بازی رایانه با نام تجاری implodes پس از موسس حساس جورج فلوید جیر

در طول این زمان از ناآرامی های مدنی مارک های کسب و کار عمومی و ارقام انشعاب به دو گروه: کسانی که به طور موثر ص

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

در طول این زمان از ناآرامی های مدنی مارک های کسب و کار عمومی و ارقام انشعاب به دو گروه: کسانی که به طور موثر صحبت کردن در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و کسانی که نمی. گرگ Glassman مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران بازی رایانهقرار داده شده حق رای دادن قاطعانه در حالت دوم طرف پس از اقدامات اخیر.

در ژوئن 5, پس از چند روز سکوت پر سر و صدا از رایانه مرکزی به عنوان تظاهرات فنر در سراسر کشور, ورزشگاه صاحبان از موشک بازی رایانه (به زودی rebranded به موشک جامعه تناسب اندام) رسیده است. صاحبان یک رابطه شخصی با Glassman و با استفاده از نفوذ خود برای تماس با رایانه مدیران با نگرانی های جدی.

موشک یک بازی رایانه وابسته با شهرت برای کار به سمت نما و عجیب و غریب فراگیر در ورزشگاه روشن ساخته است که این امر به احتمال زیاد نمی تواند تجدید آن عضویت وابسته با توجه به بازی رایانه عدم پاسخ به بحران ملی.

از طریق آن اقدامات عمومی و ایمیل های فرستاده شده به رایانه مدیران از جمله Glassman خود موشک با ارسال یک پیام به نام تجاری است که خطاب به احساسات به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از شرکت های وابسته که پرداخت هزینه های سالانه برای استفاده از رایانه نام. آن تاکید کرد که بدون قوی اخلاقی رهبری از نام تجاری منحصر به فرد ورزشگاه می علنا فرمان خود را به طور بالقوه مشکل ساز مواضع در مسائل اجتماعی. در زیر به اشتراک گذاشته شده با نام تجاری نام همه وابسته به صاحبان دیده می شود ممکن است به عنوان مسئول این بی دقتی کلمات از چند.

موشک صاحب الهام Royse دریافت یک پاسخ التهابی از Glassman پس از رسیدن از طریق ایمیل. Glassman پاسخ نمی مطابقت با لحن آشتی جویانه Royse تا به حال مورد استفاده در اولیه پیام او فرستاده و او به جای آن تصمیم گرفت برای ضربه زدن به او و موضع او بدنسازی را انتخاب کرد به.

و در ژوئن 6, به جای در نهایت صدای خشم در کشتن جورج فلوید و نهادینه اشکال خشونت پلیس که به مدت طولانی گرفتار جوامع سیاه در ایالات متحده Glassman توییتی این:

https://platform.twitter.com/widgets.js

این حساس و کاملا اظهارات نژادپرستانه Glassman ساخته شده اند که باعث رشد تعداد بازی رایانه وابسته به قطع روابط خود را با نام تجاری. بدنسازی در برکلی به طور رسمی به نام مردمی رایانه اعلام کرد در رسانه های اجتماعی که از آن خواهد شد تغییر علامت تجاری به عنوان مردمی قدرت و مطبوع است.

بن برگرون را بازی رایانه جدید, انگلستان است که مربی متعدد بازی رایانه رقبای اعلام کرد در رسانه های اجتماعی ژوئن 8 که آن را بیش از حد خواهد بود rebranding شروع با تغییر نام آن به جامعه تناسب اندام جدید انگلستان است.

ورزشگاه نیست به تنهایی برای پایان دادن به خود را در مشارکت با نام تجاری. Reebok اعلام کرد که آن را خاتمه آن دیرینه همکاری با رایانه پس از انجام آن 2020 تعهدات قراردادی.

Rogue تناسب اندام است که تجهیزات ارائه دهنده برای بازی رایانه بازی از سال 2010 اعلام کرد که بازی رایانه لوگو حذف خواهد شد از سال 2020 Rogue دعوتی. این شرکت را تکمیل 2020, بازی رایانه, بازی, فصل, اما آینده آن با رایانه شما بستگی دارد که چگونه بازی رایانه ستاد همچنان ادامه دهید.

بسیاری از نام های شناخته شده در رایانه جامعه را آشکارا ابراز خشم در Glassman اظهارات. Katrín Davíðsdóttir برنده 2015 و 2016, بازی رایانه, بازی با یک پس از 1.8 میلیون نفر در Instagram یکی از عمده ورزشکاران به صحبت کردن. او انکار Glassman اقدامات و با او به اشتراک گذاشته عظیم پس از توییت نژادپرستانه و خصمانه ایمیل فرستاده شده به الهام Royse.

بروک چاه است به رقابت در بازی رایانه بازی پنج بار و انباشته از 1.2 million followers on Instagram. او یک بیانیه شبیه به Davíðsdóttir را محکوم کرد, بازی رایانه, پاسخ و Glassman خاص توییت و ایمیل.

Mathew فریزر که تحت سلطه, بازی رایانه, بازی و امن عنوان اصلح انسان بر روی زمین برای چهار سال متوالی از سال 2016 تا 2019 علنی ستایش Rogue تناسب اندام و مربی Jason Khalipa برای خود condemnations از Glassman.

سه بار بازی رایانه قهرمان Tia-Clair Toomey که در قطار در کنار فریزر نیز ارسال شده به طرفداران او که با توجه به Glassman اقدامات آینده خود را با رایانه نامشخص است.

به نظر می رسد که این بازی رایانه با نام تجاری نخواهد بود قادر به نگه داشتن به آن اجتماعی آگاهانه مشتریان به عنوان Glassman را حساس تصمیم گیری در ادامه به جدا سیاه gymgoers. بازی رایانه در طول تاریخ تلاش برای پرورش یک محیط جامع طراحی انتقاد های نژادپرستانه وبلاگ قطعه در سال 2013 افت عمدتا سفید, رقابت, زمینه است. Glassman ترین اقدامات اخیر می تواند یک نقطه اوج برای کل حق رای دادن.

Glassman توییتی نیم دل عذرخواهی در شب از ماه ژوئن 7, اما این تلاش ضعیف برای جبران خسارت در حال حاضر انجام می شود ممکن است به اندازه کافی برای ذخیره بازی رایانه.

با همکاران در سراسر کشور در حال حاضر به بستن درهای خود را به دلیل فشار اقتصادی از COVID-19 نام تجاری ممکن است قادر به زنده ماندن از آسیب های انجام شده توسط خود خالق. آینده بازی رایانه ورزشکاران ناشناخته است.

یکی تنها می تواند امید است که کاملا جدید نهاد افزایش می یابد از خاکستر از آنچه پس از بازی رایانه — یکی که پرورش یک محیط فراگیر تنوع و کردار با شدت ایستادن در برابر بی عدالتی است. و یکی بدون ناامید کننده رهبری Glassman.

Sarah Siegel را پوشش می دهد ژیمناستیک زنان. تماس با او در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن