'قطعا کمک:" چگونه یک York پارچ به دست آورده من بخش بورس پس از لغو فصل

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020اعطای Smeltzer سعی کردم به آن نگ

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

اعطای Smeltzer سعی کردم به آن نگاه کنید به عنوان یک برکت و رحمت در لباس مبدل.

به عنوان یک بیس بال پارچ او بدیهی است که نا امید از لغو 2020 فصل بهار. او احساس آماده برای یک تاریخ و بزرگ کمپین مرکزی نیویورک شد و در حال حاضر از دست رفته خود را بزرگترین استخدام سال است.

او تصمیم گرفت به آن نگاه کنید به عنوان زمان بیشتری برای تمرین.

زمان بیشتری برای آسانسور. زمان بیشتری را به بازی شیر یا خط. زمان بیشتری را برای افزایش سرعت خود را fastball.

و امیدوارم به اندازه کافی زمان برای پیدا کردن یک کالج خوب ارائه قبل از سال آخر خود را.

"در واقع آن را به من داد یکی دیگر از سه ماه از offseason," Smeltzer گفت. "همه بلند کردن و پرتاب. بیدار شدن از خواب به اجرا تپه در ساعت 9 صبح که پا تا من بازی زیادی است."

این کار خواهد پرداخت.

حتی بدون junior فصل Smeltzer خود را در رادار تعدادی از کالج ها در تابستان امسال به دست آورده و یک بخش من به بورس ارائه دهد. او شفاهی متعهد به دانشگاه در آغاز ماه ژوئیه.

واقع در کانکتیکات, Fairfield, رقابت در مترو آتلانتیک کنفرانس ورزشی در NCAA بخش I. گوزن بیس بال برنامه برنده back-to-back کنفرانس عنوان در سال 2016 و 2017 و به مسابقات NCAA در اولین فصل آن.

بیشتر: "این هنوز نشده غرق شده در:' نیویورک شهرستان پارچ امضای قرارداد با لیگ بیس بال تیم

بیشتر: "این به معنای همه چیز را به او': مرکزی نیویورک مربی بیس بال یاد برای آموزش درس های زندگی

Smeltzer شنیده از این برنامه پس از او به رقابت در یک نمایش رویداد در دوبوا در ماه ژوئن. او رفت و برای یک دیدار چند هفته بعد. با توجه به پردیس قوانین اطراف COVID-19, Smeltzer و خانواده اش یک تور مجازی از این تیم بیس بال امکانات — FaceTiming با یک مربی در حالی که بازدید از خالی خالی اتاق قفل پنبه حلاجی شده قفس و وزن اتاق.

"این قطعا متفاوت و عجیب و غریب نداشتن مربیان به شما نشان می دهد امکانات" Smeltzer گفت. "من فکر می کنم آنها می دانستند که آنها می خواستند من, اما آنها می خواستم تا مطمئن شوید که من می خواستم آنها را."

Fairfield به سرعت توسعه یافته او یک پیشنهاد به او دو همراه با یکی از بخش دوم Goldey–Beacom در دلاور.

در حالی که او اعتراف کرد او قبلا می خواستم برای رفتن جنوبی برای کالج مانند بسیاری از بازیکنان بیس بال Smeltzer دوست داشتم که Fairfield واقع شده است و نزدیک به ساحل. و در حالی که او علاقه از Bucknell, Monmouth و Hartford او نمی خواهید به صبر در اطراف هنگامی که او تا به حال یک پیشنهاد از یک مدرسه او را دوست داشت.

"من می خواستم به شنیدن آنچه که مدارس دیگر ارائه شده بود اما برخی از آنها در حال پشت کمی در خود استخدام" Smeltzer گفت. "Fairfield فکر می کند من با آن مرد حق برای آنها.

"این قطعا یک تسکین برای من. این نشان می دهد تمام بلند کردن و پرتاب کردن می پردازد. من حدس می زنم آن را فقط شروع به نزول است."

تقویت عملکرد خود را

زمانی که Smeltzer شد یک دانشجوی سال اول مرکزی نیویورک مربی مایک Valencik در زمان یک نگاه در تبادل حرکت و بلافاصله یک اصلاح.

"من تا به حال این پا و پا زدن" Smeltzer گفت. "او به من می گفت که نمی خواهید به کار در تیم اول دانشگاه یا دانشکده ،

هنوز Smeltzer گفت Valencik به او گفتم اوایل که او تا به حال بالقوه به یک بخش چشم انداز. او یکی از معدود گفت که در ابتدا. Smeltzer شکست را به تیم اول دانشگاه یا دانشکده صف و چرخش به عنوان یک دانشجوی سال دوم بود و جامد ضربه .318 و رفتن 2-3 با 3.99 دوران به عنوان یک پارچ.

اما با fastball مشکلات ناسازگار بودن در اطراف 81 کیلومتر در ساعت, او پیش بینی شده به عنوان یک بخش دوم بازیکن.

Smeltzer گفت: او مربی مدام به او می تواند شلیک بالاتر است.

"افراد دیگر می گویند:" این خوب است برای رفتن بخش دوم و حتی بخش سوم بد نیست اما او نگه داشته هل دادن پاکت" Smeltzer گفت. "(Valencik) به من گفت که او هرگز دیده می شود یک بچه کار به عنوان سخت است."

پس از یک مولد offseason, Smeltzer احساس آماده برای غالب 2020 فصل بهار. Right-hander گفت: او تحت سلطه Hempfield در مرکزی نیویورک تنهاست داد و بیداد و شروع به هدف قرار دادن حدود 85 کیلومتر در ساعت با fastball.

زمانی که فصل را به حالت تعلیق و در نهایت لغو شده در آوریل Smeltzer آموزش نگه داشته و با هر دو سابق مرکزی نیویورک هم تیمی و دوست نزدیک و قرمز در زمین بازیکن بنی Montgomery. بودن نقش برای NCAA Division III Susquehanna و مونتگمری یکی از بازیکنان مدرسه بالا در پنسیلوانیا و دانشگاه ویرجینیا متعهد.

"حتی اگر من احساس آماده برای فصل, من تا به حال به تمرکز بیشتر در بلند کردن و پرتاب و سرعت بالا" Smeltzer گفت. "بنی و من در همان (مسافرت) تیم پس از 12 بودیم و ما شده ایم بلند کردن اجسام با هم."

Smeltzer گفت: او گرفتار توجه کالج پیشاهنگی در دو نمایشگاه وقایع حضور داشتند — یک بازی کامل رویداد در اوهایو و یک دبستان بیس بال گزارش در دوبوا.

او گفت که او واقعا ایستاده بود در PBR, ویترین, قابل توجه هشت از 12 مورد او مواجه شده است. با توجه به کروناویروس احتیاطی داوران مجبور به ایستادن در پشت تپه و نه صفحه چیزی Smeltzer گفت: غیر معمول بود اما قابل کنترل است.

چند روز پس از این رویداد خود گوشی بود "قلاب" را با تماس از مربیان کالج.

5-پا-11 righty گفت: او در حال حاضر هدف قرار دادن حدود 87 کیلومتر در ساعت با fastball و changeup و موبایل و کامپیوتر در زرادخانه خود را. او امید خود را برای رسیدن به fastball تا 90 در آینده نزدیک.

او همچنین قادر به رقابت در بازی به تازگی برای Pleasureville در مرکزی, لیگ, که ویژگی های مردان تیم از سراسر شهرستان نیویورک.

"رقابت در این لیگ بازی متفاوت است و واقعا خوب" Smeltzer گفت. "من تن به تن در برابر گلن راک شب دیگر و به صداقت من نوعی رو پوسته. این بچه های قدیمی تر نیست fazed 85 تا 87 mph fastball و آنها barreling من.

"آن چشمان من را باز کرد که من نیاز به چیزهای بهتر و آمار لکه های من بیشتر است."

با الهام از مربی خود

مدت کوتاهی پس از فصل لغو شد Smeltzer دریافت تماس از Valencik در مورد بخش دوم که علاقه مند بود در کوزه.

مربی و مشاوره شبیه به چگونه آن را همیشه داشته است.

"او به من گفت آن را در اینجا متوقف نمی شود," Smeltzer گفت. "او به من گفت که به کار نگه دارید.

"این آخرین باری است که من شنیده ام از او."

Valencik درگذشت در 12 ژوئن پس از یک ماه نبرد با سرطان است. او 58 سال.

Smeltzer گفت: او را به یاد داشته باشید او سر مربی برای شخصیت خود را به عنوان مقدار به عنوان تمایل خود را برای برنده شدن. او تشکر Valencik برای اعتقاد به او و به طور مداوم گفتن او را به پایین استانداردهای خود را.

"همه ما صحبت در مورد آنچه که یک مربی بزرگ او بود و چگونه او فقط یک مرد بزرگ" Smeltzer گفت: در مورد گفتگو با هم تیمی های خود زیر Valencik مرگ است. "او ریگ اما او هم خنده دار بود و بسیاری از سخنان. او همیشه مایل به کمک به هر کسی ،

"پس از پیروزی اگر ما خنده شد در اتوبوس او می گویند," من عاشق دیدن شما بچه ها مثل این.' شما می توانید سعی کنید به صحبت کردن با او را برای پنج دقیقه و تا پایان صحبت کردن برای یک ساعت و نیم."

به عنوان Smeltzer روش های ارشد خود را در فصل او گفت که او هنوز هم نیاز به کار بر روی فرمان او و بهتر شدن کلی پارچ. او در آرزوی گرفتن پیش نویس یک روز بلکه می خواهد به پایان برساند دبیرستان خود را حرفه ای و قوی است.

"من فقط می خواهم برای تسلط," او گفت:. "هر بار که من بیرون بروید من می خواهم را به نفع خود. من می خواهم برای قرار دادن این تیم در پشت من و امیدوارم به بقیه بچه ها یک تجربه خوب."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن