فیلم مستند 'ثابت' پنل بحث می پرسد که چرا برخی از بدن در نظر گرفته 'یکبار مصرف'

Superfest, طولانی ترین در حال اجرا ناتوانی جشنواره فیلم در جهان به نمایش در آمد از آن #NoBodyIsDisposable سری

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

Superfest, طولانی ترین در حال اجرا ناتوانی جشنواره فیلم در جهان به نمایش در آمد از آن #NoBodyIsDisposable سری فیلم 18 ژوئن ریگان Brashear مستند "ثابت: علم/داستانی از انسان تقویت."

"ثابت" را فراهم می کند فکری بینش اجتماعی و bioethical سوالات در اطراف استفاده از تقویت فن آوری. در سطح وجود دارد و به نظر می رسد به مزایای بسیار زیاد به این فن آوری ها (مانند اندام مصنوعی و exoskeletons) که می تواند به طور قابل توجهی بهبود یک فرد معلول را در کیفیت زندگی است.

در همان زمان این فیلم پرسشهای اساسی در مورد دسترسی و قیمت. که می شود به تصمیم گیری آنچه که "عادی" وقتی که می آید به بدن انسان است ؟ به عنوان تحقیقات و فناوری در ادامه به تکامل نمی خواهد این ایده را از "عادی" خود را تبدیل به یک هدف در حال حرکت? "عادی" بدن از امروز به خوبی می تواند غیر فعال بدن از فردا. و وقتی که ما عبور از خط درمانی با استفاده از تکنولوژی برای کمک به, در مقابل افزایش توانایی انسان و یا حتی ایجاد یک کلاس فوق العاده انسان یک نوع "بهتر از خوب"?

این فیلم همچنین فرض میکند که ableism و لوازم آرایشی و بهداشتی عمل جراحی ترسناک شبیه — برای هر دو شما نیاز به تغییر و بدن خود را به جا. فیلم سریع به اشاره است که از حقوق معلولین دیدگاه مشکل این است که بدن خود را اما اجتماعی بی توجهی و عدم ادغام برای این نوع از بدن توسط جامعه است.

از نمایش فیلم به دنبال داشت میزگردی با برجسته ناتوانی فعالان عدالت در مورد نحوه مسابقه و ناتوانی و اندازه نفوذ که نوع بدن در نظر گرفته "یکبار مصرف" به خصوص با توجه به حوادث اخیر مانند همه گیر و یا اعتراضات مربوط به خشونت پلیس.

پنل مدیر نیکی قهوه ای-بوکر برنامه افسر Borealis انسان دوستی آغاز شده و با رصد در اولویت بندی هزینه های گران قیمت افزایش فن آوری حتی به عنوان وجود دارد کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در اوایل سال جاری و عدم برنامه های جامعه برای حفظ افراد معلول از موسسات.

روزنامه نگار والری Novack, هیئت مدیره, رئیس جمهور از مشارکت فراگیر فاجعه استراتژی جلب توجه به سراسر کشور سیستمیک نژادی و نابرابری در معرض در زمان های اخیر. Novack احساس کردند که بسیاری از مردم به طور خودکار فرض بر این است که آنها امن از COVID-19 در حالی که پیر و از کار افتاده بدن تلقی می شد "یک بار مصرف است." Novack همچنین با اشاره به نامتناسب مقدار از مردم در شیکاگو که فوت کرده اند از coronavirus برجسته موضوع مشترک با نابرابری نژادی.

دومین روزنامه نگار بود حداکثر هوابرد از هیچ کس یکبار مصرف ائتلاف که تلاقی افراد چاق, افراد معلول, افراد مسن و افراد از رنگ. هوابرد برجسته که COVID-19 ضربه متحده آغاز شده تشکیل دستورالعمل تریاژ بیمارستان, که به طور خاص محروم, افراد چاق, افراد مسن و افراد معلول از مراقبت. برنامه اضافه شده است که زبان از بیماریهای اغلب پنهان این محرومیت از مراقبت.

علاوه بر این هر چند این ارتباط مشخص نیست هوابرد و تاکید کرد که این مهم است به درک که ضد چاقی را می توان در واقع یک صفحه نمایش دود و یا راه گریز برای ضد سیاه نژادپرستی. دلیل این است که چاق و افراد معلول هم وجود داشته باشد در بالاتر نسبت در جوامع بومی. هوابرد ذکر شده محقق سابرینا رشته کار که نتیجه گیری که چاق-نفرت به عنوان یک تابع از ضد سیاهی که استعمارگران اروپایی نمی خواهند مردم سفید برای توسعه "بومی" بدن. هنجار بود نزدیک به سپیدی لاغری جوانان و بهداشت و درمان با توجه به برنامه.

سیلویا یی وکیل در برکلی بر اساس حقوق معلولین آموزش و پرورش و صندوق دفاع سخن از راه عمیق است که در آن قانون و تغییر اجتماعی تداخل می کنند. او گفت: قوانین مهم هستند زیرا آنها به ما اجازه می دهد به ترکیب جمعی ما ارزش های اجتماعی به قانون چه می گوید. یی با اشاره به حکم اخیر دادگاه عالی ایالات متحده حفاظت از تجاوز+ کارکنان از محیط کار با تبعیض; او اشاره کرد که یک عامل ممکن است در پشت این تصمیم بود این واقعیت است که قضات زندگی در یک جهان که در آن 82 درصد از حمایت عمومی جامعه+ حقوق مدنی حمایت.

یی اضافه شده است که در حالی که قانون و تغییر اجتماعی می تواند مانع از هر یک از دیگر آنها همچنین می توانند به زندگی خاصی آرمان از افرادی که در جامعه زندگی می کنند و کسی که باید دید مختلف جهان: جهان نه حکومت نابرابری یا کلیشه از ارزش یک فرد است.

تماس با هاری Srinivasan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب