کرم زدایی کودکان در جنوب صحرای آفریقا مزایای بلند مدت تولید می کند، مطالعه می یابد

مطالعه ای به رهبری محققان UC برکلی و منتشر شده اوت 3 نشان داد که کرم زدایی از کودکان در جنوب صحرای آفریقا مزای

توسط NEWSWORLDS در 3 شهریور 1399

مطالعه ای به رهبری محققان UC برکلی و منتشر شده اوت 3 نشان داد که کرم زدایی از کودکان در جنوب صحرای آفریقا مزایای درازمدت در بزرگسالی تولید می کند.

نویسنده مشترک و محقق پسا دکترا در مرکز پردیس اقدام موثر جهانی مایکل واکر گفت: این مطالعه بر روی کودکان در کنیا در طول یک دوره 20 ساله متمرکز شده است. محققان دریافتند کودکانی که درمان کرم زدایی بیشتری دریافت کرده اند، دستمزد ساعتی 13 درصد بالاتر از کسانی که درمان کرم زدایی کمتری دریافت کرده اند، به دست آورده اند و احتمال کار بزرگسالان در زمینه های غیر فرهنگی و زندگی در مناطق شهری بیشتر است.

ادوارد میگل نویسنده اصلی و استاد اقتصاد پردیس می گوید: «ما مدت هاست که در تلاش برای درک ارتباط بین سلامت و توسعه اقتصادی هستیم.» "ما متوجه شدیم که فرزندان مطالعه از 20 چیزی سال پیش، که از چند سال کمک های بهداشتی اضافی بهره مند بودند، درآمد بالاتر و استانداردهای زندگی بالاتری در بزرگسالی داشتند."

به گزارش میگل، این مطالعه نشان می دهد که بازگشت اقتصادی در ایجاد برنامه های کرم زدایی بیشتر می تواند بزرگ و مقرون به صرفه باشد، چرا که کرم زدایی کمتر از 1 دلار برای هر کودک در سال هزینهدارد. وی افزود: این مطالعه متوجه شد که این برنامه ها مزایای بلند مدت را به دست می دهند و باید در اولویت سرمایه گذاری قرار گیرند.

واکر خاطر نشان کرد که نرخ بازگشت دلار صرف شده 37 درصد است و با سرمایه گذاری در سلامت کودک، سرمایه گذاران این بازده بلند مدت بالا را خواهند دید.  

به گزارش میگل، در نتیجه COVID-19 که باعث بستن مدارس کنیا شد، برنامه های کرم زدایی مبتنی بر مدرسه مختل شده است.  

میگل می گوید: «جوامعی که در حال حاضر فقیر و محروم هستند، تنها بیشتر محروم هستند.» "تعطیلی مدارس ارائه این خدمات ضروری را سخت تر می کند. ما باید راه هایی برای رساندن آنها حتی در این عصر COVID پیدا کنیم.»   

میگل از نظر کاری که جامعه برکلی می تواند به عنوان شهروندان جهانی برای کمک به آن انجام دهد، گفت سرمایه گذاری در کرم زدایی را از طریق کمک های خیریه توصیه می کند. میگل افزود اهدا به مردم امید می دهد و راهی ملموس برای اهداکنندگان ارائه می دهد تا در جهان تفاوت ایجاد کنند.

GiveWell یک سازمان غیرانتفاعی است که به گزارش برکلی نیوز تا حدودی بودجه این مطالعه را تأمین می کرد. کاترین هالندر تحلیلگر ارشد تحقیقات توسعه GiveWell گفت که این سازمان از سال ۲۰۱۱ برنامه های کرم زدایی را توصیه می کند.

هالندر می گوید: «کرم زدایی هنوز یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه ها در تاریخ GiveWell است که به دنبال برنامه هایی است که زندگی فقرای جهانی را بهبود می بخشد.»

تماس با آماندا مک نامارا در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @amandamcnamara_uc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن