دا می پرسد برای رها کردن پرونده سابق نیویورک شهرستان افسر پلیس که به ضرب گلوله مرد در دستبند

دیلن Segelbaum York Daily Recordانتشار: 10:15 AM EDT 28 مه سال 2020نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه در روز

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه در روز پنج شنبه منتقل شد به رها کردن پرونده جنایی علیه یک سابق جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس که به طور تصادفی به ضرب گلوله یک مرد بود که در دستبند خارج از یک بانک در بهار بیشه.

استو Harrison, 58 بود که بیش از 15 سال کهنه جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس متهم به ساده حمله در تیراندازی از رایان اسمیت که اتفاق افتاده در خارج از بانک سانتاندر در غرب Hanover Street, on May 30, 2018. یک قاضی نیاز به ثبت نام کردن در درخواست برای رد این مورد.

در هفت صفحه یادداشت York County District Attorney دیو یکشنبه نوشت که او ساخت درخواست خود را به رها کردن در مورد توجه به تعهد اخلاقی به دنبال عدالت است.

هریسون گفت: هیچ سابقه کیفری. او بسیار مورد توجه اعضا از اجرای قانون و خدمت در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده. و هیچ چیز وجود دارد در زندگی حرفه ای و یا زندگی شخصی خود را به نشان می دهد که او یک خطر است.

در طول این تحقیقات و پیگرد قانونی Harrison بیان "مقدار زیادی از ندامت." او انجام آموزش در آکادمی پلیس در منطقه صحبت به دانشجویان در مورد چگونه برای جلوگیری از یک وضعیت مشابه از اتفاق می افتد یکشنبه گفت:.

اسمیت مادر کریستین می خواست هریسون به دیگر حمل اسلحه گرم به عنوان یک افسر پلیس است و برای این مورد به خدمت آموزشی به عنوان مثال برای اجرای قانون در مورد نحوه ارتباط برقرار کردن با کسانی که با مسائل مربوط به سلامت روان.

هر دو از آن نتایج مورد نظر گفت: اتفاق افتاده اند. یکشنبه اشاره کرد که او می خواست دادستان برای به دست آوردن یک اعتقاد در مورد و که او قدردانی را نشان می دهد و نگرانی های بزرگ برای "غیر قابل تصور تروما" او رنج می برد.

"ما قطعا درک و احترام تمایل خود را برای مجازات بیشتر. اما ما نتیجه گیری کرد که تنها هدف از به دست آوردن یک اعتقاد در این نقطه: مجازات برای مجازات به خاطر" یکشنبه گفت:. "نتیجه می گیریم که عدالت مستلزم آن است که این نمی تواند تنها توجه به ادامه پیگرد اگر همه عوامل دیگر شایستگی قطع مورد است."

گفت: متهم به جرم و جنایت "به ارمغان می آورد جلو یک مجموعه ای از وثیقه عواقب و ننگ است که طول می کشد صرف نظر از اینکه آیا محکومیت رخ داده است."

به عنوان کسی که تا تیراندازی به رهبری یک نمونه زندگی از خدمات عمومی Harrison تجربه کرده است و مستوجب مجازات است. او برای همیشه خواهد بود در ارتباط با این حادثه یکشنبه گفت:.

"کاملا رک و پوست کنده این شرایط ارائه به مراتب بیشتر از یک مدت تحریم نسبت به هر چیزی که اعتقاد راسخ را" روز یکشنبه گفت که اضافه شده است که دادستان می توانست اقدام به محاکمه اگر هریسون "فاقد ندامت و یا هر گونه پاسخگویی برای چه رخ داده است."

(دفعات بازدید: نیویورک شهرستان, دادستان منطقه دیو روز یکشنبه یادداشت در مورد استو هریسون مورد)

جزئیات: 'شخص, چرا می خواهم به شما شلیک ؟ افسر پلیس متهم به تیراندازی پلیس مرد در بهار بیشه

در مورد 4:50 بعد از ظهر, Harrison نامیده می شد به بانک برای یک گزارش از یک فرد اقدام متخاصم و تهدید. اسمیت خواستار شد به گرفتن پول از حساب خود را — اما او نمی باید ID ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

Smith, 34, جکسون شهرستان به تازگی منتشر شده است از بیمارستان مادرش گفت: محققان و به نظر می رسید بسیار اشتباه و توهم. او دارای سابقه بیماری روانی است.

هریسون رفت تا به اسمیت و پرسید: "هی رفیق چیست؟" بعدی هریسون به او گفت که او می خواهم به ترک بانک و دوباره با ID اگر او به پول دولت, پلیس گفت:.

بعد هریسون رفت به دستگیری اسمیت و دو بار اخراج خود را بی حس کردن تفنگ در این فرآیند است. اما دولت گفته است که کار نمی کند.

سپس جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس به مایکل ماتیوز وارد به عنوان پشتیبان. اخراج او خود را بی حس کردن تفنگ و آنها قادر به دستبند اسمیت.

آنها همراهی او را از این بانک نسبت به یک ماشین گشت پلیس ایالتی گفت. اسمیت حاضر به در حد مرگ.

مرتبط با: افسر پلیس در تیراندازی پلیس مرد در بهار بیشه به رهبری به دادگاه

اسمیت مادر سوار به بانک و گفت: افسران پلیس که پسرش دچار بیماری روانی است. "که من او را در قاب سمت راست ذهن!" شاهد آماندا Cozio گفته محققان او شنیده ام او را می گویند.

هریسون سعی در به زانو او را چندین بار اما آن کار نمی کند. بنابراین هریسون قرار می گیرد آنچه که او فکر او بود بی حس کردن تفنگ در اسمیت ران راست و کشیده ماشه.

اما به جای استفاده از تفنگ بی حس کردن, Harrison تا به حال به طور تصادفی با استفاده از خدمات خود را از سلاح. اسمیت سپس پرسید: "شخص, چرا می خواهم به شما شلیک ؟" پلیس ایالتی گفت.

اتمام: رئیس پلیس: تیراندازی انسان در حالی که او دست به دستبند, 'یک اشتباه بسیار جدی'

هریسون عینک تیزر X26 که وزن حدود نیم پوند در سمت چپ او. او انجام Glock 17 که وزن تقریبا 2 پوند در سمت راست است. آنها رنگ های مختلف: زرد و سیاه و سفید بود, دولت, پلیس گفت:.

پلیس ایالتی گفت: Harrison شد گواهی سلاح گرم و تفنگ بی حس کردن مربی برای اداره پلیس.

اسمیت بعد التماس کرد گناه را به مبارز تجاوز و رفتار آشوبگرانه برای یک سال تعلیقی.

همچنین علاقه: مرد پلیس در بهار بیشه در حالی که او دست به دستبند پنجه نرم می کند گناه به تجاوز و رفتار آشوبگرانه

کریس Ferro و اد Paskey Harrison وکلای گفت: آنها را ذخیره اظهار نظر در انتظار قاضی ارزیابی از این یادداشت.

در جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس منحل در پایان 2019. شمال نیویورک شهرستان منطقه ای اداره پلیس در حال حاضر را پوشش می دهد شمال Codorus, Manheim و هایدلبرگ شهرستان در حالی که منطقه نیویورک پلیس منطقه ای در بخش خدمات بهار بیشه.

The Smiths باید پس از ثبت یک نیروی بیش از حد دعوی در ایالات متحده دادگاه منطقه در هریسبورگ.

این است که در حال توسعه داستان. بعدا بررسی برای اطلاعات بیشتر.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن