COVID نباید پوشش برای Fracking مجوز

با COVID بیماری همه گیر در حال تغییر در زندگی روزانه به عنوان ما آن را می دانم همه ما خودمان را تنظیم به حالت

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

با COVID بیماری همه گیر در حال تغییر در زندگی روزانه به عنوان ما آن را می دانم همه ما خودمان را تنظیم به حالت عادی. به عنوان دو جوان آب و هوا و عدالت اجتماعی فعالان ثبت نام در کال پلی سان لوئیس اوبیسپو و به تازگی فارغ التحصیل از دانشگاه UC Santa Barbara, آموزش نحوه کار کلاس و سازماندهی از خانه آسان نبوده است. در حال حاضر بیشتر از همیشه ما حس فوریت برای جلب توجه به بی عدالتی مرتکب شده صنعت نفت آن را به عنوان طول می کشد استفاده از این بیماری همه گیر به بیشتر آلوده و به صحبت می کنند به, چگونه بحران آب و هوا و COVID بحران از وسط قطع کردن. با وجود اینکه جدا از یک دیگر ما در بر داشت امیدوارم که در ائتلاف و سازماندهی جامعه تلاش است که در حال ارائه این رسانه ها برای کمک های متقابل و جامعه عمل است. یکی از این ائتلاف است, CA, جوانان بزرگ روغن ساخته شده از ترکیبی از محیط زیست و عدالت اجتماعی سازمان هایی مانند طلوع جنبش مرکز تنوع زیستی و 350.org.

این ائتلاف در حال حاضر کار به آدرس فرماندار Newsom به عنوان دولت خود استفاده کرده است دغدغه های ما با COVID-19 مخفیانه به تصویب 48 مجوز جدید برای هيدروليكي و یا fracking در شهرستان کرن را از دست داده و تپه های تکان دهنده پایان دادن به نه ماه توقف در fracking. در آوریل Newsom صدور 24 مجوز جدید به Aera انرژی یک سرمایه گذاری مشترک شل و اکسون موبیل به دنبال یکی دیگر از 12 مجوز به Aera در ماه ژوئن. اخیرا Newsom مصوب 12 مجوز جدید به شورون آوردن تعداد کل جدید مجوز در از دست تپه میدان نفتی در شهرستان کرن به 48. مرکز تنوع زیستی نشان داد که این 48 مجوز جدید اجازه 360 جداگانه fracking حوادث به عنوان هر یک به خوبی می توان fracked چند بار.

Newsom اقدامات ما را ترک بدانم: در این صورت از زمان COVID-19 بحران بهداشت عمومی است که ما می دانیم این است که تشدید آلودگی هوا از سوخت های فسیلی به همین دلیل است که دولت اولویت دادن مجوز به آلاینده شرکت های نفتی بیش از سلامت انسان و محیط زیست? در حالی که برگ برنده دولت بارها و بارها نشان داده شده که در آن اولویت های خود را دراز ما امیدوار فرماندار Newsom ممکن است نشان داده اند همان نوع رهبری در پاسخ به بحران بهداشت عمومی مطرح شده توسط fracking به عنوان او به بحران بهداشت عمومی مطرح شده توسط COVID-19. اما افسوس که به نظر می رسد که پس از یک وقفه بزرگ نفت است یک بار دیگر مورد علاقه بودن بیش از زندگی مردم است.

اگر چه ما هر دو واقع در ساحل مرکزی منطقه که در همبستگی با Kern County ساکنان و آب و هوا فعالان. مانند سانتا باربارا شهرستان و شهرستان ونتورا کرن کانتی دریافت F در کیفیت هوا به علت ذرات آلودگی — آلودگی ناشی از گازهای خروجی خودرو و مواد شیمیایی از گیاهان قدرت و سوزاندن زغال سنگ و سوخت های فسیلی است. Fracking در خصوص افزایش آلودگی هوا و انتشار مواد شیمیایی است که اختلال در سلامت تنفسی از کسانی که در جوامع اطراف است. این نوع از آلودگی به خصوص خطرناک است در صورت COVID-19 بحران به عنوان تحقیقات جدید نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض ذرات آلودگی را افزایش می دهد خطر مرگ ناشی از ویروس است. از جمله آلودگی هوا را به ساکنان از دست تپه ها که تلاش کرده اند با مسائل بهداشتی ناشی از کیفیت بد هوا برای چند دهه. اضافه کردن به خود را بار سمی از طریق fracking جدید بدون شک بدتر شدن کیفیت هوا و سلامت شهرستان کرن ساکنان.

متاسفانه به نظر می رسد که این مجوز در از دست تپه ها بخشی از یک الگوی در روغن زیرساخت در کالیفرنیا: قرار دادن امکانات در جوامع کم درآمد از رنگ. از دست تپه مانند سانتا ماریا — صفحه اصلی به شرق Cat Canyon میدان نفتی است که در حال حاضر این سایت از یکی دیگر از مبارزه بیش از روغن جدید مجوز — دارای جمعیت بالا از Latinx ساکنان. در سراسر ایالت کالیفرنیا بزرگ آلوده هستند نامتناسب قرار داده شده در جوامع کم درآمد از, رنگ, افشای شهروندان به آلودگی هوا گازهای گلخانه ای و ذرات سمی این آلودگی برگ های بسیاری با ریه مسائل آسم و یا سیستم ایمنی بدن, و از آن خواهد شد به احتمال زیاد تاثیر COVID-19 مرگ و میر. صنعت نفت است که با استفاده از این بحران بهداشت عمومی را متقاعد فرماندار Newsom دولت برای استراحت و مقررات زیست محیطی و با سرعت بالا اجازه از سایت های جدید. انجام این کار را بیشتر در مخاطره جوامع در حال حاضر در معرض آلودگی هوا و بالاتر COVID 19 میزان مرگ و میر.

پنج شنبه گذشته یکی از کالیفرنیا بزرگترین تولید کنندگان نفت و CRC برای ثبت ورشکستگی. این حرکت به طور بالقوه برگ مالیات دهندگان در قلاب به صورت گسترده پاکسازی. CRC و خود را وابسته به عمل و حدود 18,700 چاه در کالیفرنیا است که می تواند هزینه بیش از 1 میلیارد دلار به درستی وصل است. این ورشکستگی است فقط یک مثال دیگر از همین کالیفرنیا نیاز به تنوع بخشیدن به اقتصاد خود و حرکت فراتر از سوخت های فسیلی است. فرماندار Newsom نیاز به رهبری دولت ما و ملت ما را به آینده ای با سالم و شغل خوب و پردرآمد به جای اجازه جدید چاه های نفت.

COVID-19 فراتر از شک در معرض گسل در سیستم های ما در جای خود به عنوان به خوبی به عنوان برجسته تقاطع بین سلامت انسان و بهداشت محیط. به عنوان بسیاری از تعجب در مورد آینده "بازگشت به حالت عادی" است و نه طرز فکر ما باید در پذیرش و یا آنچه که ما باید در تلاش برای. به عنوان گرتا Thunberg به ما یادآوری "طبیعی بود که در حال حاضر یک بحران است."

به عنوان رهبران جامعه گرد هم می آیند به مبارزه برای انسان و محیط زیست عدالت در برابر fracking جدید در شهرستان کرن و در سراسر Central Coast #CAYouthVBigOil خواستار یک طرح بازیابی با الهام از سبز معامله جدید است. در حال حاضر بیش از همیشه مهم است که به گوش دادن به این جوانان رهبر خواسته است که فرماندار Newsom متوقف جدید حفاری نفت رها موجود نفت مجوز و رول از 2500 پا-سلامت-و-ایمنی منطقه حائل بین انسان و روغن زیرساخت ها است.

در #CaYouthVBigOil وب سایت, شما می توانید یک لیست از کمک های متقابل منابع از سراسر کشور برای دسترسی به پشتیبانی و یا ارائه خود را به کمک یک ابزار قدرتمند در حفاظت از سلامت و رفاه جامعه خود را. شما همچنین می توانید پیدا کردن راه هایی برای اقدام و به درخواست فرماندار برای اولویت دادن به سلامت انسان و محیط زیست بیش از کسب و کار در این زمان بحران.

اقدام با ما به مبارزه برای عادلانه تر درست و سالم در جامعه است. سوخت های فسیلی کمک مالی نیست راه حلی برای این بحران است. حفاظت از زندگی مردم است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب