"از بین بردن ساختار": Q&A با کال زنان بسکتبال سر مربی Charmin اسمیت در فعالیت

یادداشت سردبیر: زیر یک Q&A بین جاسپر Kenzo Sundeen ارشد تحریریه برای روزانه کالیفرنیا و Charmin Smith, سر

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

یادداشت سردبیر: زیر یک Q&A بین جاسپر Kenzo Sundeen ارشد تحریریه برای روزانه کالیفرنیا و Charmin Smith, سر مربی کال زنان تیم بسکتبال. مصاحبه ویرایش شده برای وضوح و طول.

جاسپر Kenzo Sundeen: شما بوده ام نسبتا فعال در رسانه های اجتماعی در رسانه ها و در خارج وجود دارد در خیابان های, ساخت صدای شما شنیده می شود و بخشی از این اعتراضات و آخرین فصل از این مدت طولانی جنبش است. افکار خود را در مورد آنچه شما در حال اعتراض به آنچه شما فکر می کنم دیگر مردم معترض هستند و آنچه در این مورد ؟

Charmin اسمیت: برای من و برای بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر این است که واقعا در مورد خواستار توجه به نژادپرستی سیستماتیک در کشور ما و تلاش برای بدست آوردن مردم را به متعهد به پرداختن واقعا برچیدن ساختار است که این کشور در تاسیس و کمک به ایجاد یک جامعه و یک کشور است که در واقع ساخته شده بر روی چیزهایی که ما می گویند این است که آزادی و عدالت برای همه است. اگر ما به همه چیز نگاه صادقانه و از روی صدق و صفا ما می دانیم که چگونه این کشور عمل می کند.

JKS: شما در مورد این تغییر سیستم و تغییر راه این کشور در عمل به طور کامل تحقق برخی از این آرمان است. چه هستند برخی از این تغییرات شما می خواهم برای دیدن در هر سطح از ملی و محلی و حتی ورزش شما مربی ؟

CS: واقعا طاقت فرسا به فکر می کنم در مورد تغییر یک ملت است. چه بسیاری از ما در حال انجام است تمرکز بر روی حباب های خود ما و مردم ما را در تماس با آمد روزانه و موسسات و سازمان ها در آن عمل می کنیم. که قطعا من را به دو و میدانی و این منطقه خلیج جامعه است. من می خواهم بگویم شماره 1 چیزی است که در تلاش برای استفاده از پلت فرم برای کمک به ترویج حس فوریت در سراسر رای گیری که در این یک سال انتخابات و بسیاری از تغییرات ساخته شده است که اتفاق می افتد در سطح محلی است. با تیم من و کال به عنوان یک کل وجود دارد بسیاری از مردم به انجام بسیاری از چیزهای بزرگ در حال حاضر. از یک تیم نظر Cailyn کراکر و سیرا ریچی واقعا مصرف سرب در نظر بودن صدا برای برنامه های ما. آنها اخیرا یک تماس به عمل ما به دولت. آنها می خواهند برای کار با دیگر ورزش ها و دولت ما به عنوان یک کل به نوع حمله نژادی و بی عدالتی آن را به عنوان وجود دارد در دو و میدانی. امیدوارم که در ادامه به بخش های دیگر و جوامع دیگر و از جمله. (مدیر ورزشی) جیم Knowlton و صدراعظم (کارول) مسیح فوق العاده است در این زمان و نیز متعهد به اقدام در این زمان و به حال خود تماس به عمل است که آنها بوده ام بسیار آوازی در مورد. این چیزی است که رفتن به یک شبه اتفاق می افتد. من نمی دانم همه چیز است که اتفاق می افتد در حال حاضر, اما من می دانم که این مهم است که جیم و صدراعظم مسیح در هیئت مدیره هستند و متعهد به نشستن و گوش دادن به مردم و بدانند چه چیز می تواند بهتر برای ما نهاد و ما در بخش دو و میدانی.

JKS: وجود هر گونه تغییرات شما ببینید در کال یا در ورزش خود را به طور کلی است که شما احساس می کنید مانند هستند یا انتقادی یا بنیادی?

CS: واقعا در مورد حمله به سیستم. هنگامی که شما نگاه کنید در دو و میدانی یک چیز بزرگ است, عدم, نمایندگی, نظر مردم در موقعیت های رهبری. بله ما باید سیاه و سفید دانشجو-ورزشکاران, اما چگونه بسیاری از مردم سیاه و سفید انجام آن دانشجو-ورزشکاران برای دیدن در موضع قدرت ؟ ما دو سر مربیان که سیاه و سفید هستند در اینجا در کال. من نمی دانم که شما می توانید نام یک فرد سیاه و سفید در ارشد مدیریت ورزشی مدیریت. اینها چیزهایی است که منحصر به فرد به Cal — این است که چگونه کشور ما عمل می کند. پس بحث ما در مورد حمله به چیزهایی که در خود ما کمی حباب. من می دانم که این چیزهایی که جیم و صدراعظم واقعا جدی در مورد پرداختن. شما نگاه کنید در عدم نمایندگی از جمعیت دانشجویی در دانشگاه ما. که چیزی است که واقعا در زمان برخورد با گزاره 209 و ما شده اند قادر به اصلاح آن است. این یک مسئله جدی است و ما نیاز به ادامه به تلاش برای حمله به این مسئله است. و من نمی خواهم به روشنی این است که منحصر به فرد به کال. شما نگاه کنید در Pac-12 کنفرانس وجود دارد و دو سر سیاه مربیان در بسکتبال. دو در بسکتبال و منظورم فقط در بسکتبال زنان منظورم در زنان و مردان بسکتبال معنی است که وجود دارد در حال صفر, سیاه مربیان برای بسکتبال مردان. از 12 نهاد که بسکتبال مردان وجود دارد سیاه و مربی است. ما را در درک چالش های ما در سطح حرفه ای هنگامی که شما نگاه در سر مربیگری فرصت ها و رهبری فرصت های در سطح حرفه ای. ورزشی نبوده است سیستم ایمنی بدن به نژادی و بی عدالتی و آن را قطعا نیاز به تغییر است.

JKS: شما بدیهی است که یکی از معدود مربیان در Pac-12 و در کال که سیاه و سفید هستند. چگونه است که تجربه را برای شما ؟

CS: آن چیزی که مردم سیاه و سفید استفاده می شود و در این موقعیت قرار داده بسیاری در زندگی ما — زمانی که ما تنها یکی و یا یکی از چند. آن است که یک تن از فشار است. شما اغلب پیدا کردن که اگر شما آن را انجام نمی خوب نفر بعدی استخدام احتمالا نخواهد بود ، در همان زمان, خدای من این یک فرصت شگفت انگیز برای من و من فقط خیلی ممنون که به من سر مربی تیم بسکتبال زنان در شماره 1 نهاد عمومی است. این شگفت انگیز است. من می خواهم به انجام یک کار بزرگ به دلیل من می خواهم به آن الگویی نه تنها برای جوان سیاه, بچه ها, اما برای بچه های جوان به طور کلی فقط به دیدن کسی که در موضع قدرت است که به نظر نمی آید مانند هر کس دیگری. من که مسئولیت بسیار جدی وجود دارد و یک روز که می رود که من بسیار سپاسگزار به جیم Knowlton به من این فرصت را برای رهبری در این نهاد است.

JKS: شما صحبت در مورد ساخت سیستمیک تغییر دهید. چه مردم نیاز به تغییر ؟

CS: اینیک راه طولانی پیش رو واقعا جدی کار مهم است. اولین گام این است که تصدیق کرد که نژادپرستی نظاممند وجود داشته باشد. شما می خواهم فکر می کنم که آسان است, اما آن را برای بسیاری از مردم است که مردم را انتخاب کنید به نگاه به دور از تظاهر آنها را نمی بینم آن تظاهر امتیاز وجود ندارد. و این واقعا چالش برانگیز است چرا که شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید که مردم نیستند اذعان به وجود دارد. با کشتن جورج فلوید هر کس آن را دیدم. هر کس را دیدم که زندگی خود را به حال کمتر ارزش بیش از هر کس دیگری و یا دیگری وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا که پلیس به زانو خود را در گردن او برای مدت طولانی است که زمانی که او نه یک تهدید. در حال حاضر آن را خیلی روشن برای بسیاری از مردم و به همین دلیل این جنبش این لحظه در زمان احساس های مختلف از مایکل براون و یا Trayvon مارتین یا هر یک از دیگران بی شماری است. آن را احساس می کند متفاوت است چرا که شما نمی توانید آن را نادیده گرفت. پس از اذعان به بخش عظیمی از این است که واقعا عمدی در چگونه ما در مورد انجام همه چیز. هنگامی که مردم در حال دعوت مردم به قدرت زمانی که مردم در حال رفتن را از طریق شیوه های استخدام آنها, زمانی که مردم به دنبال خود را کارورزان و یا هر آنچه در آن است که هر چه قدرت است که آنها را, آنها باید عمدی در مورد تنوع و شمول اگر چیزی را تغییر دهید.

JKS: شما در مورد صحبت Cailyn کراکر و سیرا ریچی. شما می توانید گسترش کار خود را ؟

CS: ما تا به حال یک جلسه تیم درست بعد از قتل جورج فلوید است که در آن من به فضا برای بازیکنان ما برای گفتن هر چی که برای انجام هر کاری که آنها مورد نیاز است. Cailyn بود خیلی احساسی و نا امید و غمگین و او مشترک زیادی با تیم ما. آن را فقط فوق العاده است که ما چنین فراگیر تیم که سرخوردگی و خشم و ترس شده توسط سیاه و سفید ما دانشجو-ورزشکاران و سفید ما دانشجو-ورزشکاران دنبال کرد تا با "هی ما به شما کردم. ما شما را دوست دارم. آنچه نیاز دارید؟" ما فقط باید یک گروه بزرگ از متحدان و سیرا ریچی یکی از کسانی که متحدان. یک روز بعد من تا به حال پنج-صفحه گوگل سند از او با یک لیست از تمام انواع موارد عمل که او می خواست به سعی کنید به دنبال. او و Cailyn مشغول به کار بود که از طریق سند و ما در ملاقات با پردیس رهبران و آنها با ارسال یک ایمیل به جیم Knowlton در اوایل این هفته. من فقط هیجان زده به چنین انگیزه و هدایت مردم در تیم ما است که درک چگونه جدی این است و این واقعیت که آنها در واقع می تواند تفاوت را.

JKS: وجود هر چیز دیگری شما می خواهم برای اضافه کردن ؟

CS: نکته این است که من هنوز هم دوست دارم کال و تمام است که می توان آن را. من می خواهم به بخشی از کمک به این موسسه توسعه به همه چیز است که من فکر می کنم می توان آن را چون من واقعا درک فضایی که من در این پلت فرم است که من و فرصت هایی که من به تاثیر زندگی زنان جوان است.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن