نمی دو را در شکست سیستم اجباری کودک آزاری گزارش: نظر

نظرریچارد Wexler ائتلاف ملی برای حمایت از کودکان اصلاحاتمنتشر شده 7:19 PM EDT Jul 20, 2020همانطور که ما در نها

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

نظر

همانطور که ما در نهایت ممکن است در آینده به مقابله با تعصب نژادی است که نفوذ هر جنبه ای از زندگی آمریکایی و چگونه است که خانواده ها از مضرات رنگ, همراه برخی از حسابرسان فدرال پیشنهاد برای دو برابر کردن بر روی یک سیستم است که ویران کردن بر روی هزاران نفر از کودکانی که به شدت ضعیف و نامتناسب nonwhite.

زمينه و هدف: اطلاعات پزشکی می تواند کمک به ID گزارش موارد کودک آزاری

بیشتر: کودک آزاری می تواند به افزایش در میان coronavirus تعطیلی مدارس daycares

حسابرسان توصیه می کنند که دولت بوروکرات ها و/یا به سختی دیده caseworkers پور بیش از آنچه که باید محرمانه پرونده های پزشکی و پس از آن دوم حدس پزشکی حرفه ای است که تصمیم به نوبه خود در یک خانواده به کودکان و نوجوانان خدمات سازمان.

اما نه همه خانواده ها ، تنها خانواده هایی که پرداخت صورتحساب توسط پزشکی – به عبارت دیگر خانواده ها هستند که تقریبا به طور انحصاری ضعیف و نامتناسب nonwhite; چرا که به خوبی شما می دانید آنچه که آنها مانند ،

ممیزی نیست نگاهی به یک نمونه تصادفی از موارد تنها در موارد که در آن پرسنل پزشکی در حال حاضر در بر داشت مشکوک ثابت نشده کودک آزاری است. اما دو مطالعات بیمارستان کودکان فیلادلفیا دریافتند که پزشکان به مراتب بیشتر احتمال دارد به برچسب یک آسیب سوء استفاده اگر کودک سیاه و سفید است.

در میان ممیزی غیر تصادفی نمونه در 13 درصد از موارد بیمارستان گزارش نشده خانواده به CYS. اما بر خلاف ویکتور Veith ادعا می کنند که نشان نمی دهد که این حرفه ای "نمی دانم چه آشکار و سوء استفاده است." بلکه تقریبا در هر مورد بررسی توسط حسابرسان پرسنل پزشکی متوجه اتهام سوء استفاده, اگر درست شد خیلی جدی برای CYS آژانس. یا آنها گزارش آن را به طور مستقیم به اجرای قانون و یا اجرای قانون در حال حاضر درگیر شد.

در عین حال بر اساس این حسابرسان پیشنهاد به تشدید یک سیستم گزارش اجباری و جمعی نظارت است که شکست خورده است و برای بیش از نیم قرن.

از زمان گزارش اجباری رژیم در محل قرار داده شد با مطالعات برای دیدن اگر آن را در واقع جلوگیری از کودک آزاری است. توسط 1998 شورای ملی تحقیقات به این نتیجه رسیدند که وجود دارد هیچ مدرکی گزارش اجباری کار می کند. بیشتر تحقیقات اخیر نشان می دهد که آن نتیجه معکوس – پس سربار سازمان با گزارش های غلط است که آنها در واقع باید زمان کمتری برای پیدا کردن تعداد نسبتا کمی از موارد که در آن کودکان در خطر واقعی هستند.

بله من گفت نسبتا کمی. دهه از داستان های ترسناک را مشروط ما به این باور وجود دارد که یک کودک بدرفتار تحت هر تخت. اما از هر 100 تماس به کودک آزاری خطوط تماس ویژه در سراسر کشور, 91 نمایش هستند را به عنوان بیش از حد پوچ برای بررسی و یا پس از بررسی ها یافت می شود نادرست است. (و نه, که چرا کارگران نمی تواند "اثبات" سوء استفاده – بدون مدرک مورد نیاز است تنها یک مسئول پرونده را حدس بزنید. فدرال مطالعه نشان داد که کارگران به مراتب بیشتر احتمال دارد به اشتباه اثبات یک مورد از به اشتباه برچسب یکی بی اساس است.)

یکی دیگر از شش مورد شامل غفلت است که اغلب به معنی فقر است. مطالعات متعدد را در بر داشت به عنوان مثال 30 درصد از کودکان را پرورش می تواند به خانه در حال حاضر اگر پدر و مادر خود را فقط به حال مسکن مناسب و معقول.

باقی موارد سوزن در انبار کاه است. ما در حال رفتن به پیدا کردن سوزن به طور مداوم در حال گسترش در انبار کاه است.

اما ما بوده است بنابراین مشروط داستان های ترسناک است که ما با عجله به را بی اساس و رک و پوست کنده نژادپرستانه مفروضات مانند یکی پس مرسوم در حال حاضر: که لحظه ای سفید حرفه ای "چشم" هستند و نه در شدت ضعیف و نامتناسب nonwhite کودکان با توجه به COVID-19 پدر و مادر خود را از بند باز کردن وحشیگری بر آنها در همه گیر نسبت. بلومبرگ Citylab, The Marshall پروژه و آسوشیتد پرس گزارش که شواهد کمی برای این ادعا. در مقابل, CityLab یافت که "برخی از والدین زندگی در محله های با طول بالا نرخ کودک رفاه تحقیقات می گویند چشمگیر شیب در بدرفتاری گزارش احساس می کند بیشتر شبیه به آلودگی بالابر — یک مهلت بسیار مورد نیاز از شدید و بی امان نظارت کم درآمد مادران و به خصوص کسانی که سیاه و Latinx. ..."

چرا که چنین نظارت می کند عظیم خسارت های ناخواسته. یک کودک آزاری تحقیق می تواند به خودی خود یک تجربه آسیب زا برای کودک اغلب مربوط به یک ساله. در عین حال بر اساس کمی بیشتر از یک دکتر و یا یک معلم حدس می زنم این چیزی است که ما انجام می دهیم و بیش از بیش به این نکته که بیش از نیمی از کودکان را تحمل یک کودک آزاری بررسی قبل از آنها به نوبه خود 18.

آسیب, البته, بدترین زمانی که کودکان در حال پروری دلیلی به هرج و مرج فاستر مراقبت. دقیقا به این خاطر که اکثر موارد هیچ چیز مانند داستان های ترسناک مطالعه پس از مطالعه نشان داده است در موارد معمولی کودکان را در خانه های خود را به طور معمول انجام دهید بهتر است حتی نسبت به قابل-maltreated کودکان قرار می گیرد, در پرورش و مراقبت. این درست است حتی زمانی که این اتهام شامل استفاده از مواد مخدر.

اما پنسیلوانیا بدتر شده قوانین اذیت و آزار مادران متهم به استفاده از مواد مخدر – حتی زمانی که آن را ماری جوانا و حتی زمانی که آن را از نظر قانونی تجویز ماری جوانا پزشکی. که مانع زنان از زایمان در بیمارستان ها و یا به دنبال مراقبت های دوران بارداری. در عین حال برخی در پنسیلوانیا می خواهید به این قوانین حتی بیشتر سخت گیرانه.

اگر فقیر از مردم می دانند که کارمندان در حال رفتن به شروع به بررسی تمام سوابق پزشکی خود را به دنبال نشانه هایی از سوء استفاده از کودکان است که تنها آنها جلوگیری از به دنبال مراقبت های پزشکی. در واقع تحقیقات اخیر نشان می دهد که گزارش اجباری قوانین در حال حاضر ترساندن مردم فقیر و دور از دنبال کمک.

آن را ندارد به این راه. همه از امریکا است که در حال حاضر به چالش کشیده به تجدید نظر در فرضیات قدیمی در مورد پلیس. در جوامع CYS سازمان ها دیده نمی شود به عنوان خوش خیم یاران اما به عنوان آنچه که آنها واقعا هستند: یک نیروی پلیس. از آن زمان به تجدید نظر در فرضیات ما در مورد این که چگونه این نیروهای پلیس کار می کنند. برای شروع ما می توانیم رد هر گونه پیشنهاد برای دو برابر کردن در رفاه کودک نظارت دولت است.

ریچارد Wexler است مدیر اجرایی ائتلاف ملی برای حمایت از کودکان اصلاحات www.nccpr.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن