سگ رفته است: دو سال پیش سالی زد اما در حال حاضر او را به خانه

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:46 AM EDT 26 مه سال 2020سگ نشان داد تا در صفحه اصلی به اشتراک گذاشته

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

سگ نشان داد تا در صفحه اصلی به اشتراک گذاشته شده توسط جیک Shuchart و مت Groft شب Feb. 19.

در ابتدا آنها مطمئن نبودند آن یک سگ بود. آن را تاریک بود و تصویر خود را در مقابل درب دوربین در خیابان نیویورک در خانه هانوفر بود و نه به اندازه کافی روشن برای دیدن آنچه که مخلوق بود. آنها در ابتدا فکر می کردم این بود که یک گربه است.

سپس سگ به نظر می رسد در پشت درب دوربین و آنها می تواند به آن یک سگ سیاه.

سگ ساخته شده حضور منظم در خانه خود را همیشه در شب همیشه پیاده روی از مقابل خانه خود را به عقب. هنگامی که آنها مجموعه ای از یک کاسه غذا برای سگ, آنها قادر به دریافت یک تصویر روشن از این حیوان که به نظر می رسد به یک تریر میکس. نبود پوشیدن یقه.

آنها سعی در گرفتن سگ فایده ای نداشت. "او خیلی ترسیده بود در مورد همه چیز" Shuchart گفت. "ما می خواهم به او نزدیک شده و او می خواهم فرار کنم."

بیشتر: پشت در کسب و کار: groomer سگ بازگشت به کار به عنوان York County وارد 'زرد' فاز

بیشتر: شش پنسیلوانیا پرورش دهندگان سگ را انسانی جامعه وحشتناک صد توله سگ میلز

آنها با ارسال اطلاعات در مورد سگ برای پیدا کردن توبی یک Facebook صفحه ای که به دنبال اتحاد دوباره گم شده حیوانات خانگی با صاحبان آنها.

و آنها همچنان به تلاش برای گرفتن سگ. آنها یک انسانی دام از پیدا کردن توبی و baited آن را با مواد غذایی سگ. سگ نمی نیش می زنند. آنها سعی بیکن سرخ شده و مرغ و هر چیزی که ممکن است درخواست تجدید نظر به یک سگ کام. هیچ چیز. آنها سعی نم نم باران جریان مایع دود از مقابل خانه خود را به دام در حیاط پشت. آن کار نمی کند. آنها قادر بودند برای به دام انداختن یک گربه وحشی و یک راکون Shuchart گفت. "ما فقط اجازه دهید آنها را بروید."

هفته ها تبدیل به ماه.

'او یک سگ خوب'

سگ آمد به بری و Dagmar سنگ زندگی در هانوفر سه سال پیش. Dagmar داوطلبان در Adams County SPCA و یک روز به خانه آمد با میکس تریر, توله سگ, فقط 4 ماه های قدیمی. آنها او را به نام سالی. بری گفت: هیچ دلیل واقعی برای نام. آن را فقط به نظر می رسید به او را کت و شلوار.

سالی کاهش یافت و در سمت راست خود را با دیگر سگ, Shih Tzu-Yorkie mix به نام دوستان.

"او یک سگ خوب," بری گفت.

در جولای 28, 2018, سنگ رفت به هلندی متحرک در مرکز شهر هانوفر نه چندان دور از خانه خود و در زمان سالی همراه است.

"ما راه رفتن به جشنواره و من نمی دانم آنچه در آن بود, سر و صدا و سالی رو می ترسم" بری گفت. "او جابجا شدم از یقه اش و در زمان خاموش در حال اجرا است."

آنها صرف ساعت به دنبال سالی, راه رفتن در خیابان و کوچه در مرکز شهر هانوفر است.

او در هیچ جا یافت می شود.

آن روز Dagmar تماس پیدا توبی. آنها ساخته شده تا پوستر قرار داده و آنها را در سراسر شهر. آنها با پلیس تماس گرفت تا ببینید که آیا هر کسی که گزارش یک سگ ولگرد مطابق سالی توضیحات. آنها به نام SPCA و پرسید که آیا سالی تبدیل شده بود در پناهگاه.

برای هفته آنها جستجو کرد.

آنها هرگز متوقف به دنبال, اما به عنوان هفته ها تبدیل به ماه بری گفت: "ما تا به حال خیلی خوبی داده. ما هرگز متوقف فکر کردن در مورد او اما ما داد."

آنها فکر می کردند که می خواهم هرگز سالی دوباره.

سالی است که در بر داشت

در 16 ماه مه این سال Shuchart و Groft در نهایت به دام افتاده سگ. جای تعجب Shuchart گفت: نبود بیکن و یا مرغ سرخ شده که به فریب او را در. آن را فقط ساده قدیمی خشک سگ مواد غذایی است.

آنها انجام دام به خود ریخته و آن را باز کرد و سگ فقط راه می رفت بیرون با آرامش. "من حدس می زنم او می دانست که او گرفتار شده بود," Shuchart گفت. "او شیرین ترین سگ همیشه خوب است."

سگ به نظر می رسید به خوبی تغذیه سالم و صرفه جویی برای چند کنه و منجر Shuchart به این باور است که شاید او متعلق به کسی در این نزدیکی هست که به او اجازه دهید اجرا کنید.

آنها تماس پیدا توبی و یک فرد از سازمان به عنوان اولین گام اسکن سگ به ببینید که آیا او تا به حال جاسازی شده ریزتراشه.

او.

داستان زیر را ادامه می دهد گالری:

"ما کاملا شوکه'

آن روز بری یک تماس از پیدا کردن توبی.

"ما در بر داشت سگ خود را" فرد را به او گفت.

بری شوکه شده بود. "بدون آن نمی توان گفت فرد است. "من می توانم آن را باور نمی کند."

او گفت: "ما کاملا شوکه کرد."

بعد از این سنگ ها زندگی می کنند که فقط 10 دقیقه دور شد و در Shuchart و Groft خانه. سالی زد به آنها هیجان زده به آنها مراجعه کنید. "او خیلی خوشحال" Shuchart گفت. "هنگامی که او آنها را دیدم او می دانست که آنها چه کسانی بودند و او freaked."

Shuchart و Groft آموخته است که نام سگ سالی بود. آن را یک تصادف عجیب و غریب. یکی از سگ خود را, Shih Tzu-میناکاری مخلوط است به نام کلافه به نام به افتخار یکی از Shuchart مورد علاقه بازیگران تام هنکس. هنکس بازی کرده بود خلبان قهرمان چیسلی ، Sullenberger در این فیلم در مورد دراماتیک فرود یک هواپیمای مسافربری در رودخانه هادسون در نیویورک که هر دو موتور خود را Airbus A320 غیر فعال شد توسط یک پرنده اعتصاب مدت کوتاهی پس از مصرف کردن از لاگاردیا.

زمانی که آنها بازگشت به خانه سالی پیوست شد با دوستان در سنگ' حیاط خلوت. "آنها بلافاصله شروع به در حال اجرا در سراسر حیاط با هم" بری گفت. "او فقط در زمان بازی با دوستان مانند هیچ چیز به حال اتفاق افتاده است."

آنها تا به حال هیچ ایده که در آن سالی شده بود و برای دو سال گذشته چه از او باقی مانده ولگرد و یا اینکه آیا کسی تا به حال او را گرفته است. آن را واقعا مهم نیست; او در خانه در حال حاضر.

بری گفت: "اگر (Shuchart) تا به حال نشده است عاشق حیوانات ما هرگز بدست او است."

او گفت: "ما هرگز متوقف فکر کردن در مورد او. ما شگفت زده و بسیار خوشحال به او بازگشت. شما هرگز توقف داشتن آن احساسات برای سگ خود را."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن