دکتر طرفداران بی پروا رویکرد به کروناویروس

نظرلایحه Swartz منتشر شده 6:31 PM EDT مه 23 سال 2020در اخیر op-ed, Steve Pandelidis حمایت برای به اصطلاح "گله

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

نظر

در اخیر op-ed, Steve Pandelidis حمایت برای به اصطلاح "گله ایمنی" رویکرد به بیماری همه گیر کوروناویروس. قطعه خود را بسیار ضعیف بهنگام او به عنوان ذکر شده در سوئد به عنوان یک داستان موفقیت. او باید بداند که سوئد خود را به دنبال "گله ایمنی" رویکرد و بيشترين COVID-19 مرگ و میر سرانه در اروپا هفته گذشته است. او همچنین باید بدانید که در سوئد مورد مرگ و میر است به مراتب بالاتر از بسیاری از کشورهای دیگر.

دکتر Pandelidis است نه یک متخصص در ویروس ها و یا بیماری های همه گیر. پس از آن که نگران کننده است او پس blasé در مقاله خود برای دفاع از گله ایمنی. کارشناسان در سراسر جهان معتقدند که گله ایمنی روش نتایج در بسیاری از مرگ و میر بیشتر نسبت به دیگر روش اندازه گیری. روش دکتر Pandelidis است فشار است که در واقع کاملا بی رحمانه به دلیل آن را در نهایت فداکاری های بسیاری از زندگی بیشتر از لازم است فقط به تسریع بازگشایی اقتصاد است. آن را اصل قرار می دهد و قیمت را در زندگی ما است. همچنین شایان ذکر است که با افزایش تعداد عفونت رویکرد خود را در واقع تاخیر در راه اندازی مجدد از اقتصاد است.

نیویورک جامعه در حال انتظار برای WellSpan رسمی رد به دکتر Pandelidis را غیر مسئولانه op-ed. در صورت عدم وجود خود را رد من اشاره فیل در (اورژانس) اتاق: WellSpan را York اورژانس بيمارستان شد و در حال حاضر تحت الشعاع قبل از همه گیر. آنها آنقدر غرق که پریشان و overworked کارکنان که understaffed مرکز مجاز دو نفر به مرگ و پس از آن بیماران شنبه در یک راهرو برای ساعت. به یاد داشته باشید که ؟ این امر باعث شد دولت بررسی است. بود که قبل از ما حتی شنیده coronavirus.

جامعه بود حق خشم هنگامی که آن دو نفر از غفلت در بیمارستان که قرار بود به آنها کمک کند. و در حال حاضر WellSpan را rogue کارمند Pandelidis است که نشان می دهد یک مسیر است که می تواند حتی بیشتر مردم در همان موقعیت.

اگر خود سابقه کافی نیست اخیر دانشگاه هاروارد / Pro-Publica مطالعه نشان داد که York County بود حداقل آماده شده از هر شهرستان در کشور از نظر تعداد تخت ICU.

دکتر Pandelidis منادی است یک روش است که می تواند به طور بالقوه نیروی پزشکان را انتخاب کنید که نیویورک Countians خواهد شد در سمت چپ راهرو به مرگ است. این اتفاق در کشورهای دیگر هستند که جلوتر از ما در زمان منحنی.

نمی دکتر Pandelidis فکر می کنم از پزشکان و پرستاران خواهد بود که مسئول مراقبت از سیل از بیماران است که می تواند ناشی از بی پروا رویکرد او ترویج?

من شک پرسید قهرمانان در خط مقدم آنچه که آنها فکر می کردند. چرا که مطالعات نشان داده اند که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی معتقد است در یک روش اندازه گیری شده (به جای رویکرد افراطی گله ایمنی). بسیاری از افراد در آمریکا می گویند آن را بیش از حد به زودی برای باز کردن با خیال راحت. تنها چند هفته پیش یک نظرسنجی توسط اکونومیست نشان داد که 81 درصد از آمریکایی ها فکر می کنم ما در حال آماده به دوباره باز کردن. اکثر مردم در سراسر کشور بدانند که اولویت سلامت شهروندان و اولویت سریع دوباره باز از اقتصاد متقابلا منحصر به فرد نیست. انتظار تا زمانی که آن را امن کنیم صرفه جویی در زندگی می کند و در نهایت راه اندازی مجدد اقتصاد با سرعت بیشتری و در راه سازگار با محیط زیست.

بسیاری از ما در نیویورک در حال cavalierly آغوش گله ایمنی بدون فکر کردن آن را از طریق و یا چک کردن منابع معتبر است. یک مقاله در ماهنامه آتلانتیک قرار داده و این وضعیت در زیر شرایط کامل: [یکی از روش های مبارزه با کروناویروس است که اجازه می دهد تا آن را به] "رایت از طریق جهان و پشت سر بگذارید و به اندازه کافی ایمنی بدن بازماندگان است که آن را در نهایت در تلاش برای پیدا کردن مناسب میزبان. این "گله ایمنی' سناریو را می توان سریع و در نتیجه وسوسه انگیز است. اما آن را نیز خواهد آمد در هزینه وحشتناک: SARS-CoV-2 [covid-19] است که بیشتر در انتقال و کشنده تر از آنفولانزا و این امر به احتمال زیاد ترک در پشت بسیاری از میلیون ها نفر از اجساد و یک دنباله از ویران سیستم های بهداشتی. انگلستان در ابتدا به نظر می رسید به در نظر گرفتن این گله-ایمنی استراتژی قبل از پس گرد که مدل نشان داد که عواقب وخیم است. ایالات متحده در حال حاضر به نظر می رسد با توجه به آن بیش از حد."

به عنوان آتلانتیک مقاله ای را در ماه ژانویه سال 2020 در انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون تحت فشار قرار دادند برای گله ایمنی. اما یک ماه یا بیشتر بعد او قرارداد COVID -19. پس از مدیریت برای زنده ماندن در آن او به طور ناگهانی تغییر لحن خود را به ماندن در خانه و فاصله اجتماعی.

دکتر Pandelidis نشده آموخته درس بوریس جانسون بود. دکتر Pandelidis نتواند به اذعان کرد که اگر به اندازه کافی از ما 800 York County موارد سرگردان در اطراف نیویورک شهرستان دارد ما تعداد موارد خواهد شد به احتمال بسیار زیاد افزایش نمایی. به یاد داشته باشید: مردم با صفر علائم می تواند و انجام ویروس. بنابراین بدون گسترده تست آنتی بادی آن را دشوار برای باز کردن با خیال راحت.

دکتر Pandelidis نمی کند در نظر گرفتن اهمیت محبت و همدلی در تلاش برای کنترل این بیماری همه گیر.

ما باید در مورد کسانی که رنج می برند بیشتر افراد معلول فقیر کسانی که شرایط پزشکی که آنها را آسیب پذیر و کسانی که زندگی در شرایط شلوغ.

دکتر Pandelidis زندگی زندگی یک فرد ممتاز بود. او نتواند به اذعان کرد که کنترل نشده coronavirus نسبتا روستایی شهرستان نیویورک (و در نتیجه از رفتن به سبز سرعت بیش از حد) بسیار ممکن است منجر به بسیاری از موارد و مرگ و میر.

ما متاسفانه در حال حاضر زندگی می کنند در یک جامعه از ناهماهنگی شناختی که در آن آزادی های فردی در حال تحت فشار قرار دادند در همه هزینه ها از جمله بهداشت و درمان از دیگر افراد و سلامت کل جامعه است.

آزادی های فردی بسیار مهم است. چه برخی از ما موفق به تشخیص این است که ما نیز نیاز به حفاظت از آزادی افراد دیگر نمی شود از لرزش بیاختیار با تب به رنج می برند از دست دادن اندام ها را نمی شود نفس نفس زدن برای هوا به عنوان اگر آنها در حال غرق شدن و به رنج می برند نیست دائم عضو آسیب و یا مرگ. بعلاوه در حفاظت از آزادی های فردی ما نیز باید حفاظت از آزادی افراد را به رنج می برند نیست مرگ عزیزان.

اگر وجود دارد هر چیزی که ما یاد گرفته ایم از این جهان همه گیر آن را که بهداشتی نیست فقط یک چیز است. آن را نیز یک چیز است. چه افراد تاثیر می گذارد ، انکار این واقعیت نیست نفی حقیقت آن.

در op ed, دکتر Pandelidis نیز خم به شدت در یک مغالطه است. او به اشتباه نشان میدهد که به دلیل اقدامات احتیاطی کرد و این بدان معناست که اقدامات احتیاطی لازم نیست. فرماندار گیری کار کرده اند خیلی خوب است که در حال حاضر وجود دارد افرادی مانند دکتر Pandelidis استقبال از فانتزی است که آن را هرگز به عنوان بد به عنوان کارشناسان هشدار داده آن خواهد بود.

من شوکه شده بود برای دیدن دکتر Pandelidis بگو: "اگر شما جوان و سالم شما تقریبا ضد گلوله به این بیماری است." بگویید که به خانواده های کودکانی که مرده اند در دو ماه گذشته از کاوازاکی بیماری است. بگویید که به کودکان در سراسر این سیاره است که در حال حاضر مبتلا به اطفال covid سندرم است. بگویید که به در غیر این صورت سالم 30-50 ساله که با داشتن covid مربوط به سکته مغزی است. دکتر Pandelidis را cavalier نگرش خطرناک است به این دلیل که "دکتر" قبل از نام خود را می تواند باعث شود دیگران به این باور در او بی پروا نظریه.

برای کسانی که به خواندن خود op ed و احساس او در حال ساخت یک اندازه گیری منطقی در مورد من می گویند این: دکتر Pandelidis ممکن است صحبت با صدای معتبر از یک حرفه ای پزشکی, اما در دفاع از افتتاح بیش از حد به زودی او را در واقع بی پروا بودن. او اساسا تشویق افرادی که در انکار جدیت Covid-19 به چشم پوشی اجتماعی فاصله احتیاطی. و نادیده گرفتن هشدارها در آن خواهد شد و متاسفانه منجر به عفونت بیشتر و بیشتر مرگ و میر.

اکثر کارشناسان انتظار می رود تعدادی از عفونت به راه رفتن تا این تابستان. من امیدوارم که آنها در اشتباه هستید. من واقعا انجام دهد. اما اگر آنها راست بیشتر مردم خواهد مرد وجود خواهد داشت و آسیب بیشتری به اقتصاد از اگر ما تا به حال فقط در ادامه به حرکت با احتیاط.

York County فقط رفت و به رنگ زرد است. اگر تا پایان ماه ژوئن یا ژوئیه تعداد موارد و مرگ و میر پایین تر از آنها در حال حاضر بزرگ او مرتب کردن بر اساس حق است. اما اگر تعداد موارد افزایش یافته و سپس "نظرات" او ارائه شده است در زیر گوشته "پزشک" در درگیری مستقیم با سوگند نامه بقراط او قسم می خورد: "اولین do no harm."

22 خانواده در شهرستان نیویورک و بیش از 90 ، 000 خانواده ها در ایالات متحده در حال ماتم از دست دادن عزیزان که فوت کرده اند از coronavirus در چند ماه گذشته ، به جای دفاع برای به خطر انداختن زندگی و حتی بیشتر York Countians و بیشتر آمریکایی ها دکتر Pandelidis باید تشویق مردم به پیروی از دستورالعمل های واقعی ، اگر ما در انجام این کار ما می توانیم از این ضرب و شتم.

لایحه Swartz زندگی در باغ بهار شهرستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب