'بیماری کارآگاه' لازم برای حفظ COVID-19 در درون مرزهای

نزدیک به 2000 نفر در حال آزمایش در هر هفته از طریق سلامت عمومی را گسترش توده غربالگری در حال انجام در شهرستان

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

نزدیک به 2000 نفر در حال آزمایش در هر هفته از طریق سلامت عمومی را گسترش توده غربالگری در حال انجام در شهرستان سانتا باربارا. از 1600 نتایج از دوشنبه نه مثبت بودند که بدان معنی است که تمام تماس های اخیر برای کسانی که نه مردم تا به حال به دنبال کردن و مصاحبه در نوبت خود. کار بهداشت عمومی "بیماری کارآگاه" است و آنچه مانع COVID-19 از انفجار خارج از محدوده و بهداشت عمومی از سوی جامعه برای کمک به این کار می کنند.

تماس با ردیاب پرستاران محققان مصاحبه رانندگان و کمک رسانی کارگران در میان داوطلبان و کارکنان مورد نیاز برای آنچه مسلم است به یک نیاز رو به افزایش. کار انجام شده است هر دو از راه دور و در جوامع است. بالینی مدارک مورد نیاز برای برخی از موقعیت و توانایی به صحبت می کنند زبان های غیر از زبان انگلیسی در یک مزیت در سایر انواع مشارکت.

"این که آیا شما یک پس زمینه خاص مرتبط با سلامت زمینه و یا شما به دنبال یک راه برای خدمت به جامعه خود را سانتا باربارا کانتی به شما نیاز دارد" گفت: ون فراموش-Reynoso که سر تا شهرستان را در بخش بهداشت و درمان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه بازدید از این استخدام صفحه در publichealthsbc.org.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن