دا به درخواست تجدید نظر در حکم انکار درخواست برای رها کردن پرونده سابق پلیس که به ضرب گلوله پلیس مرد

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 10:27 AM EDT Jul 10, 2020نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه است و ن

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه است و نشان داد که قصد دارد به درخواست تجدید نظر تصمیم قاضی انکار حرکت خود را به رها کردن پرونده جنایی علیه یک سابق جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس که به ضرب گلوله یک مرد در دستبند.

در اسناد دادگاه ظ روز پنجشنبه اول دستیار دادستان منطقه Tim بارکر خواسته مشترک درخواست قاضی ماریا Musti طبخ برای اصلاح به منظور خود را به طوری که دادستان می توانید فایل درخواست تجدید نظر به دادگاه عالی پنسیلوانیا. آنها در حال برنامه ریزی برای استدلال می کنند نقاط از جمله این که او اعمال نادرست استاندارد بررسی و غلط مشخص است که بسیاری از سیاست ملاحظات بودند بی ربط و مناسب پایه ای برای پایان دادن به پیگرد قانونی نقض تفکیک قوا.

طبخ تا به حال بیان چند نگرانی در مورد DA درخواست از جمله این که او نمی استدلال می کنند که وجود شواهد کافی برای حمایت از یک اعتقاد. دادستان گفت: در تلاش بودند به غصب نقش یک قاضی و هیئت منصفه.

مرتبط با: نیویورک شهرستان, قاضی رد دا را درخواست برای رها کردن پرونده سابق پلیس که به ضرب گلوله پلیس مرد

استو هریسون بود که بیش از 15 سال کهنه جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس متهم به ساده حمله در تیراندازی از رایان اسمیت که اتفاق افتاده در خارج از بانک سانتاندر در غرب هانوفر در خیابان بهار بیشه در 30 مه 2018.

اسمیت خواستار $500,000 از تلر اما ندارد عکس ID و یا یک حساب کاربری. او به تازگی منتشر شده است از یک واحد روانی قبلی بعد مادرش گفت و گیج شده بودم.

اجرای قانون او را دستگیر کردند.

زمانی که اسمیت نمی خواهد قرار داده و پاهای خود را به طور کامل در داخل ماشین پلیس, Harrison, گفته محققان, او رفت برای استفاده از تیزر X26 در انسان ران ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

به جای هریسون استفاده Glock 17 تیر اندازی اسمیت در پا, دولت, پلیس گفت:. او تحت عمل جراحی در بیمارستان نیویورک, او گفت:, و تقریبا درگذشت.

هریسون به عنوان خبره بی حس کردن تفنگ و سلاح گرم مربی برای جنوب غربی منطقه ای اداره پلیس که منحل شد در پایان 2019. او عینک تیزر X26 در سمت چپ او و Glock 17 در سمت راست است. آنها در وزن های مختلف و رنگ های دولت, پلیس گفت:.

Smith, 34, جکسون, شهرستان و مادرش کریستین مخالفت با درخواست برای رد این مورد. او شاهد تیراندازی و گفت: او دچار اختلال استرس پس از سانحه به عنوان یک نتیجه.

او بعد التماس کرد گناه را به مبارز تجاوز و رفتار آشوبگرانه برای یک سال تعلیقی.

کریستین اسمیت گفت که او شوکه شده بود و نا امید به شنیدن در مورد این طرح تجدید نظر شود. "من درک نمی کنم" او گفت:. "من واقعا نمی."

بخوانید: "من می خواهم عدالت:' مادر بسر برده مرد به ضرب گلوله توسط پلیس برنامههای دا تصمیم به رها کردن مورد

کایل پادشاه یک سخنگوی نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه گفت: دادستان نمی تواند اظهار نظر در جریان دادخواهی.

کریس Ferro و اد Paskey Harrison وکلای باید محفوظ بحث در مورد در حالی که آن را در انتظار است.

York County District Attorney دیو یکشنبه گفته او ساخت درخواست برای رد این مورد توجه به وظیفه اخلاقی به دنبال عدالت است. او گفت که او واقعا اعتقاد در قلب خود را که آن را به تصمیم گیری درست.

همچنین علاقه: Ex-غربی منطقه ای افسر پلیس در تیراندازی پلیس مرد در بهار بیشه به رهبری به دادگاه

The Smiths باید طرح دعوی در دادگاه در ایالات متحده دادگاه منطقه در هریسبورگ که مدعی است که هریسون تشدید برخورد از شروع به استفاده بیش از حد زور و نقض حقوق اساسی.

Harrison, 58, در حال حاضر از Bluffton, کارولینای جنوبی, است رایگان در تعهد خود را دارد.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن