مرگ و بقا

آن است که به ترتیب پیشنهاد شده است که شما به طور کامل آشنا کردن خوانندگان مستقل با ویروسی بیماری همه گیر از 19

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

آن است که به ترتیب پیشنهاد شده است که شما به طور کامل آشنا کردن خوانندگان مستقل با ویروسی بیماری همه گیر از 1917-1920, همچنین شناخته شده به عنوان آنفولانزای اسپانیایی و آن اول و دوم و سوم امواج و جان میلیون ها نفر را از دست داد. ما به نظر می رسد با مشکل مواجه دوباره با Covidavirus19 ادعا به سه تا پنج برابر بیشتر commutable از سالانه آسیایی, آنفولانزا, اما با زندگی بیشتر می شود از دست داده و همچنین به عنوان یک عمده رکود اقتصادی و بهداشت و سلامت دیگر مشکلات عمده.

آن است که یک سوال از استبداد یا آزادی و شادی و یا give me liberty or give me مرگ ولی مرگ و بقا ناشی از یک بسیار قوی مسری ویروس را از چین و همچنین از گسترش قربانی شهر نیویورک آن قدرت و کنترل علمی تعیین می شود.

موج دوم پیش بینی شده برای آمدن در پاییز همراه با به طور منظم آسیایی, آنفولانزا که تنها 40 درصد از شهروندان ما زحمت به دریافت واکسن آنفولانزا. ما در برابر یک کنترل نشده کشتن ویروس با هیچ درمان. هیچ واکسنی است که تا کنون به دست آمده برای یک کوروناویروس از جمله سرماخوردگی. یک صد و هشت-دو کشور در حال حاضر تحت تاثیر قرار. در سراسر جهان موج به نظر می رسد به آینده.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن