آیا ماسک صورت کاهش بیماری و یا آزادی ؟

یکی از "جالب" جنبه های زندگی از طریق این بیماری همه گیر است و قضاوت و خشم و حتی خشم بر روی صفحه نمایش بیش از پ

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

یکی از "جالب" جنبه های زندگی از طریق این بیماری همه گیر است و قضاوت و خشم و حتی خشم بر روی صفحه نمایش بیش از پوشیدن ماسک صورت فیزیکی فاصله و پناهگاه در محل سفارشات. ما با دیدن آن به صورت آنلاین و — در برخی موارد در خشونت طغیان. برای برخی از ما خون جوش هنگامی که ما می بینیم غیر نقاب غیر مستقیم مردمی در میله های زندان و در سواحل داشتن حزب از زندگی خود را — در عین حال برای دیگران از ما خشم است که یک کارمند ممکن است امتناع از خدمات و یا ورود اگر ما نقاب یا این که یک مقام دولتی سفارشات ما را به ماندن در خانه. ما تعجب می کنم اگر کسانی که مسئول می دانم که چگونه به حرکت به این مشکل بار.

در ورزش من قرض گرفته شده از مارتین Carcasson من مردمی رتبه یک لیست از چیزهایی که ما ارزشمند است. گاهی اوقات من با استفاده از یک لیست از نه و گاهی فقط چند ما پیدا کردن نام در مقدمه قانون اساسی ما: عدالت و امنیت/امنیت برابری و آزادی برای ما و آزادی برای نسل های آینده است. وجود تنش های ذاتی در این ارزش ها است. چگونه ما اطمینان خود ما آزادی را برای زندگی به ما لطفا در حالی که همچنین تضمین آزادی برای دیگران است ؟

با COVID-19 ما نمی باید به نگاه بسیار دور برای دیدن چگونه این رتبه بندی نقش در موقعیت ما و در تضاد است. برخی از ما فکر می کنم ایمنی و امنیت خودمان و عزیزان ما هستند اولویت بیشتری نسبت به تضمین آزادی ما به فروشگاه و یا ناهار خوردن به ما لطفا. این چیزی نیست که ما فکر می کنیم آزادی بی اهمیت است اما این آزادی ما نمی ما بسیار خوب است اگر ما مرده یا که ما خود آزادی آمده باید در هزینه شخص دیگری را به ایمنی. در عین حال دیگران از ما نگران هستند که حتی موقت فرسايش ما آزادی های مدنی خواهد بود یک شیب لغزنده به سمت کمتر و کمتر آزادی تبدیل خواهد شد که بیشتر و بیشتر دائمی برای خودمان و آیندگان.

اگر ما تنها تمرکز بر ایمنی و یا آزادی ما به یک بن بست — یا خشم ما بازی کردن. اما دیگر وجود دارد مقادیر در بازی در اینجا. مراقبت های بهداشتی حرفه ای التماس ما را به پوشیدن ماسک نه آنقدر برای محافظت از سلامت خود ما اما برای حفاظت از سلامت بیشترین آسیب پذیر با کاهش virus گسترش غیر علامتی حامل. در عین حال بیشترین بحث بر روی ماسک پوشیدن در میدان های عمومی هنوز جوش پایین به شخصا آسیب پذیری و/یا حقوق شخصی.

ترس ما این را حتی پیچیده تر است. برای برخی از ترسناکترین تهدید از دست دادن یک دوست به ویروس. برای دیگران بیشتر تهدید از دست دادن یک منبع درآمد و در نتیجه توانایی برای حفظ سقف سربار و مواد غذایی بر روی میز است. و هنگامی که ما ترس ما گاهی اوقات می تواند عمل خودخواهانه غیرعقلانی و یا ابلهانه.

این بیماری همه گیر نیز سطوح خطوط گسل و بی عدالتی در جامعه ما — کسانی که قدرت و منابع و کسانی که نمی. یک طبقه متوسط فرد با یک کار است که می توان از راه دور بسیاری از گزینه های بیشتر وقتی که می آید به تصمیم گیری چگونه به پیروی و یا مقاومت در برابر دستورات بهداشتی. بسیاری از "ضروری" کارگران نیز فقیرترین و بنابراین باید بسیار کمتر از آزادی و یا انعطاف پذیری به تصمیم می گیرید که آیا یا نه آن را بی خطر است به کار می کنند. آنها باید کار گاهی اوقات در شرایط ناسالم و خطر ابتلا به ویروس خود و یا انتقال این ویروس به عزیزان خود. اگر آنها صحبت می کنند تا آنها ممکن است از کار اخراج شده و یا کنار. عفونت بستری و میزان مرگ بالاتر در فقیر و/یا جوامع اقلیت. این یک تصادف نیست. به عنوان دیوید بروکس به تازگی اشاره کرد نابرابری باعث می شود ما کمتر انعطاف پذیر است. ما متصل هستند — بنابراین ما باید برای اتصال به ما پاسخ. در این دوره از پوپولیسم ناسیونالیسم و "من اول" ما فردیت در واقع ممکن است ما را بکشند.

ما نیاز به مکالمه قوی به وزن این تنش و تجارت آف بین ما آزادی های مدنی و ما نیاز به ایمنی و امنیت بین نیازهای بسیاری در مقابل نیازهای چند, بین حفظ زندگی انسان از طریق غیر بیماری در مقابل حفظ زندگی انسان از طریق سلامتی در تمام حواس کلمه است. به رسمیت شناختن است که این ارزش انتخاب ما اطلاع دیدگاه ها و مواضع ما نیاز به جلوگیری از سیاسی ماسک پوشیدن.

آن را در مورد که شما برای حمایت از رئیس جمهور. آن را حتی کاملا در مورد شما. اجازه دهید ما گسترش مفاهیم آزادی و ایمنی عبارتند از دیگران است. بیایید صحبت می کنند و گوش دادن به خوبی با هم. قرار دادن اقتصاددانان و کارشناسان بهداشت اجتماعی کارگران و شاعران در همان اتاق. هش کردن upsides و جنبه های منفی از سیاست های پیشنهادی و درمان است. وزن تجارت آف. شفاف باشد. اجازه می دهد تا شهروندان برای شنیدن مذاکرات. کمک به کل رای دهندگان راه رفتن را از طریق این فرایند است.

نتیجه این خواهد بود بسیار بهتر از تیراندازی به کارمند فروشگاه که می پرسد شما را به پوشیدن ماسک. و تا زمانی که ما یا "گله ایمنی" و یا چیزی بهتر فقط به پوشیدن ماسک.

دکتر دبورا دونن صندلی در وستمنت کالج ارتباطات مرکز مطالعات و همکاری هدایت وستمنت ابتکار برای گفت و گو و شور و مشورت است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن