دلاور به بازگشایی سواحل مارس 22 با محدودیت: آنچه شما نیاز به دانستن

تیلور Goebel Salisbury ایسنامنتشر شده 9:43 AM EDT مارس 15 سال 2020دلاور سواحل و جامعه استخرهای خواهد بازگشایی

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

دلاور سواحل و جامعه استخرهای خواهد بازگشایی در 5 بعد از ظهر مارس 22 تحت عنوان "سخت" اجتماعی فاصله دستورالعمل و سایر الزامات ایمنی, با توجه به بیانیه پنج شنبه از رژیم صهیونیستی است. جان کارنی ،

سواحل بسته شده بود برای نزدیک به دو ماه به جز ورزش و راه رفتن سگ هر چند شهر رفت و آمد مکرر مانند Rehoboth دیویی و بیت عنیا رفت و یک قدم بیشتر و بسته کردن دسترسی ها در کامپیوتر به شن و ماسه و ساحل.

با این محدودیت به زودی بلند کردن اجسام مقامات محلی شهر "تشویق به حد ظرفیت خود را در سواحل برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و پتانسیل گسترش COVID-19" در کارنی گفته است. که شامل محدود کردن فضاهای پارکینگ و نقاط دسترسی.

شهرها باید شناسایی و اجرای تیم و تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی, boardwalk نرده و نیمکت چندین بار در هر روز. گذرگاه طاقدار بازی ها در مرور باید بسته شود.

کارنی همچنین توصیه می شود که شهرهای ساحلی تعیین "ساحل سفیران" در نقاط دسترسی به "خدمت به عنوان رابط به اجرای قانون" و آموزش مردمی در اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن قبل از پرتاب خود را شنا و کرم های ضد آفتاب:

آیا من می توانم شنا و کار من برنزه ؟

آفتاب گرفتن و شنا مجاز هستند اما beachgoers باید رعایت کشت و محدودیت.

اگر شما بازدید دلاور سواحل هنگامی که آنها دوباره در 22 مه شما باید اقامت حداقل شش فوت از هر کسی خارج از خانواده خود است.

شما همچنین نیاز به پوشیدن یک صورت پوشش بر روی مرورو شما را "تشویق" به پوشیدن یک در حالی که در هر کارنی اعلام.

افرادی که دارای شرایط بهداشتی اساسی و یا بیش از 65 باید همچنان به پناهگاه در محل.

جلوگیری از آب چشمه است.

رستوران ها و کافه ها هنوز محدود به تحویل و از خدمات تنها.

من نه از دلاور. من می توانید ببینید ؟

اگر شما از دلاور و ناگهان برنامه ریزی یک سفر به سواحل فکر می کنم دوباره: دلاور اجباری 14 روز در قرنطینه برای خارج از کشور مسافران و کوتاه مدت اجاره ممنوعیت هنوز هم در اثر از طریق مه 31.

غیر Delawareans که در دولت برای حداقل 14 روز می توانید دسترسی به سواحل آغاز مارس 22, دولت, مقامات گفت.

مرتبط با: coronavirus ساحل, راهنمای Rehoboth دیویی, لوس, Bethany

بیشتر: Ocean City آسانسور مسکن محدودیت های موثر شنبه

Delaware State Police خواهد گشت معمولا سفر در مسیرهای خارج از دولت رانندگان به اجرای کارنی خود قرنطینه مورد نیاز است. مسافران متوقف خواهد شد خواسته برخی از سوالات و اطلاعات داده شده در مورد 14 روز در قرنطینه.

اگر شما از دلاور و نقض اضطراری سفارش شما می تواند به اتهام یک جرم جنایی.

"من می خواهم به بسیار روشن به ما دوستان شما که می خواهید به سفر در اینجا از خارج دولت" کارنی در بیانیه ای گفت:. "در حالی که ما امیدواریم که یک روز به زودی قادر خواهید بود به شما خوش آمد به ما سواحل آن زمان هنوز رتبهدهی نشده است آمده است. ما نیاز به بازگشایی دلاور در یک کنترل از راه های که قرار نیست هر کسی در خطر است."

اما من خود را یک خانه در ساحل.

شما مجاز به بررسی اموال خود را, اما اگر شما از دلاور و تصمیم به ماندن در اینجا شما از لحاظ فنی مورد نیاز خود به قرنطینه متوسطه خود را در خانه برای 14 روز مگر اینکه شما را ترک زودتر هر کارنی را سفارش دهید.

که متوقف نشده بازدید کنندگان از سفر به ساحل: ساحل آماتور شخص ساده شهردار پل antonio figueiredo اشاره کرد در طول یک مارس 12 جلسه عمومی که حدود نیمی از جمعیت در شهر بود به احتمال زیاد از خارج از دولت.

پارک دولت برای محدود کردن ظرفیت

سواحل در کیپ Henlopen دلاور ساحل دریا و جزیره فنویک پارک دولت باز هستند اما مقامات پارک ممکن است محدودیت ظرفیت وسیله نقلیه به اجرا اجتماعی فاصله.

"ما خواهد بود با استفاده از ورودی و پارکینگ محدودیت برای مدیریت ظرفیت" دلاور وزارت منابع طبیعی و محیط زیست کنترل, منشی, Shawn Garvin در بیانیه ای گفت:. "ما در حال تلاش برای ارائه فرصت برای Delawareans به ادامه برای لذت بردن از ما state parks, اما از آن است که بازگشت به حالت عادی توسط هر کشش."

می توانید من را خانواده من گشت و گذار ماهیگیری ؟

بله.

گشت و گذار ماهیگیری محدودیت در تعداد زیادی از مردم در هر خودرو خواهد بود برداشته و در 5 p. m. on May 22, اما هر کس در ماشین باید از همان خانواده.

گشت و گذار ماهیگیری دسترسی نیز ممکن است محدود به جلوگیری از ازدحام بیش از حد.

آنچه در مورد استخر?

جامعه استخرهای همچنین می توانید بازگشایی در 5 p. m. on May 22, اما آنها تنها محدود به 20 درصد از منظم ظرفیت.

درس شنا و شنا تیم شیوه هنوز هم ممنوع است.

من فروشنده. من باید چه می دانید ؟

مواد غذایی و آشامیدنی (persian) امتیاز فروشندگان باید به دنبال رستوران مقررات

مانند رستوران ها آنها تنها مجاز به ارائه را خارج و یا خدمات تحویل.

فروشندگان باید پوشیدن پوشش صورت و مشتریان باید شش فوت از هم جدا در حالی که انتظار در خط در هر کارنی را سفارش دهید.

اجاره برای چتر و صندلی و تشک, قایق و دیگر روز آفتابی اقلام مجاز, اما فروشندگان باید به درستی ضد عفونی کردن آنها را بین هر بار استفاده.

و مغازه بستنی?

شما به زودی قادر خواهید بود برای گرفتن یکی از سرد — بستنی مخروطی است که — در هنگام بازدید از دلاور شهر رفت و آمد مکرر.

بستنی فروشگاه ها و کامیون ها ممکن است بازگشایی مارس 15 را خارج و یا منظقه انتخاب کنید تا با سخت اجتماعی فاصله اقدامات در 5 p. m. کودکان و نوجوانان زیر 12 باید همراه با یک بزرگسال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن