دونالد ترامپ می گوید جو بایدن اسکرانتون را رها کرد. به همین دلیل است که او در کودکی شهر پا را ترک کرد.

جو هارینگتون یورکدیلی رکورد منتشر شده 5:10 PM EDT اوت 20, 2020دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در ا

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در اولد Forge، پا، تنها 15 مایل دورتر از اسکرانتون، جایی که نامزد دموکرات جو بایدن به دنیا آمد، صحبت کرد.

معاون سابق رئیس جمهور اغلب به زادگاه خود در مبارزات انتخاباتی استناد می کند، اما رئیس جمهور در اظهارات خود نکته ای را مطرح کرد، ساعاتی پیش از آن که بایدن رسماً نامزدی حزب دموکرات را بپذیرد، به این نکته اشاره کند که بایدن «۷۰ سال پیش» کنار رفت.

بیشتر: به روز رسانی های زنده: در توقف کمپین پا، ترامپ می گوید بایدن نیم قرن است که آمریکا را شکست داده است

اون پنسيلوانيا رو ترک کرد او اسکرانتون را رها کرد.» ترامپ گفت. "او برای مدت کوتاهی اینجا بود و او حتی آن را نمی دانست."

بایدن از سال ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به عنوان سناتور دلاویر خدمت کرد و هنوز در ویلمینگتون دلاویر زندگی می کند و روز پنجشنبه سخنرانی پذیرش خود را در آنجا سخنرانی خواهد کرد.

چرا جو بایدن اسکرانتون را ترک کرد؟

بایدن در ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲ به دنیا آمد. پدرش جوزف بایدن سر مدیر نمایندگی خودرو بود اما پس از یک رکود مالی در اسکرانتون برای یافتن کار تلاش کرد. بایدن ها از خانه خود در شهر خارج شدند و با پدربزرگ و مادربزرگ مادری معاون سابق رئیس جمهور نقل مکان کردند.

جو سر برای پیدا کردن کار تلاش کرد و در یک نقطه به گزارش واشینگتن برای تمیز کردن دیگ های بخار به ویلمینگتون رفت و آمد می کرد.

جو بایدن به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: بایدن ها زمانی که "جوی" در کلاس چهارم بود پنسیلوانیا را ترک کردند، و زمانی که ۱۰ ساله بود به کلیمونت، دلاویر نقل مکان کردند.

جو بایدن هم اکنون از سال ۱۹۵۳ در ایالت اول زندگی می کند.

دلاور با مهربانی به اسکرانتون نمی راند

به گزارش مجله خبری ویلمینگتون، دلاوران زمانی که بایدن ریشه های اسکرانتون خود را touts می کند «واقعاً تیک می شوند».

به گزارش خبرنگار پاتریشیا تالوریکو از مجله خبری دلاور، «دلاور عشق زیادی به دست نمی آورد، اما ساکنان سنگهای پنهان آن را می دانند. و نه، ما اونا رو با کسي خارج از ايالت در ميون نميونيم. اینها اسرار ما در سال 302 است.»

چرا بایدن به اسکرانتون اشاره می کند؟

بایدن به عنوان سیاستمداری که برای کارگر یقه آبی می جنگد شهرت ساخته است و اسکرانتون که در ایالتی با بسیاری از رای دهندگان یقه آبی و ۲۰ رای کالج انتخاباتی قرار دارد، متناسب با این لایحه است.

رئیس جمهور چهار سال پیش هیلاری کلینتون را در پنسیلوانیا به تنگنا شکست داد و با کسب کمتر از یک درصد امتیاز، روابط ایالت کیستون بایدن را از ماه مه سال گذشته زیر سؤال می برد که به گفته او به هواداران در این ایالت گفت که «بایدن شما را ترک کرده است.»

رئیس جمهور در ماه مه ۲۰۱۹ گفت: «من حدس می زنم او در اینجا به دنیا آمده است، اما او شما را ترک کرد، رفقا.» "اون تو رو براي يه ايالت ديگ ترک کرد"

چهار سال پیش ترامپ اولین جمهوری خواه از سال ۱۹۸۸ شد که پنسیلوانیا را حمل کرد که یک وانت بزرگ در پیروزی کالج انتخاباتی اش بر هیلاری کلینتون بود. اما در سال جاری بایدن با توجه به میانگین نظرسنجی های سیاست واقعی روشن، ۶٫۴ درصد پیشتاز ترامپ در پنسیلوانیا است.

بایدن سال گذشته در سفری به اسکرانتون در مورد رئیس جمهور گفت: این دولت هیچ تصوری ندارد که آمریکایی های سخت کوش، شایسته و عادی چه می عبور می کنند.

۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ در جریان بازدید از اولد Forge در نزدیکی زادگاه جو بایدن در اسکرانتون، رئیس جمهور دونالد ترامپ خطاب به ارتباط نامزد ریاست جمهوری با این شهر پرداخت.
    
...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب