روزانه COVID-19 مورد تعداد همچنان افزایش یابد در سانتا باربارا شهرستان

در طول هفته منتهی به روز یادبود سانتا باربارا شهرستان به طور متوسط 13 جدید COVID-19 مورد در هر روز است. در حال

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

در طول هفته منتهی به روز یادبود سانتا باربارا شهرستان به طور متوسط 13 جدید COVID-19 مورد در هر روز است. در حال حاضر این شهرستان به طور متوسط 121 موارد جدید در هر روز است.

2nd District سرپرست گرگ هارت مجبور به تکرار این اعداد و ارقام در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه به اجازه دهید آنها را غرق در. دولت مورد نیاز برای یک شهرستان سانتا باربارا در اندازه متوسط هشت مورد جدید در هر روز — جدید امروز مورد تعداد بیش از 15 بار است. هارت قاطعانه بود هر چند که راه رو به جلو است که در ادامه به آموزش و چوب پایه همه گیر پروتکل.

"استراتژی یکسان باقی می ماند" هارت گفت. "پوشیدن ماسک; اقامت شش فوت از هم جدا; شستن دست های خود را; محدود کردن تماس با ما. ما می تواند به کاهش گسترش ویروس در نیمه آخر ماه اوت اگر همه ما با هم کار کنند."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هارت نبود مشتاق در شیوه اجرای فراتر از آموزش به کسانی که نقض دستورات بهداشتی مانند پوشیدن یک ماسک. هر چند او گفت: این شهرستان خواهد بود همکاری با شهر سانتا باربارا برای توسعه منطقه ای, اجرای طرح, او گفت که اجرای از افراد با پوشیدن ماسک است "فوق العاده دشوار است" و به طور بالقوه می تواند منجر به درگیری.

"ما در حال رفتن به پربارتر به عنوان یک جامعه اگر ما تمرکز بر روی مثبت آموزش و پرورش پیام است که ما همه در این با هم و پیامدهای فردی ما اقدامات جدی و اثر تجمعی در همه ما" هارت گفت.

هارت همچنین دعوت J. درختان Ritter, یک متخصص بیماری های عفونی و یکی از افسران ارشد پزشکی در ماریان مرکز پزشکی منطقه ای به بحث در مورد تجربه خود را در درمان بیماران در سانتا ماریا, شهرستان, بزرگترین ویروس کانون.

Ritter گفت که فقط در ماه گذشته تعدادی از بیماران بستری در ماریان برای COVID-19 ماند در محدوده "بالا 40s به پایین 50s" حدود 20 تا 22 که در واحد مراقبت های ویژه با 16 یا 17 در هواکش در هر زمان داده شده.

معاون مدیر بخش بهداشت عمومی اداره پیج Batson همچنین به روز رسانی در دیتا ویروس از یک county-دیدگاه گسترده ای. او گزارش 133 موارد جدید امروز و 362 فعال جامعه موارد است. از همه جامعه موارد در شهرستان 4,565 از 5,179 باید به طور کامل بهبود یافتند. در حال حاضر 85 نفر هستند و در یک بیمارستان به علت ویروس, 26 از آنها در بخش مراقبت ويژه. فعال موارد به عنوان تعریف شده است که کمتر از 10 روز از شروع علائم یا آزمایشگاه تست برای کسانی که علائم.

Batson گفت که این شهرستان شده است در دولت فهرست سازمان دیده بان برای بیش از 40 روز با توجه به آن جلسه اپیدمیولوژیک مورد نیاز است. او گفت که به عنوان تماس با ردیاب بهبود یافته است — آن را در حال حاضر طول می کشد به طور متوسط 2.1 به روز برای تماس با یک فرد هنگامی که آنها آزمایش مثبت آنها نشان داده اند که رایج ترین راه این ویروس در حال گسترش است در این شهرستان است.

"کلید راه است که در حال گسترش در جوامع ما از طریق گردهمایی با مردم از خارج همان خانواده" Batson گفت. "این شامل حیاط خلوت منقل خانواده جشن ها و گردهمایی های دیگر."

این شهرستان دارای حدود 75 تا 80 تماس با ردیاب کار در طول همه گیر و غیره شده اند قادر به مصاحبه با 94 درصد از کسانی که تست مثبت است. آنها دریافته اند که 29 درصد از کسانی که قرارداد ویروس آن را به عنوان یک نتیجه از فرد به فرد در جامعه; 18 درصد از قرارداد آن را به عنوان یک نتیجه از فرد به فرد در لامپوک زندان; 21 درصد به دست آورد و آن را از سفر به خارج از شهرستان و 18 درصد اکتسابی از جامعه به معنای آن است که مشخص نیست چگونه آنها قرارداد ویروس دیگر از جامعه است.

شهرستان برگزار خواهد شد بعد از آن کنفرانس مطبوعاتی در COVID-19 روز سه شنبه در 4:30 بعد از ظهر


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن