IF کافی نیست برای حفاظت از مهاجران

بسیاری از آمریکایی ها دچار یک نوع جمعی تاریخی فراموشی: ما فراموش کردن همه بیش از حد اغلب که ما یک ملت از مهاجر

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

بسیاری از آمریکایی ها دچار یک نوع جمعی تاریخی فراموشی: ما فراموش کردن همه بیش از حد اغلب که ما یک ملت از مهاجران است. اما نه هر کس که لوکس.

در ژوئن 18, دیوان عالی کشور حکم داد که استدلال کافی داده شده بود به فسخ وزارت امنیت داخلی اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا IF برنامه. برخی از 700,000 مستند نشده مهاجران به ایالات متحده آورده به عنوان کودکان می تواند در آخرین نفس آه امداد به عنوان موقت وضعیت حقوقی آنها لذت بردم از سال 2012 امن است — در حال حاضر است.

با IF بقای این ملت ممکن است به نوبه خود توجه خود را در جای دیگر تفکر مهاجران امن است. که اشتباه خواهد بود. خستگی ناپذیر فعالیت — اغلب از جمله کار کالیفرنیا دانش آموزان نگهداری می شود IF و مهاجران حقوق در چشم های عمومی و فعالان در تلاش حقوقی حقوق مهاجران مستند نشده ممکن است محو از تمرکز تهدید شکننده حمایت است که در آن میلیون ها تکیه می کنند.

در حال حاضر هیچ "خیال باف" و به احتمال زیاد هیچ یک از خانواده های خود می توانید مطمئن شوید که از آینده خود. صورتحساب سنگ فرش یک مسیر به شهروندی درگذشت در کنگره در سال 2013 و 2019 و در میان مرز دیوار ممنوعیت سفر و جدایی از خانواده های مهاجر در آب و هوای فعلی برای مهاجران وحشتناک تر از آن است که در نسل. این nonrescission موقت برنامه کمی برای تغییر این واقعیت است.

با وجود اینکه مکرر سپر بلا برای کشور مشکلات مهاجران کمک عمیقا به سلامت کشور است. دیوان عالی کشور به درستی اشاره کرد که DACA گیرندگان خود خانه و کسب و کار, بالا بردن کودکان و کسب مدرک دانشگاهی در حالی که همه پرداخت 60 میلیارد دلار در مالیات سالانه. ایالات متحده بیگانه انگیزه هستند و در نتیجه به سادگی خود شکست: مهاجران متعلق به رونق محله و اقتصاد قوی و ملت ما خواهد بود کاهش یافته و بدون آنها.

جای تعجب کوچک, سپس, که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها حمایت DACA. از حدود 12 میلیون مستند نشده مهاجران در ایالات متحده امروز اکثریت باید زندگی در اینجا برای بیش از یک دهه قرار دادن ریشه ها و کمک به جوامع خود.

کالیفرنیا در میان کشورهای دیگر ارائه شده ویژه حمایت و امداد برای مهاجران مستند نشده اما طرح های ویژه و موقت برنامه هایی مانند IF کافی نیست. زندگی در سایه خطر می اندازد سلامت ایمنی و رفاه میلیون ها نفر است و آن زمان برای ملت به دیدن و درمان مهاجران برای آنها چه هستند: ما همکاران ما همسایگان و دوستان ما.

به بهترین کمک به خود را — و برای کمک به خانواده های مهاجر — ایالات متحده بنابراین نباید صرفا ایجاد یک مسیر به شهروندی برای مهاجران مستند نشده. کنگره باید بهبود بهداشت برای حمایت از مهاجران مستند نشده گسترش برنامه ویزای خوش آمدید پناهندگان مرتبه و سرکوب کسب و کار بهره برداری از کارگران ثبت نشده. مجسمه آزادی از "توده ها نشسته حسرت به تنفس آزاد" و زنده به ما تاسیس آرمان ما باید رعایت که مقدس وعده داده است.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن