اظهارات قربانی DeAngelo برای پایان دادن به پرونده قتل Goleta

جوزف دی آنجلو برای جلوگیری از مجازات اعدام در ۱۳ قتل، از جمله چهار قتل در گولتا، جوزف دی آنجلو با دادستان ه

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399
جوزف دی
آنجلو

برای جلوگیری از مجازات اعدام در ۱۳ قتل، از جمله چهار قتل در گولتا، جوزف دی آنجلو با دادستان ها معامله ای داد که در آن او جرم خود را به ۲۶ اتهام آدم ربایی برای ارتکاب دزدی و قتل درجه یک در ازای محکومیت های متوالی زندگی در زندان تأیید کرد. معامله درخواست ی دآنجلو نیز از او می خواهد که با قربانیانش روبرو شود، بسیاری از آنها که مسن هستند، همان طور که دی آنجلو است؛ که اعتقاد بر این است که صدها جرم او در سال 1975 شروع شده است. اظهارات قربانی، که از روز سه شنبه در سالن رقص ساکرامنتو CalState آغاز شد که در آن اتهامات خوانده شد و درخواست های گناهکار او در ماه ژوئن گرفته شده بود، شدید بود.

بسیاری از آنها بیان ضربه به آنها مدت ها رنج می برد; یکی از قربانیان 7 ساله بود که او را گره خورده بود و درمانده در حالی که خواهر ش در اتاق بعدی مورد تجاوز قرار گرفت. بیشتر آنها از دست دادن حس خود پس از تجاوز و چه مدت طول می کشه تا دوباره آن را بازپس ببخشند، یا وحشتی که احساس می کردند در نقطه چاقو نگه داشته شده اند یا به تیغ در برابر گردنشان بیدار می شدند، صحبت می کردند. پاسخ دآنجلو در دو روز گذشته این بوده است که به دیوار مقابل او نگاه کنید.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


پنج شنبه، بازماندگان قربانیان قتل دی آنجلو صبح صحبت خواهند کرد، از جمله دبی دومینگو که مادرش چری دومینگو با دوستش گرگ سانچز بود، در سال ۱۹۸۱ به ضرب و شتم کشته شد. دیگر قربانیان Goleta از دی آنجلو رابرت پرودمن و دبرا منینگ بودند که در سال ۱۹۷۹ به ضرب گلوله کشته شد.

سن همه درگیر یک عامل فشار قرارداد درخواست به منظور دادن اکثریت قربانیان فرصت ی برای مقابله با مهاجم خود بود. علاوه بر درخواست های گناهکار، دی آنجلو در دادگاه نیز به ده ها تجاوز جنسی اعتراف کرد، که متهم به این کار نشدند. COVID-19 و مشکل برگزاری دادگاه با صد شاهد مسائل اضافی پیشی هفته از جلسه استماع بود. محاکمه دآنجلو در روز جمعه در برابر قاضی دادگاه برتر ساکرامنتو مایکل بومن به اوج خود می رسند.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب