وزارت آموزش و پرورش به روز رسانی عنوان IX راهنمایی برای سوء رفتار جنسی UC مخالف

وزارت آموزش ایالات متحده منتشر شد یک سری از دستورالعمل های جدید برای دست زدن به عنوان IX موارد جمعه از جمله نی

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

وزارت آموزش ایالات متحده منتشر شد یک سری از دستورالعمل های جدید برای دست زدن به عنوان IX موارد جمعه از جمله نیاز به نگه دارید زنده جلسات و اجازه عبور-آزمون — تصمیم گیری که UC گفت: دولت با آن مخالف.

عنوان IX, فدرال , حقوق مدنی, قانون تصویب شده در سال 1972 منع تبعیض بر اساس جنسیت برای همه موسسات آموزشی و فعالیت های است که با استفاده از بودجه فدرال. معرفی وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos, چهارشنبه, تغییرات به عنوان نهم سیاست های محدود تعریف آزار جنسی اجازه می دهد تا کسانی که متهم به سوء رفتار جنسی به صلیب بررسی و سوال شواهد مطرح شده توسط شاکیان خود را و نیاز دانشگاه ها برای برگزاری زنده جلسات میان دیگر قوانین جدید.

سیستم UC اما مخالف این "بد درک تغییرات" با توجه به رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو در بیانیه ای در روز شنبه. وزارت آموزش و پرورش تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

"در زمانی که ملت ما هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با گسترده اثرات آزار و اذیت جنسی و خشونت وزارت آموزش و پرورش اقدام به دنبال معکوس سخت مبارزه اجتماعی و سیاست سود" ناپولیتانو در بیانیه ای گفت:.

ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Varsha Sarveshwar همچنین گفت که او به شدت مخالف با تغییرات به عنوان نهم مقررات.

Sarveshwar گفت: اجرای کراس امتحانات و زنده جلسات است نه یک "واقعه مطلع" رویکرد و اضافه کرد که این شرایط در حال درمان به عنوان اگر آنها محاکمه زمانی که آنها نیست. رویکرد نظام عدالت کیفری مورد نیاز است نه در دانشگاه به دلیل عواقب یکسان نیست, او گفت:.

"این فرآیند وجود داشته باشد برای تعیین اینکه آیا یا نه کسی که رفتار خوب است در محیط مدرسه است. آن را در مورد اینکه آیا یا نه ما در حال پرتاب کسی که در زندان" Sarveshwar گفت. "وجود دارد بدون نیاز به نگاهی به آنچه اتفاق می افتد در یک دادگاه و روی چیزی قرار گرفتن آن بر روی یک محوطه دانشگاه."

عنوان نهم وکیل اندرو میلتنبرگ اما گفت که او معتقد است عنوان قبلی نهم مقررات "مصالحه" توانایی افراد متهم به آزار و اذیت جنسی و تجاوز از خود دفاع کنند.

میلتنبرگ اضافه شده است که او فکر می کند قوانین جدید ایجاد معتبر تر و عادلانه و شفاف با دادن کسانی که متهم به آزار و اذیت جنسی بیشتر دسترسی به شواهد و اظهارات شاهدان قبل از جلسات و همچنین به عنوان توانایی برای به چالش کشیدن تصمیمات اتخاذ شده توسط دانشگاه.

"من اغلب در نگاه به این موضوع نه به عنوان یک وکیل, اما به عنوان یک پدر" میلتنبرگ گفت. "آنچه را به من احساس اعتماد به نفس است که دختر من بود تحت درمان و نسبتا مناسب اگر او بودند حمله حمله یا مورد آزار و اذیت? و به همان اندازه برای او برادر دوقلو آنچه را که من می خواهم برای او اگر او را متهم به چیزی؟"

UC سیستم در حال حاضر دسترسی به تاثیر این قوانین جدید در آن موجود عنوان IX سیاست با توجه به UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP سخنگوی Stett هالبروک. مشاوره با همکاران در سراسر UC سیستم UCOP کار خواهد کرد برای بهترین اجرای این اقدامات جدید در حالی که جلسه Aug. 14 مهلت تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش.

تماس با Kaleo را در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @kaleomark_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن