سکوت مرگبار شب

شما ممکن است ببینید من بعد از خورشید پایین می رود. تیز و سریع سرش پرهای گسترده و سکوت تیرگی قهوه ای یا سفید. ش

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

شما ممکن است ببینید من بعد از خورشید پایین می رود. تیز و سریع سرش پرهای گسترده و سکوت تیرگی قهوه ای یا سفید. شما ممکن است شنیدن من. من تماس می توانید با پر کردن تاریکی با یک آخرتی صدا. من خود را گرسنه محله جغد و من اینجا هستم تا به شما بگویم چند چیز است.

بسیاری از ما زندگی می کنند در شهرستان سانتا باربارا با شما از جمله انبار جغد بزرگ شاخدار جغد و screech جغدها. I am proud to be an جغد. نه به رخ کشیدن اما ما سکوت پرواز دو چشمی دید نامتقارن گوش عالی شنوایی و کامل 270 درجه چرخش سر. همه از این کمک به ما بی نظیر اثر به عنوان موش و موش exterminators.

عکس: جرمی Crail

در حال حاضر من می خواهم به شما بگویم داستان من. چگونه بسیاری از شما با استفاده از موش برای خلاص شدن از موش ها? آنها ممکن است فروخته شده به شما به عنوان طعمه ایستگاه آمده و با وعده هیچ ظروف سرباز یا مسافر و بدون سر و صدا. شما تماس دافع حشرات است که مکان ایستگاه در اطراف ملک خود را. از آن آسان است!

موش ها کشیده شده به طعمه مبدل به عنوان غذا و یک وعده غذای دلچسب و نمی دانستند که آنها در حال غذا خوردن ضد انعقادها که سموم مانند brodifacoum, bromadiolone, difenacoum و difethialone. این نسل دوم ضد انعقادها نیست به مصرف کنندگان فروخته اما مجوز exterminators می توانید از آنها استفاده کنید.

پس از بازدید از ایستگاه خود را موش تبدیل شده پر از ضد انعقادها و یا منطقه را ترک می کنند و یا همچنان به تغذیه تا زمانی که این ایستگاه شامل "مواد غذایی". اگر چه یک feeing از این سموم, سمی است, به, موش, موش ممکن است به مرگ بلافاصله و می تواند زنده بماند برای روز. چگونه آنها می میرند ؟ ضد انعقادها جلوگیری از موش خون از لخته شدن خون و علت آن را به مرگ از خونریزی داخلی. اگر شما تا کنون دیده ام یک موش سکندری پایین خیابان در طول روز شانس آنها را مسموم شده اند. به عنوان موش رشد می کند ضعیف تر از آن است که به راحتی توسط حیوانات دیگر. که در آن موش مسموم به پایان می رسد تا یک داستان از عواقب ناخواسته.

از مرگ موش از طعمه خود را به ایستگاه وارد زنجیره غذایی حیوانات هنگامی که خوردن مسموم جوندگان و دریافت ثانویه قرار گرفتن در معرض. آنها به نوبه خود ممکن است خورده شدن توسط موجودات بزرگتر. وقتی جغدها و دیگر حیوانات دیدن یک موش است که طعمه آسان ما خوردن آن و یا آن را به ما جوان است. هزاران نفر از درنده و مهار حیوانات بیمار شدن و مرگ از یک سم شما قصد نیست برای ما به مصرف. اثرات این سموم ویرانگر به حیات وحش است. ما می دانیم که شما لازم نیست برای کشتن ما, اما زمانی که شما با استفاده از موش شما خیلی خوب می تواند باشد.

مرگ موش خوردن می تواند منجر به ایمنی مرگ موش ناشی از مرض جرب, بینی, خونریزی, خونریزی لثه ها, کبودی و خونریزی به حفرات بدن, خون در ادرار و مدفوع و خونریزی داخلی و مرگ است.

عکس: جرمی Crailزندگی در یک جغد جعبه

بیش از 29 گونه از حیوانات تست مثبت برای مرگ موش قرار گرفتن در معرض در کالیفرنیا است. حیوانات آسیب دیده شامل جغدها بازها, بابکتس, mountain lions skunks کویوتس condors خرس های سیاه و سفید و ماهی. ما به اصطلاح غیر هدف حیات وحش است.

در کوه های سانتا مونیکا 92 درصد از بابکتس, 83 درصد از شغالها و 94 درصد از شیر کوه آزمایش قرار گرفتند به سموم ضد انعقاد. 105 بابکتس تست شده بیش از 70 کشته از موش. بیست و یک شیر کوه از بیست و دو قرار گرفتند و با چهار مرگ ناشی از این سموم است. اگر حیوانات زنده ماندن مسمومیت با مرگ موش, درمان پرهزینه و وقت گیر است و می تواند ماه به کامل است.

وزارت کالیفرنیا از ماهی و ماهی بازی می گوید این گزارش تعدادی از حیوانات غیر هدف کشته و مجروح در هر سال با مرگ موش است که احتمالا کم از آنجا که بسیاری از عقب نشینی به غارها و لانه و یا دیگر مکان های مخفی که در تلاطم ضد انعقاد مسمومیت. درست مثل شما ممکن است می خواهم به خانه هنگامی که شما به خوبی احساس نمی شود.

برای کسانی از شما با حیوانات خانگی و یا کودکان موش باید یک نگرانی است. هزاران نفر از کودکان و حیوانات اهلی در هر سال در حال مسموم توسط این مواد شیمیایی. بیشتر چه, موش ها در حال حاضر در حال شناسایی در خاک و آب.

زمانی که جمعیت موش رشد خارج از کنترل آن به معنای عدم شکارچیان. طنز این است که هنگامی که شما با استفاده از موش ها شما تاثیر منفی بر عملکرد درنده جمعیت: قتل و یا مسمومیت بسیار حیوانات که در حفظ و جوندگان جمعیت پایین.

عکس: جرمی Crailجغد جعبه ساکنان پس از خوردن موش مسموم با مرگ موش

خبر بزرگ است که جایگزین وجود دارد به موش. شما می توانید یک همسایه خوب برای حیات وحش و همچنین مدیریت جمعیت جوندگان. غیر سمی روش های کنترل شامل محرومیت و بهداشت. شما می توانید قطع دسترسی به صفحه اصلی خود را با مهر و موم کردن شکاف ها و پوشش حفره های با سیم مرغ. حذف اندام درخت سه پا و یا نزدیک به سقف خود را. تمیز کردن بیش از حد میوه کاهش یافته است. امن خود را در سطل زباله. شما می توانید استخدام یک جلو گیری متخصص که نمی استفاده از سموم. به دام انداختن همچنین با این نسخهها کار با استفاده از الکترونیکی یا سنتی تله ضربه محکم و ناگهانی.

به جای استخدام یک محلی کنترل آفات اپراتور که با استفاده از سموم, شما نیاز به کسی که می تواند رسیدگی به این موضوع برای شما با کمی تلاش در بخشی خود را و بدون اثرات مضر بر محیط زیست, حیوانات خانگی, خاک, آب و اطراف حیات وحش است.

دیدار با من! خود را گرسنه محله جغد. من یک شکارچی ماهر و حریص خوار که با این نسخهها کار به صورت رایگان. یک انبار جغد مثل من صرف حدود یک سوم از زندگی من شکار! یک جفت با جوجه جغدها می توانید غذا خوردن از 1300 تا 3000 جوندگان در سال است.

چگونه می تواند شما را در حیاط خود را جذاب تر به شکارچیان مانند من ؟ قرار دادن یک جغد جعبه. شما می توانید پیدا کردن برنامه های آنلاین و یا خرید در حال حاضر ساخته شده است. بسیاری از wineries در کالیفرنیا با استفاده از جغدها برای موش گشت به ما مکان برای زندگی در محل.

استخدام جغدها به عنوان خود را exterminators خواهد شد در نتیجه یک تمیز کننده کمتر سمی جهان را برای همه موجودات و سم-رایگان موش برای حیات وحش است. هنگامی که شما اجازه می دهد تا طبیعت خود را به حل جوندگان مشکل آن را ارزان تر و سالم تر برای شما بیش از حد.

شما آن را متوجه ممکن است اما اگر شما در حفظ و استفاده از سموم مانند موش ها و آفت کش ها و علف کش جهان خود را به زودی خواهد شد یک مقدار تنهاتر محل. برخی از زمان در آینده نزدیک شما ممکن است دریابید خودتان نشسته در خارج در تابستان دوست داشتنی شب. در ابتدا شما ممکن است متوجه سکوت. هیچ hoots هیچ screeches هیچ coyote زوزه بدون سر و صدا برای تلفن های موبایل از opossums skunks و راکون است. شما فقط شنیدن سکوت است. یک شب ساکت و آروم.

کمک ما به شما کمک کند. انتخاب طبیعت نمی سموم.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن