"آیا آن را با هم': Q&A با کال فوتبال دفاعی پایان Zeandae جانسون در فعالیت

یادداشت سردبیر: زیر یک Q&A بین Shailin Singh, فوتبال, ضرب و شتم خبرنگار به صورت روزانه در کالیفرنیا و Zean

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

یادداشت سردبیر: زیر یک Q&A بین Shailin Singh, فوتبال, ضرب و شتم خبرنگار به صورت روزانه در کالیفرنیا و Zeandae جانسون یک اشتباه ارشد برای کال تیم فوتبال. مصاحبه ویرایش شده برای وضوح و طول.

Shailin سینگ: شما و هم تیمی های خود شده اند بسیار فعال در رسانه های اجتماعی و در خیابان های سراسر سیاه زندگی مهم جنبش است. افکار خود را در مورد آنچه که شما به طور خاص معترض هستند و همچنین آنچه شما فکر می کنم دیگر مردم معترض هستند ؟

Zeandae جانسون: اولین چیزی که ما در حال اعتراض است خشونت پلیس. بسیاری از این است که سوار موج با جورج فلوید و Breonna تیلور قتل. نه فقط در لندن بلکه قضاوت پس از آن و به طور خاص واجد شرایط ایمنی. ما در حال اعتراض است. این چیزی است که من می خواهم به دقت اشاره کردن و برجسته: به آنها را بیشتر پاسخگو. من فکر نمی کنم هر کسی باید قادر باشد که به معاف به هر دلیلی. همه باید برگزار شود به همان استاندارد از جمله افسران پلیس. ما نیز اعتراض همان چیزی است که (کالین) Kaepernick شد اعتراض: بی عدالتی به صورت سیاه و سفید و قهوه ای مردم در امریکا است. ما در اعتراض به این واقعیت است که آن را تغییر نداده است که آنچه واقعا ما را بیرون یکهو. بهترین راه من قادر به کمک نبود فقط راه رفتن در اعتراض اما من و هم تیمی های من در راه اندازی و ما گذشت از آب و ضد عفونی کننده دست, تلاش برای مطمئن شوید که همه هنوز هم هل دادن مایعات و ماندن هیدراته. پس اگر آنها را پاس نشانه یا چیزی شبیه به آن فقط پاکسازی آنها را قبل از آنها عبور آنها فقط سعی کنید به نگه داشتن همه چیز به عنوان پاک که ممکن است در طول بیماری همه گیر.

SS: وجود هر گونه تغییرات خاص شما می خواهم برای دیدن در هر سطح اعم از ملی یا محلی ؟

ZJ: من می خواهم برای دیدن یک تغییر در نیروی پلیس است. من می خواهم برای دیدن بیشتر مورد نیاز برای اینکه یک افسر پلیس است. من می خواهم به انجام چک های پس زمینه بیشتر نمایش فیلم — ساخت آن را سخت تر به یک افسر پلیس است. همچنین برخی از وجوه ما باید بیشتر به مسائل آموزشی. اگر ما افراد تحصیل کرده بیشتر یا دسترسی آسان تر به آموزش بهتر در K-12 سیستم را از این وضعیت بسیار ساده تر برای مدیریت و به کار را از طریق. برخی از بودجه خود را باید siphoned کردن و رفتن مستقیم به آموزش و پرورش است. من همچنین فکر می کنم که آنها باید یک دوره دیگر در بوت کمپ یا آموزش برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس وجود دارد باید عمیق تر بررسی برنامه و پایان واجد شرایط ایمنی.

اس اس: چه هستند برخی از چیزهایی که در شرایط نابرابری یا نژادی و بی عدالتی است که شما می خواهم به تغییر در فوتبال به طور خاص ؟

ZJ: من فقط می خواهم برای دیدن بیشتر فراگیر در مربیگری کارکنان. این مسخره در NFL و کمی از فوتبال کالج است که وجود دارد نه به عنوان بسیاری از مربیان است که سیاه و سفید و قهوه ای اما اکثر بازیکنان سیاه و قهوه ای است. من نمی فهمم که در آن قطع می آید. اکثریت مردم که در سیستم در حال سیاه ورزشکاران است. چگونه ورزشکاران نه انتقال به اینکه مربیان? من می خواهم بیشتر و فراگیر است که به خصوص در NFL در رتبه بالا. من فکر می کنم آن را رفتن از بالا به پایین و ما بیشتر سر سیاه, مربیان, سیاه, هماهنگ کننده سیاه و سفید در همه جا. ما می خواهم که قادر به ایجاد این روند به NFL را که روند رفتن پاییز تمام راه را به پایین زنجیره ای.

SS: برای افرادی که نیست و نمی صورت این نوع از underrepresentation و یا عدم فرصت چه چیزی است که ما در فقدان چشم انداز ما و یا چیزی است که ما می تواند بیشتر آگاه است ؟

ZJ: من می خواهم بگویم آگاه از این واقعیت است که شما فراموش کرده اند که دادید. شما باید اذعان کرد که شما باید امتیاز آن و آوردن آن را به جلو کمک خواهد کرد که اصلاح این امتیازات است که ما لازم نیست. با امتیاز خود را, شما می توانید کمک به ما در صعود و تعادل فلس است. شما باید مطمئن شوید که اگر شما یکی از ما, شما باید به عنوان یک متحد. شما باید برای فعال باشید با ما. شما باید به اذعان نژادپرستی و شما باید اذعان کرد که در آن وجود دارد. شما باید اذعان کرد که ما در این با هم و ما نیاز به حرکت به جلو با هم به خاطر شما بچه ها امتیاز و با امتیاز خود را شما می توانید انجام این کار بسیار برای کمک به تغییر سیستم. ما می توانم در یک مقدار زیادی توسط خودمان, اما آن را می شود بسیار ساده تر برای انجام این کار با هم.

SS: بازگشت به ورزش در کنار آن چه بوده است مانند دیدن بسیاری از ورزشکاران در سراسر جهان صحبت می کنند تا علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و چگونه می توانم به شما فکر می کنم ورزشکاران را می توانید در ادامه با استفاده از سیستم عامل خود را برای بهبود جامعه ؟

ZJ: من فکر کردم آن را در مورد زمان. بسیاری از اوقات شما نمی خواهید برای دریافت برچسب; شما نمی خواهید به صحبت کردن و صدمه دیده خود را مانند Kaepernick انجام داد. برخی از مردم می ترسید که. من خوشحالم که ما در حال حاضر می توانید با استفاده از پلت فرم ما و این کار نه تنها کار را برای کسانی که نگاه کردن به ما, اما این کار برای کسانی که ما همسالان. طوری با من صحبت کردن با برخی از هم تیمی های آن باعث می شود افراد دیگر راحت به صحبت کردن دلیل این که شما نه تنها یک زبان. این شگفت انگیز است برای دیدن که ما در حال حاضر با داشتن کمتر اضطراب در اطراف صحبت کردن. آنها نمی توانند ما را نادیده گرفت چرا که آن را فقط یک نفر یا 10 نفر. این طیف در سراسر هیئت مدیره در فوتبال کالج, بنابراین در حال حاضر آنها را به آن آدرس. من خوشحالم که ما در نهایت به استفاده از پلت فرم ما بدون ترس.

Shailin سینگ فوتبال را پوشش می دهد. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن