اهدای کمپین به دنبال کمک به برکلی رستوران گذار در خارج از منزل

به تازگی تاسیس اهدای کمپین "یک چنگال در جاده" است که به دنبال پول برای کمک به انتقال رستوران برای ناهار خوری د

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

به تازگی تاسیس اهدای کمپین "یک چنگال در جاده" است که به دنبال پول برای کمک به انتقال رستوران برای ناهار خوری در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

آغاز شده توسط برکلی مقیم بن Fong این کمپین با هدف صندوق برکلی امن در فضای باز ناهار خوری ابتکار است که با حمایت های مختلف جامعه از جمله اعضای سیرا باشگاه Councilmember سوفی هان Councilmember Rigel رابینسون های مختلف و UC برکلی دانشجویان.

در اوایل این ماه شورای شهر موافقت کرد به باز کردن فضاهای عمومی و خیابان ها برای رستوران ناهار خوری. وجود دارد در حال حاضر هیچ بودجه برای این برنامه ،

با توجه به Fong برکلی رستوران ها دیده می شود سود سقوط تا آنجا که 90% به دلیل COVID-19 و در لبه ورشکستگی.

برای Fong این یک مسئله شخصی. بزرگ و پدر بزرگ خود شروع به یک رستوران هنگامی که او برای اولین بار از مهاجرت به ایالات متحده از چین و پدر بزرگ خود را متعلق به یک کسب و کار کوچک است که عرضه سبزیجات به محلی eateries برای سال های بسیاری است.

"من می دانم که چقدر نازک حاشیه هستند; من می دانم که حتی یک هفته از آهسته کسب و کار می تواند به معنای نیاز به جست و خیز پزشکان قرار ملاقات و یا داشتن مواد غذایی بر روی میز و یا پرداخت اجاره" Fong گفت: در یک ایمیل. "ما نیاز به انجام همه چیز ما می تواند به آنها کمک کند."

UC برکلی دانشجو سابرینا Ma درگیر شدم با این برنامه از طریق Outhrive یک طرفدار بونو گروه مشاوره برای منطقه خلیج کوچک کسب و کار. پدر و مادر او اجرا یک کسب و کار کوچک در منطقه و او گفت که او نیز دیده می شود دست اول چگونه بسیاری از این مکان ها در حال مبارزه.

او گفت: "یک چنگال در جاده" در حال جمع آوری پول برای بسیاری از مولفه های فیزیکی از این طرح از جمله موانع کنار جاده ناهار خوری, میز و صندلی. او با اشاره به این که بسیاری از کسب و کار را از موارد لازم برای بازگشایی خارج از منزل پس از این بودجه را پوشش هزینه برای آنها.

"بدون یک سازمان خارج این کسب و کارهای کوچک نمی خواهد بود قادر به انتقال سریع به اندازه کافی برای یک مدل که در انطباق اجتماعی با فاصله استاندارد" گفت: UC برکلی دانشجو Queenie شن در ایمیل.

در علاوه بر این به کمک رستوران Fong همچنین معتقد است که مشترک فضاهای باز ایجاد شده توسط این طرح کمک خواهد کرد که ایجاد یک پر جنب و جوش تر و فراگیر جامعه در برکلی است.

"به اشتراک گذاشته فضاهای مهم تر از همیشه برای ما به ساخت فضاهای گفت و گو برگزاری و شفا" Fong گفت: در ایمیل. "اگر چه Covid آغاز شده است به مردم فشار از هم جدا ما باید بیشتر مناطق عمومی از همیشه به اطمینان حاصل شود که ما در حال تعامل با همسایگان ما به پربارتر مکالمات بر روی همه چیز از مسابقه به مسکن به محیط زیست است."

شن همچنین اشاره کرد که با برکلی ساکنان قفل در آپارتمان خود را و خانه های بیش از چند ماه گذشته او فکر می کند که می توان آن را واقعا آسان برای مردم برای فراموش کردن در مورد جهان خارج و تمام مشکلات آن است.

رستوران ها بخشی جدایی ناپذیر از برکلی زندگی و آنچه که باعث می شود جامعه, ویژه, Fong گفت.

"ما نمی توانیم صبر کنید برای کمک به آنها و ما ممکن است از دست دادن آنها را برای همیشه اگر ما نمی کنند امروز" Fong گفت: در ایمیل.

تماس با زارا خان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zara_khanDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب