دیپلم باید با توجه به

با تشکر از شما برای همه کار خود و توجه به جوامع ما در طول جمعی ما پاسخ به COVID-19. همانطور که شما آگاه هستند

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

با تشکر از شما برای همه کار خود و توجه به جوامع ما در طول جمعی ما پاسخ به COVID-19. همانطور که شما آگاه هستند بالا-فارغ التحصیلی از مدرسه است که در اوج سیزده سال از آموزش و پرورش و سالمندان در شهرستان سانتا باربارا به رسمیت شناخته شده به عنوان کلاس از سال 2020 ساخته شده اند فوق العاده ای قربانی به نفع سلامت عمومی است. مثلا سه ماه گذشته از یک سال ارشد معمولا شامل: مناقصه وداع معشوق معلمان رقابت برای زمان نهایی در میان مدارس ورزش, ارشد, شب دانشگاهی امضای بعد ارشد مدل منقل با خانواده و دوستان و لیست در می رود. به عنوان محلی فارغ التحصیل (Righetti '97) و یک معلم سابق من نزدیک آگاه از ماهیت ویژه ای از فارغ التحصیلی برای همه دانش آموزان در سراسر شهرستان و درک اهمیت این سال بیشتر از بیشتر.

باب نلسون و خود را به شود همسر جیمی دونالدسون در فارغ التحصیلی در سال 1997

به این دلیل من از نوشتن این نامه و خواستار توجه به بهداشت عمومی به منظور 8.1 که من اعتقاد ندارم اذعان فداکاری در حال حاضر ساخته شده توسط ما سالمندان و یا در حال انجام تلاش های ما در آموزش و پرورش جامعه برای جلوگیری از گسترش COVID-19. در طول چند هفته گذشته من ساعت را صرف صحبت کردن به اصول superintendents و خانواده ها در سراسر شهرستان در مورد نگرانی های خود را و نیاز و بر اساس گفتگو و یافته های من با احترام از شما درخواست می تجدید نظر دو قطعه از 8.1 سفارش.

اولین درخواست مربوط به "هیچ چیز باید دست از قبیل, دیپلم, جوایز برنامه." (پیوست B, 28., d. iii.) پس از آغاز این بحران مربیان و موسسات شده اند وظیفه توزیع ناهار و "بسته" به صورت روزانه. آنها انجام داده اند تا به شیوه ای سازگار با اجتماعی فاصله پروتکل و تا به امروز هیچ بیماری مرتبط شده اند به شیوه های فعلی. هیچ دلیلی وجود ندارد که ما را به فکر می کنم این همان پروتکل ها و اقدامات می شود و وقتی که می آید به دریافت دیپلم و میزبانی از یک مراسم فارغ التحصیلی.

دومین درخواست برای نظر مربوط به "تمام افراد باقی می ماند و باید در وسیله نقلیه که در آن آنها وارد و در همه زمان ها در طول این رویداد است." (پیوست B, 28., a., iv.) این استاندارد فاقد علم و یا شواهد مبتنی بر منطق و مخربی بر درک میزان موفقیت مربوط به این رویداد است. به منظور مراسم فارغ التحصیلی به یاد ماندنی بسیاری از مدارس به طور آزمایشی طراحی شده مراسم که در آن سالمندان می تواند اتومبیل خود را ترک کرده اند عکس گرفته شده و یا دریافت دیپلم خود را در خط بدون تهدید سلامت عمومی است. واضح است که وجود دارد خواهد بود آموزش و نظارت بر پرسنل حاضر به اجرای این پروتکل و همانطور که ما از صمیم قلب درک نیاز برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ ما نیز با اعتماد به نفس که درخواست فوق را تشخیص و در ادامه برای پاسخ به این نیاز است.

با توجه به صحبت های چند و مشاوره است که من تا به حال با آموزش و پرورش محلی رهبران و تجربه خود من به عنوان یک معلم من پیشنهاد اصلاح آن موارد خاص در بهداشت عمومی به منظور 8.1 به شرح زیر است:

  • دیپلم افتخار و جایزه ارائه خواهد شد به فارغ التحصیلان مطابق با پروتکل های مورد استفاده به صورت مداوم دولت از ناهار مدرسه و/یا کار بسته است.
  • فارغ التحصیلان ممکن است مجاز به ترک اتومبیل های خود را به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله پروتکل همزمان با تاریخ مقرر توسط فرماندار کالیفرنیا و هیچ تماس فیزیکی به عنوان یک تهدید به طور کلی سلامت عمومی باید توسط فارغ التحصیلان و یا کارکنان. مدرسه را در دسترس یک افسر منابع مدرسه/s و/یا مدرسه افسر امنیتی/s یا عمومی یا خصوصی; به اطمینان دهم که اقدامات در حال اجرا.

من باور دارم که این علم مبتنی بر امتیازات معقول هستند و امیدواریم که شما همچنان به حمایت از جامعه ما با توافق این تجدید نظر سازگار با سلامت خود را سفارش دهید. نهادهای آموزشی ما را ساخته اند آن ماموریت خود را برای محافظت و دفاع از ذهن و بدن ما دانش آموزان و من به شما التماس به اعتماد آنها را به ادامه این کار در حالی که ارائه رهبران آینده ما با مناسب سزاوار تبریک می گویم.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب