمایش مثبت کرده بودند. یک فرد، که همچنین درخواست ناشناس بودن کرد، از اینکه از فوریه تا کنون قادر به تنظیم یک تماس تلفنی ویدئویی نشده بود، ناامید شده بود؛ خویشاوندش با جنون جواب نمیده و میخواد اونو ببینه از آنجا که جزایر کانال در ماه ژانویه، او گفت، دولت و کارکنان تغییر کرد. این مورد استفاده می شود که یک پرستار که پاسخ تلفن به سادگی یک چت تصویری بین تماس دهنده و مقیم شروع; در حال حاضر ، ایمیل های پشت و جلو برای روز در تلاش برای ایجاد ترتیبات ، او گفت.

مردی که برای مراقبت های کوتاه مدت در کانال جزایر بود گفت که او از تاسیسات به سرعت به عنوان او می تواند ترک. یک میکروب شناس قبل از بازنشسته شدن، کن استرلینگ نگران شد وقتی که او دستکش های درمانگر فیزیکی را دید و وقتی سوسک و حشرات دیگر را دید از سوراخ هایی در دیوارها پدیدار شد. او اشکالات به کارکنان، که با قرار دادن آفت کش ها در یک خلیج دیوار پاسخ داد. او تصمیم گرفت به بحث در مورد دستکش با درمانگر، که او را با یک واحد TENS درمان، که با استفاده از برق برای تحریک عضلات و درمان درد.

از 17 آگوست، از 39 ساکنان آلوده، 32 بهبود یافته بود. از 22 نفر يواشي که آلوده شدن 19 نفر بهبود پيدا کردن هنوز معلوم نیست اگر کسانی که فوت کرده بودند آزمایش مثبت COVID-19.


در At the  سانتا باربارا مستقل ، کارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران -- مرتب کردنحقیقت از شایعه.  خبرنگاران و سردبیران ما پرسش های سخت از مقامات بهداشت عمومی ما و گسترش کلمه در مورد چگونه ما می توانیم همه به یک دیگر کمک می کند. جامعه به ما نیاز دارد - اکنون بیش از هر زمان دیگر - و ما به شما نیاز داریم تا به انجام کار مهم ما ادامه دهد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب