مرگ مواد مخدر و پیش نویس: '30 به مدت 30', volume 1 قسمت 5 روکش

محتوای هشدار: مواد مخدر سوء استفاده من می توانم تماس بگیرید این بزرگ پایان دادن به یک هفته زندگی در زمان coron

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

محتوای هشدار: مواد مخدر سوء استفاده

من می توانم تماس بگیرید این بزرگ پایان دادن به یک هفته زندگی در زمان coronavirus.

تنها چند روز پیش من آموخته است که چگونه به درستی نوسان گلف باشگاه چیزی است که به نظر می رسد مصرف Charles Barkley تمام عمر خود را به شکل.

می تواند از آن من مسخره دست و هماهنگی چشم و یا اعتماد به نفس قد? شاید حتی من خودخواه نگرش? همه پاسخ های صحیح.

اگر من می تواند آن را به سادگی برای شما نوسان شبیه تایگر وودز' اگر هر بار که او زخم تا لودویگ ون بتهوون "Ode to Joy" شروع به بازی کمرنگ در پس زمینه.

آره که خوب است. تا کنون هیچ چیز واقعا خراب کردن می تواند این هفته است. NBA رفته به حباب و من در نهایت به دنبال هرگز قبل دیده می شود رسانه ها به جای بازیافت مسائل هر ورزش خروجی ارسال شده است.

من هم برای نوشتن این وبلاگ برای پنجمین هفته در یک ردیف. واقعا سالم و بی خطر مسائل.

تنها چیزی که با قرار دادن یک دمپر در همه چیز ؟ محتوای این هفته قسمت.

بیایید پس از آن.

جلد 1 قسمت 5: "بدون تعصب"

این قسمت امکانات واقعا داستان غم انگیز از عبور از آنچه ممکن است فوق العاده بازیکن بسکتبال است.

تعصب لن — ستاره بسکتبال است که بررسی تمام جعبه سمت راست که اخلاق کار بیش از حد بسیاری از دیگران که رفتار بود و مورد احترام همه بود تیتر اخبار روز پس از پیش نویس بوستون سلتیکز و نه به عنوان دومین کلی انتخاب در سال 1986.

این فیلم قطعا ارائه خود را به عنوان یک بنای یادبود مستند با تمرکز در درجه اول در شب منتهی به روز پس از مرگ از تعصب.

من فکر می کنم داستان از تعصب الهام بخش است اما این فیلم احساس زیادی مانند "Dateline" قسمت که من نمی فکر می کنم به درستی منتقل آنچه یک نیروی تعصب شده اند می تواند در دادگاه است.

وجود دارد مقدار زیادی از جزئیات در حادثه واقعی — مستند افشا که تعصب بود و گاه به گاه کاربر از کوکائین است که بسیاری از دوستان و اعضای خانواده نمی دانند.

تعصب که این دارو از دوست خود برایان Tribble ظاهرا تا به حال مصرف کوکائین خالص (در 98% ballpark) که فوق العاده می تواند مضر, اگر نه, کشنده, اگر در مصرف مقدار تعصب گرفت.

پس از تعصب مواد مخدر در زمان او تا به حال تشنج است که مانع عملکرد مغز است که کنترل خود را از ضربان قلب باعث او را به توقف تنفس. او بعد مرده در لیلاند بیمارستان یادبود در 19 ژوئن 1986 فقط دو روز پس از پیش نویس.

مقدار بسیار زیاد از عزاداری و پشتیبانی ریخت و در از سراسر کشور از جمله از افسانه های لری پرنده, Michael Jordan — که تعصب بود چشمگیری در مقایسه با در و قرمز آورباخ پس از آن رئیس جمهور از سلتیکز.

تعصب' دانشگاه مریلند هم تیمی ها و مربی Lefty Driesell بودند علنا castigated برای دانستن در مورد تعصب' استفاده از مواد مخدر.

رسانه ها ناعادلانه نقاشی Tribble به عنوان یک تبه کار که به کشته شدن "چیز بزرگ بعدی" اما او در نهایت تبرئه از اتهامات عنوان شده علیه او را مرتبط با تعصب' مرگ است. او بعد از خدمت 10 سال زندان برای خرید و فروش مواد مخدر بر اساس يافته های پژوهش از دو سال مخفی نیش عملیات.

این وضعیت به عنوان نماینده مجلس اریک استرلینگ با اشاره به آغاز یک عصر در اواخر 80s که دیدم حبس از یک غیر قابل عبور تعداد زیادی از مردم از رنگ برای خرده جرایم مواد مخدر.

در دسامبر. 5, 1990 تعصب' برادر کوچکتر جی تعصب به قتل رسید در نزدیکی ماشین خود را خارج از بازار.

زمان فقط باور نکردنی است.

من نمی توانستم انتخاب کنید چیزی مثبت از این فوق العاده غمگین داستان واقعا اما چیزی را اجرا کنید از طریق گوش من است که من فکر کردم من misheard و من تا به حال به عقب.

در آنچه که به معنای واقعی کلمه یک گلوله به سمت چپ میدان و چه در تلویزیون من زیرنویسها به عنوان "بی تدبیر فانک موسیقی" دلخراش مستند می رود در سه دقیقه به طرز عجیبی movielike مونتاژ در مورد چگونه کوکائین بود که "نخبگان" مواد مخدر در '80s در.

این نقل قول از کورت Savage سابق کاباره پروموتر است فقط ذهن دمیدن.

"ستاره شد و با استفاده از آن. شما می دانید که شما تا به حال بسیاری از ballplayers, فوتبال, بازیکنان, بوکسورهای. شما تا به حال همه انجام یک کمی از چیزی."

کشیدن, کشیدن, کشیدن. ایست. توقف پرس. خط نگه دارید. قرار دادن یک چوب پنبه در آن است. عقب که.

چه شما فقط می گویند خوب?

آیا شما فقط پرهیاهو و معمولی پرتاب کرد که "در روز" زمانی که برخی از * * * * خمیازه* بهترین لحظه ها در ورزش صورت گرفت برخی از مورد علاقه ما Hall of Famers — جرات می گویم — استفاده از مواد مخدر مانند کوکائین به طور منظم ؟

چگونه می توانید این فیلم هوایی و هیچ کس بحث که پانچ حذفی کورت وحشی انداخت فقط در فک ما?

من بسیاری از سوالات. چه کسی ؟ کجا ؟ اثبات آن کوتاه و مختصر من به جرات به شما.

اردن گفت: این دقیق همان چیزی که در خود مستند "آخرین رقص" — هنگامی که او برای اولین بار وارد در NBA به عنوان یک تازه کار, چگونه برخی از هم تیمی های خود را بسیار به طور منظم انجام کوکائین در اطراف او.

و شما می دانید چه پس از شنیدن هر دو از این خاطرات از مردم کاملا متفاوت است اما به خوبی شناخته شده صنایع دستی من متقاعد شده است که NBA و NFL بودند آشغال با مواد مخدر سوء استفاده در تمام طول '80s, و به احتمال زیاد '90s ،

Jan Volk سابق مدیر کل سلتیکز اذعان کرد که حتی اگر تعصب' تست مواد مخدر مثبت بود برای کوکائین آنها به احتمال زیاد می توانست پیش نویس او را به هر حال.

ببخشید من ؟

من نمی خواهم در این وبلاگ با من ورق قلع کلاه, اما من می تواند تا حدودی از یک احمق به تماس این هیولا لیگ — من نیاز به یک تیم حقوقی ،

فقط هیچ راهی وجود دارد شما می توانید توجیه چند ستاره ورزشکاران ادعا تفریحی سوء استفاده از مواد مخدر و نفرت در اوراق قرضه Barry برای استفاده از افزایش دهنده عملکرد. که تعریف ریاکارانه.

چیزی بود چپ چپ در ورزش جهان "اوج" و این واقعیت است که آن را در زمان لن تعصب یک بازیکن من تا به حال شنیده ام قبل از تماشای این مستند را به فاش کردن آن را به من یک راز است که من قصد دارم در حفاری به.

تعصب' داستان یک تراژدی وحشتناک, اما فکر می کردم که برخی افراد در دایره نزدیک و احتمالا آینده اش هم تیمی بودند و همچنین مصرف مواد مخدر سخت واقعی است کفن از پنهان کاری من التماس برای پیدا کردن در مورد.

این نوع از شرایط من فکر می کنم من نیاز به یک وکیل برای.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب