خلاقیت در بحران: دولت از هنر در نیویورک شهرستان

نظرکلی گیبسون منتشر شده 12:14 PM EDT Jul 27, 2020در طول ما سابقه ای طولانی در نیویورک شده است و هنر شهر. ما یک

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

نظر

در طول ما سابقه ای طولانی در نیویورک شده است و هنر شهر. ما یک جامعه از سازندگان نوآوران سازندگان و ظالمان. نیویورک انعطاف پذیری و موفقیت همیشه آمده از توانایی ما برای انجام آنچه شما می توانید با آنچه شما و چیزهایی که به ظاهر از هیچ چیز.

از ماه مارس به ارمغان آورد و همه گیر به نیویورک شهرستان, جامعه ما تبدیل به فرهنگ و هنر. از طریق مخاطبان ملی مطالعات انجام شده توسط CultureTrack و آمریکایی برای هنر و همچنین به عنوان محلی مشارکت نظرسنجی ما می دانیم که افراد و خانواده ها در شهرستان نیویورک به دنبال خلاق محتوای آنلاین برای بیان و به چالش کشیدن خود را در قرنطینه. 81 درصد از افراد مورد بررسی در گزارش انجام کاری هنری در طول همه گیر و اکثریت از این پاسخ دهندگان به حال جسمی این بازدید گروه های فرهنگی در گذشته است. ما هنرمندان خلاق و سازمان ها در شهرستان در پاسخ به این نیاز برای افزایش دسترسی سریع; بسیاری از اجرا فن آوری و نوآوری به ارائه های تعاملی در دسترس محتوا به خانواده ها و بینندگان دور و نزدیک به صورت کمی و یا بدون هیچ هزینه ای حتی به عنوان آنها رنج می برد اقتصادی تاثیر لغو برنامه ها و حوادث. هنر آنلاین کلاس های آموزش رقص در زوم موزه مجازی تورهای - تنها 13 درصد از افراد مورد مطالعه گزارش شده برای پرداخت آنلاین هنری تجارب آنها قابل دسترسی است. بسیاری از سازمان ها ادامه خواهد داد این آنلاین تحویل محتوا حتی به عنوان آنها آماده به دوباره باز کردن فضاهای خود را با افزایش ایمنی پروتکل اضافه کردن اضافی و هزینه های عملیاتی.

نیویورک در حال تست توسط COVID-19. به عنوان ما به صورت قطعیت از سلامت و شرایط اقتصادی در ماه های آینده ما در حال حاضر سه ماه از اطلاعات مالی اثر موج دار شدن از همه گیر ما در بخش هنر و شاخص های هشدار دهنده هستند.

  • 95 درصد از هنرمندان ما و سازمان های هنری در سراسر شهرستان در حال حاضر طرح از دست دادن درآمد به اواسط سال 2021 خواهد شد و قادر به خدمت هزاران نفر از افرادی که بر روی آنها بستگی دارد با توجه به افزایش پروتکل های ایمنی.
  • به دست آورده و کمک درآمد برای سال 2020 کاهش خواهد یافت 50-85% با توجه به اجتماعی فاصله و رکود اقتصادی.
  • نیویورک شهرستان برآورد شده است به از دست دادن $4.7 میلیون از تاثیر اقتصادی که جامعه فرهنگی ما به ارمغان می آورد به مغازه های محلی و کسب و کار و محله.

به عنوان ما فدرال و ایالتی و شهرستان دولت کار دوباره باز کردن برنامه برای آینده و استقرار اورژانس منابع برای کسب و کار و مدارس ما خلاق جامعه در حال پشت سر گذاشت. York شهرستان مراکز فرهنگی شدند و گروه اول به پایین به کاهش گسترش COVID-19 و با توجه به پروتکل های ایمنی خواهد بود با خیال راحت دوباره باز کردن درهای خود را. $75 میلیون در مراقبت عمل اورژانس دلار توزیع شد, از طریق بنیاد ملی برای هنر, اما تنها به استخر کوچک از سازمان است که در حال حاضر دریافت مستقیم کمک های مالی از NEA. 20 میلیون دلار در بهبهان دولت کمک های مالی برای موسسات فرهنگی نیز قبل از اعطای جوایز مورد نیاز, محدود کردن این دلار به تاسیس موسسات هنری و خروج به حاشیه رانده شده کوچکتر هنر و گروه های فرهنگی ، 12 تا 18 ماه آینده خواهد بود که نقطه شکستن برای این گروه به ارمغان بیاورد بودجه کافی برای ادامه کار در دراز مدت.

به عنوان York County schools کار در دوباره باز کردن برنامه های موسیقی و کلاس های هنر در خرد کردن بلوک. نیویورک شهر منطقه مدرسه فقط اعلام کرد که آنها در حال از بین بردن آن K-8 گروه ارکستر و گروه کر همراه با مدرسه marching band. این است که با مطالعات متعدد نشان می دهد که دانش آموزان از ابتدایی از طریق مدرسه بالا است که شرکت در برنامه های موسیقی انجام بهتر در ریاضی و علوم و باید همواره بالاتر از نمرات آزمون از دانش آموزان که نمی.

هر چند آنها اشاره شد در تلاش برای به حداقل رساندن گسترش COVID-19 ما قبل از اینجا بوده ام. پس از رکود اقتصادی سال 2008 80 درصد از مدارس در سراسر کشور کاهش می یابد و هنر برنامه های تخمگذار کردن 1/3 از آموزش کارکنان با غلظت در از دست دادن درآمد محله. برخی از این کاهش در حال شروع به معکوس اما از آن زمان تا سال 2015 به ببینید که اتفاق می افتد. هنگامی که برنامه در حال برش می توانید آن را یک دهه به برنامه بازگشت. که یک نسل از دانش آموزان ابتدایی است که هیچ هنر برنامه نویسی و هیچ یک از مزایای یادگیری است که با آن می آیند.

فرهنگی اتحاد York County متعهد به تاسیسات برای نیویورک فرهنگی هسته.

بیش از چهار ماه گذشته گسترش داده ایم ما عملیاتی کمک های مالی برای گروه هنر در سراسر شهرستان و ارائه کمک های اضطراری بودجه به 50 هنرمند از جوامع به حاشیه رانده شده که درآمد بودند نابود COVID-19 لغو شد. ما 2020 سالانه کمپین را به عنوان COVID-19 تابآوری کمپین برای هنر, بالا بردن مقدار مورد نیاز عملیاتی دلار برای کمک به آسیب پذیر ترین هنرمندان و فرهنگی سازمان آب و بعد از 12-15 ماه از مشکلات مالی. کمک به تابآوری صندوق در www.culturalyork.org/campaign/resiliency خواهد بود یکی از راه های حفظ این هنر از طریق این بحران است.

علاوه بر حمایت مالی از هنرمندان ما و سازمان ها نیاز به صدای خود را. به عنوان مدارس کاهش در برنامه نویسی و فرهنگی گروه قادر به ارائه در فرد تجربه معنی دار با توجه به پروتکل های ایمنی از آن خواهد شد تا ما به صحبت کردن و اطمینان از هنر بازگشت. هنر ارائه اتصال به حمایت عاطفی و پردازش تروما-هنر به معنی نقش به بازی در نیویورک شفا. آن را به ما به:

تماس با ما مدیران مدرسه و استرس است که هنر آموزش و پرورش باید بخشی از دوباره باز کردن برنامه.

تماس با قانونگذاران محلی و استرس است که هنر مهم و مورد نیاز در این زمان آنها یک راننده اقتصادی برای کسب و کار محلی و مغازه ها و جوامع است. آنها نیاز به دسترسی بهتر به منابع در حال اعزام به دوباره باز کردن در جامعه ما است.

اگر York نتواند به ایستادن برای خود فرهنگ و هنرمندان ما در معرض خطر از دست دادن نیویورک فرهنگی ،

کلی گیبسون جمهور از فرهنگی اتحاد York County است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن