'خلاق و نوآورانه': UC برکلی انگلیسی مربی اوا Fuchs می میرد در 73

UC برکلی سقوط برنامه برای دانشجویان سال اول یا FPF زبان انگلیسی مربی اوا Fuchs درگذشت مارس 7 در خانه اش. متولد

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

UC برکلی سقوط برنامه برای دانشجویان سال اول یا FPF زبان انگلیسی مربی اوا Fuchs درگذشت مارس 7 در خانه اش.

متولد سال 1947 Fuchs دریافت هر دو مدرک لیسانس و دکترای خود را از دانشگاه UC Berkeley با توجه به جودی چاه یک دوست و همکار از فوچس'. چاه اضافه شده که Fuchs تخصصی در قرن 19 بریتانیا ادبیات و تدریس زبان انگلیسی و نوشتن در چندین دانشگاه قبل از بازگشت به دانشگاه برکلی به عنوان یک مربی.

"من هرگز موفق به تحت تاثیر قرار نه تنها با گرما و نگرانی برای دانش آموزان — او آگاه از نیازهای فردی خود را — اما چگونه به طور مداوم خلاق و نوآورانه او در عمل او گفت:" دوروتی گیلبرت فوچس' دوست و یک FPF انگلیسی مربی در یک ایمیل.

با توجه به گیلبرت Fuchs پرشور بود و اغلب کار به نقطه خستگی. گیلبرت اضافه شده که Fuchs خواهد اختصاص زمان به تدریس دانش آموزان در حالی که آموزش دو دوره در دانشگاه و دو دوره در Cal State East Bay حتی در تابستان.

"من عاشق من چت با اوا و واقعا ارزش مراقبت او نشان داد نسبت به دانش آموزان و همکاران" گفت: FPF مدیر تارا جوان در یک ایمیل. "آنچه واقعی از دست دادن این برنامه و برای همه ما است."

گیلبرت اضافه شده که Fuchs خود اعلام "اخبار جستوجوی" و اغلب به عنوان خوانده شده وب سایت های مانند که از مرکز قانون فقر جنوب, یک سازمان است که اسناد و مدارک محل گروه های افراطی و نمونه هایی از جنایات نفرت در ایالات متحده است.

Fuchs تدریس ادبیات جابه جایی و زنان در ادبیات و دوران کودکی او باعث شد تا شور و شوق خود را برای بحث و تدریس مسائل اجتماعی با توجه به گیلبرت.

"او سال های شکل گیری بودند در دوره پس از جنگ زمانی که یهودی ستیزی بود واقعا رتبه در این کشور" گیلبرت گفت: در ایمیل. "به عنوان یک یهودی او احساس کردند که عمیقا استفاده از تجربه خود را به توجه به دیگر مردم رنج می برند."

بسیاری از دوستان او به یاد او به عنوان یک مدافع برای زنان و شفقت او تا به حال برای مسائلی که کمتر در جوامع اغلب به صورت.

خارج از کلاس Fuchs نیز تمایل به یک باغ در نزدیکی خانه خود را با توجه به گیلبرت.

"او اختصاص داده شده و کارشناس باغبان" گیلبرت گفت: در ایمیل. "او ساخته شده از یک طرح در کنار خانه او یک کمی جادویی باغ سرشار از گل ها از همه نوع."

Fuchs استقامت در برابر سختی گیلبرت گفت که فوچس' شور و شوق برای آموزش و کمک به او در غلبه بر هر چالش های او مواجه می شوند.

"او آن را از شور و شوق و تعهد را از نگرانی و عشق به دیگران" گیلبرت گفت: در ایمیل.

Fuchs است جان سالم به در برد توسط پسرش Tefari Ezequiel آبل کسس.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب