دا: هیچ اتهام در ایری پلیس لگد مورد

مادلین اونیل mo'neill@timesnews.comمنتشر شده 6:24 PM EDT Jul 9, 2020یک ایری افسر پلیس که لگد نشسته معترض در 30

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

یک ایری افسر پلیس که لگد نشسته معترض در 30 مه نمی خواهد اتهامات Erie County District Attorney Jack Daneri پنج شنبه اعلام کرد.

Daneri همچنین گفت که تظاهر کنندگان 21 ساله هانا Silbaugh نمی خواهد چهره اتهامات عنوان شده علیه.

در صبح روز پنج شنبه در کنفرانس خبری Daneri گفت: افسر اقدامات نه حکم دادستان است. Daneri اضافه شده است که این افسر که شناسایی شده توسط شهر ایری مقامات تا به حال حق استفاده از این نوع از زور در شرایط.

Daneri همچنین ذکر شده است که در زمان Silbaugh بود لگد پلیس و اجرای قانون وسیله نقلیه مورد نیاز برای به دست آوردن گذشته یک خط از معترضان به حضور جدی تر خشونت در این منطقه است.

در اشاره به Silbaugh و دیگر معترضان Daneri گفت که اگر چه آنها می تواند متهم شده اند با عدم پراکنده شدن دفتر خود را کاهش یافته است به پرونده این اتهامات به دلیل حقایق و در راستای حرکت رو به جلو.

این ایری اداره پلیس ارجاع پرونده به Daneri را پس از انجام تحقیقات داخلی.

ایری شهردار جو Schember در 15 ژوئن اعلام کرد که افسر خواهد بود در حالت تعلیق به مدت سه روز بدون پرداخت باقی خواهد ماند و بر روی میز وظیفه تا زمانی که او به اتمام حساسیت آموزش.

Schember گفت: تحقیقات داخلی نشان داد که افسر به دنبال ایری پلیس در استفاده از زور در سیاست "اما شیوه ای که در آن اعمال شده توسط افسر شد."

Silbaugh شد اولین Maced و سپس لگد مدت کوتاهی قبل از 11:30 p. m. چند ساعت پس از اعتراض در 30 مه بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه, مینیاپولیس, resident که در بازداشت پلیس وجود دارد در مه 25.

زمان Silbaugh که سفید نشسته بود در وسط خیابان دولت توسط پری مربع یک گروه از معترضان مسالمت آمیز از اوایل تظاهرات بود تا حد زیادی به سمت چپ منطقه و در اعتراض به خشونت تبدیل شد به عنوان نفر دیگر وارد شدند.

ضربه گرفتار شد تصویری و به سرعت ویروسی رفت.

Silbaugh واصل امور داخلی شکایت وی از سوی مامورین که افسر حمله و او را با لگد زدن به او.

وکیل او تیموتی مک نیر نیز برای ثبت یک حکم احضار در ایری دادگاه شهرستان است که اولین گام به سوی پر کردن طرح دعوی در دادگاه. McNair همچنین درخواست نام افسر درگیر است که مسئولان شهرستان باید کاهش یافته و به آزادی است.

تماس با مادلین اونیل در moneill@timesnews.com. او در توییتر دنبال کنید @ETNoneill.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب