لازم نیست که هر گونه برنامه ریزی برای تابستان ؟ چرا شما باید خرید 100 یخ میآید

تابستان گذشته من و دوستم شد غیرالهی بی پایان راهرو هدف زمانی که ما تصادفا جعبه و جعبه از 100 یخ میآید. ما حیرت

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

تابستان گذشته من و دوستم شد غیرالهی بی پایان راهرو هدف زمانی که ما تصادفا جعبه و جعبه از 100 یخ میآید. ما حیرت زده شد چرا که ما هرگز دیده می شود هر چیزی مانند آن را قبل از. در بالا از آن که هر گونه استفاده برای است که بسیاری از رفتار های یخ زده? که حتی باید فضا را در فریزر? سوالات بی پایان بود بنابراین ما تصمیم گرفت برای جلوگیری از پرسیدن سوال و فقط خرید دو جعبه.

از آن پس ما آموخته زیادی در مورد مزایای بسیاری یخ, پاپ, پس بخوانید, اگر شما تمایل به ایجاد تابستان خود را جالب تر است.

یخ میآید کامل میان وعده آخر شب

اجازه دهید من تنظیم صحنه: آن 1 a. m. و شما فقط به پایان رسید rewatching "ببر پادشاه" در Netflix بکشد برای بار سوم. هر یک تلویزیون خوب شراب خواری باید شروع و یا پایان یک میان وعده. اما شما به گفته خودتان شما می خواهم جلوگیری از خوردن گذشته 8 p. m. به خاطر سلامت, مسائل, blah blah blah. خوب, خوش شانس برای شما, این یخ میآید اغلب, یخ, اما آنها هنوز هم شیرین به اندازه کافی برای برآوردن خود را میان وعده هوس.

آن را آرام به باز کردن فریزر و دیدن یخ میآید بر یخ میآید

هر زمان که من باز کردن یخچال و یا فریزر من همیشه تعجب آنچه در آن وجود دارد. اما اگر شما از یک صد یخ میآید در فریزر خود شانس هستند آنها را در وجود دارد در حالی که برای. بنابراین از آن پس در هر زمان شما برای باز کردن فریزر شما می توانید تضمین می بینید یخ میآید. آیا آن را نمی تواند به خوبی به برخی از ثبات در میان هرج و مرج ؟

شما با خوردن برخی از در حالی که شما را در یک پیاده روی

یک شب در طول تابستان دوست من و من نمی توانستم بخوابم. آن 2 a. m. و من تصمیم گرفتم یخ میآید خواهد به ما کمک کند. ما خودمان را کردم و رفتم پیاده روی و آن را تبدیل به بسیار درمانی. ما تا به حال دوست داشتنی گفتگو در حالی که مصرف ما یخ میآید و پس از من خواب مانند یک کودک.

شما می توانید غذا خوردن به عنوان بسیاری از شما می خواهید در یکی نشسته و بدون احساس ناخالص

آیا شما تا به حال خورده کاری خیلی خوب است که شما فقط می خواهید به نگه داشتن به خوردن آن تا زمانی که آن را پر خالی در روح خود را ؟ من استفاده می شود به انجام این کار با کوکی ها و چیپس سیب زمینی تا زمانی که من متوجه شدم که من احساس نمی کند بیش از حد بزرگ ، آنها پر اسنک درجه اعتبار ساقط است. اما از زمانی که من کشف دنیای جادویی از یخ میآید من یاد گرفته ام من می توانم خوردن پنج و حتی 10 در یک ردیف بدون احساس بد. من فقط احساس می کنم مصرف آب های طعم دار. که یک برنده نوزاد.

آنها یک جایگزین خوب برای عادات عصبی

آیا شما یک فرد عصبی? اگر چنین است, شما ممکن است برخی از عادات مضر است که شما برای مقابله. امروز من یک گواهی پزشک (من شوخی پس لطفا همین حالا قول من در آن) را برای شما پاسخ: یخ میآید. هنگامی که شما احساس می کنید خودتان را در محافل رفتن نیاز به چیزی به شما منحرف کردن اذهان رفتن به فریزر. گرفتن پاپ یخ و مصرف آن است. عمل شکستن یخ پاپ و slurping آن را یک آیین را در خود دارد که آرامش بخش حواس پرتی از نگرانی های خود را.

شما می توانید با استفاده از آنها به, slushies

آن را برای رفتن به تابستان به زودی, که بدان معنی است که شما و دوستان شما خواهد شد داشتن استخر احزاب بیش از زوم! هیچ حزب استخر کامل بدون طراوت, نوشیدنی سرد برای همه به یک مغز یخ با. اگر شما بیمار هستید از خوردن یخ میآید عادی راه پرتاب آنها را در یک مخلوط کن اضافه کردن برخی از آب و لذت بردن از! ساده ترین slushie تا کنون.

که بسیاری از پلاستیکی, اما در اینجا برخی از راه هایی برای استفاده مجدد از آن پس!

در نور بودن سازگار با محیط زیست آگاه, من می دانم که صد یخ میآید تولید مقدار زیادی از زباله های پلاستیکی. در حالی که شما نمی توانید خرید یخ میآید بدون پلاستیک, شما می توانید با قرار دادن پلاستیک به خوبی استفاده به جای! شما می توانید یک قطعه هنری با پلاستیک یک مدل یا آن را شستشو و استفاده از آن را به خود یخ میآید بارها و بارها!

ما مطمئن نیستیم که چه تابستان را مانند نگاه در عین حال اما آن را سریع. اگر تابستان به صرف در داخل خانه وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا نمی توان آن را سرگرم کننده است. من شما را تشویق خرس به خرید 100 یخ میآید و ببینید که چقدر سرگرم کننده شما می توانید خود را در تابستان!

تماس با Özge Terzioğlu در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن