جرم خوشه در سانتا باربارا بیش چهارم جولای آخر هفته

سانتا باربارا اداره پلیس شاهد افزایش عظیم در جرم و جنایت بیش از چهارم جولای آخر هفته با 11 جدی و جنایات خشونت

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

سانتا باربارا اداره پلیس شاهد افزایش عظیم در جرم و جنایت بیش از چهارم جولای آخر هفته با 11 جدی و جنایات خشونت و حدود 40 برابر میزان آتش بازی مربوط به تماس از گذشته میانگین پنج ساله است.

SBPD در پاسخ به 475 تماس برای خدمات ژوئیه 4-5 در 158 که آتش بازی مربوط به یک جهش قابل توجهی از پنج سال به طور متوسط از 40 آتش بازی تماس در طول تعطیلات. از خشونت و جرم جدی تماس چهار درگیر یک حمله با سلاح مرگبار. علاوه بر این پلیس در پاسخ به اتهام ضربه و اجرا با آسیب در منطقه مرکز شهر و همچنین سه grand theft تحقیقات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بیست از تماس های باقی مانده نگاه متمرکز بر خانه احزاب, که به طور معمول طبیعی است که در تعطیلات آخر هفته اما در طول یک بیماری همه گیر می شود یک مسئله بزرگتر. به گفته آنتونی واگنر با اداره پلیس, پارتی "گرفتم" بودند و نه پیوستن به بهداشت عمومی دستورات.

به طور کلی SBPD دریافت 45 درصد افزایش در تماس برای خدمات آخر هفته گذشته در مقایسه با میانگین پنج ساله برای چهارم جولای. در مجموع از 51 گزارش پلیس ثبت شد بیش از دو روز.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن