دهه عشق: زن و شوهر جشن 74 سال از ازدواج در COVID قرنطینه

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 10:34 AM EDT Jun 24, 2020جیم و Lorretta Raffensberger هرگز واقعا جشن س

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

جیم و Lorretta Raffensberger هرگز واقعا جشن سالگرد عروسی خود را.

"آنها حزب مردم" پسر خود را, علامت, گفت:.

خانواده خود را پرتاب آنها را به یک حزب چند سال در آتش هال. و آنها را به سوار شدن در رژه به مناسبت سالگرد 150 از زادگاه خود را موسس به این شهر طولانی ترین-زن و شوهر است.

اما همانطور که سال گذشته آنها را یک معامله بزرگ در مورد آن. اگر هر چیزی وجود دارد ممکن است آرام اذعان ساخت آن را یک سال دیگر مارک گفت.

در این سال اگر چه متفاوت بود.

آنها نقل مکان کرده بود به تسهیلات زندگی کمک در ماه ژانویه و پس از ماه مارس بوده است در انزوا مانند دیگران در خانه و پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

روز دوشنبه در خانه کارکنان انداخت و آنها را یک حزب کوچک. خانواده خود پیوست و در زوم.

آن را پایین کلید است که در نوع خود قابل توجه با توجه به دوشنبه, ژوئن 22, بود خود را 74 سالگرد.

دوستی تبدیل به عشق

جیم Raffensberger رشد در مزرعه ای در جنوب Dallastown پایین تپه از یک روستا شناخته شده در آن زمان به عنوان قرمز شهر به نام برای P. H. گرو & Sons کشور فروشگاه نقاشی انبار ،

پدرش هاروی درگذشت هنگامی که جیم جوانترین پنج پسر 6 بود. جیم مادر رزا نگهداری از مزرعه در حال اجرا به عنوان ملت در اوایل 1930s, خمیده به رکود بزرگ. جیم رفت و به یک اتاق کشور schoolhouse دو مایل دور – حادثه مدرسه - و صرف زمان خود را قبل و بعد از مدرسه مشغول به کار در این زمینه از 90 هکتار گسترش شخم کاشت و برداشت محصولات کشاورزی و رسیدگی به هر دیگر کارهای مورد نیاز انجام شود. او به پایان رسید 8th grade و ادامه داد: برای رفتن به مدرسه برای دو سال دیگر قادر به سفر به دبیرستان در شهر و حفظ برنامه خود در مزرعه.

بیشتر: آنها سندرم داون, نمی تواند خود را ترک گروه خانه و مبارزه برای درک shutdown

بیشتر: نیویورک شهرستان, زن و شوهر می میرد COVID-19 عوارض سه روز از هم جدا

بعد در آن دشوار دهه او برای برادرش اموری که در زمان در سراسر کشور فروشگاه از نخلستان بیشتر گوش دادن به محلی که شخصیت های آویزان در فروشگاه و گاراژ به چرخش داستان های بلند.

در تابستان او را به کسب پول اضافی چیدن توت فرنگی در جروم Flinchbaugh مزرعه خاموش عسل دره جاده کمک به خانواده اش زنده ماندن اقتصادی فاجعه بود که احاطه ملت است.

او ملاقات کرده بود Loretta Ryer قبل از – خود, خانواده, بودند, دوستان, حتی اگر او زندگی می کردند در Dallastown در جنوب خیابان دلپذیر – و او می خواهد او را در Flinchbaugh را نیز چیدن توت فرنگی. او یکی از هشت فرزند, پدرش کار به عنوان یک کابینت ساز در شهر است. مانند جیم او از دست رفته یکی از پدر و مادر خود را زمانی که او جوان بود; او و مادرش در گذشت زمانی که او بود 48 و پدر او مطرح خانواده با کمک Loretta و خواهر او.

"او یک بچه کوچک بود" جیم گفت. "پس شد اول"

آنها زده یک دوستی و گذشت و دوستی و توسعه یافته به عشق. یکی از آهنگ های موفق در این زمان بود که گلن میلر نسخه از "زغال اخته تپه' و Loretta خواهران به طعنه او را با آواز که او در بر داشت او را هیجان در یک توت فرنگی زمینه است.

Loretta پدر نگران بود و اعتقاد داشتند رابطه این بود بیش از حد جدی گرفتن و در سال 1940 در تابستان قبل از Loretta ارشد سال در دبیرستان او فرستاده او را به بلند سبز در مریلند به صرف تابستان با پسر عموی.

جیم و Loretta باقی مانده است نزدیک ،

در سال 1942 زمانی که جنگ جهانی دوم شدت داشت جیم رفت و در ارتش خدمت با سپاه سیگنال متصل به نیروی هوایی در انگلستان است. Loretta که از دبیرستان فارغ التحصیل شد و در سال 1941 و رفت و به کار در Blaw-ناکس کارخانه در آرسنال جاده یک گیاه است که بعدها تبدیل به نیروی دریایی ساز و برگ گیاه و بعدا Harley-Davidson, ساختمان, 40mm اسلحه ضد هوایی. او یکی از زنانی است که مردم به نام "رزی پرچ کن," خواهر او گفت:.

ساختن یک زندگی آرام پس از جنگ

جیم به خانه آمد و پس از پایان جنگ و او و Loretta رو به عقب با هم.

جیمز دانیل Raffensberger و Loretta Marguarite Ryer ازدواج در 22 ژوئن سال 1946 در خانه کشیش بخش از St. joseph's Catholic Church در Dallastown. Loretta خواهر کوچکتر از هلن, خدمت به عنوان یک همراه و برادر پل به عنوان بهترین مرد. آن را با هم عروسی و نمی تواند برگزار شد در کلیسا محراب چون جیم شد و نه کاتولیک.

آنها خریداری یک خانه در شرق افرا, خیابان, درست کردن خیابان اصلی در Dallastown و شروع یک خانواده. جیم به کار می رفت برای Leinhardt برادران فروشگاه مبلمان در نیویورک به عنوان یک سرویسکار. او آموخته اثاثه یا لوازم داخلی و تبدیل به یک هنرمند ماهر در نهایت شروع کسب و کار خود را در گاراژ خود خانه و خانواده خود را. او کار اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان فروشگاه و مشتریان در سراسر نیویورک شهرستان و فراتر از آن. او تا به حال مشتریان در فیلادلفیا و بوستون و "همه جا" جیم گفت.

Loretta خود را نگه داشته و کتاب خود را مطرح چهار فرزند, علامت, مایکل, Stephan و باربارا. او سخاوتمندانه و مراقبت زن اغلب پیدا کردن زمان برای کمک به همسایگان خود رسیدگی به بیمار و ارائه وعده های غذایی برای کسانی که تلاش شد در زمان های سخت است. آنها غوطه ور در جامعه است. جیم داوطلب در آتش شرکت یکنوع بازی شبیه لوتو شب.

جیم سخت بود کار مرد پسرش را به یاد می آورد زحمتکش در فروشگاه در طول روز و بعد از شام او را سریع از خواب و پس از بیداری را در پشت سر به فروشگاه. او ساخته شده مطمئن شوید که همه بچه ها او کمک کرد تا در مغازه یادگیری چیزی از هنر و صنعت و کسب و کار حتی اگر هیچ یک از فرزندان خود به دنبال رد پای او چیزی که او هرگز فکر. آنها تا به حال به زندگی خود او معتقد بودند.

سال گذشت. آنها زندگی آرام زندگی می کند و خود را مطرح ، آنها تا به حال زمان سخت. دختر خود باربارا قرارداد سرطان و Loretta در زمان مراقبت از او به عنوان بیماری مصرف می شود ، باربارا در 52 سالگی درگذشت.

آنها هرگز زیادی برای جشن سالگرد خود را, "فقط آرام اذعان است که آنها ساخته شده آن را یک سال دیگر" مارک گفت.

در Dallastown سالگرد 150 در سال 2016 انتخاب شده بودند به عنوان شهر طولانی ترین-ازدواج زن و شوهر به سوار شدن در رژه به مناسبت مناسبت. آنها از آن لذت می برد پسر خود را, گفت:, اما آنها کمی ناراحت کننده با تمام توجه است.

و در سالگرد 65 در سال 2011 خانواده خود را انداخت و آنها را یک حزب بزرگ در سالن آتش دعوت از همه دوستان قدیمی. آنها نمی باید انجام شود که خود به خود علامت گذاری گفت. "اما آنها از آن لذت می برد" مارک گفت: در جمع خانواده و دیدن دوستان قدیمی.

قرنطینه هم بعد از این همه سال

در این سال آن متفاوت بود.

در ماه دسامبر گذشته جیم مریض شدم و زخم در بیمارستان برای چند روز. او در منتشر شد و به ناتوانی و هنگامی که آن زمان برای رفتن به خانه روشن بود که Loretta خواهد بود قادر به مراقبت از او را.

در ژانویه جیم در حال حاضر 98 و Loretta در حال حاضر 97 نقل مکان کرد از خانه آنها تا به حال در زندگی برای بیش از هفت دهه به پناهگاه در سپرینگوود تسهیلات زندگی کمک. پس از دو هفته قرنطینه پیشگیرانه سپس تلاش برای نگه داشتن آنفولانزا در خارج از خانه آنها در حل و فصل.

سپس در ماه مارس به خانه رفت و در مستند منع بازدید کنندگان, در میان چیزهای دیگر برای جلوگیری از COVID-19 از ورود به صفحه اصلی. آن را کار کرده است. این خانه تا به حال هیچ تایید موارد COVID-19 با توجه به وب سایت خود را.

جیم و Loretta بودند نقل مکان کرد و به اتاق مجاور. آنها می توانند هر یک از دیگر و با هم butLoretta نیست در مورد آن خوشحال. او به نام او خواهر هلن Pigg درخواست او "به من از این زندان است." او نتواند او را به خانه پسرش گفت:.

روز دوشنبه آنها تا به حال یک کیک کوچک و درخشان سیب و کارکنان تزیین اتاق با بادکنک و یک دسته گل رز قرمز. خود و فرزندان و نوه و نوه بزرگ پیوست از طریق زوم. پسر خود را گفت: وجود دارد بین 15 و 20 نفر در تماس است.

"آنها خوشحال برای دیدن هر کس دیگر اگر چه مامان آرزو ما می تواند وجود داشته اند در فرد" مارک گفت.

جیم گفت: "آن متفاوت است."

در حال حاضر وجود دارد باید یک راز نگه داشتن یک ازدواج را زنده و قوی برای بیش از هفت دهه – عشق و احترام متقابل همکاری نمی رفتن به رختخواب قهر همه از آن.

اما جیم گفت: هیچ سری وجود دارد. آن را بسیار ساده است.

"شما فقط باید به یاد بگیرند که به نگه داشتن دهان خود را بسته است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را می توان در 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن