دوس Pueblos سالمندان برای ایجاد فارغ التحصیلی نقاشی دیواری در ازای مراسم

[محتوای جاسازی شده] سانتا باربارا در سال 2020 فارغ التحصیلی دبیرستان سالمندان می تواند به عنوان چیزی کمتر از

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا در سال 2020 فارغ التحصیلی دبیرستان سالمندان می تواند به عنوان چیزی کمتر از انعطاف پذیر. این دانش آموزان دبیرستان سال مشخص شده توسط چندین فاجعه تخلیه از توماس آتش و مرگبار 1/9 باقی مانده جریان و در حال حاضر ارشد خود را سال بوده است برش های کوتاه توسط یک جهانی همه گیر و آنها را وادار به آن پایان در انزوا.

اگر چه هیچ سالمندان قادر خواهد بود به تجربه یاد فارغ التحصیلی کلاه بازی شیر یا خط این سال 466 سالمندان در دوس Pueblos دبیرستان ایجاد خواهد شد بی انتها نسخه از لحظه ای — کاشی دیواری ساخته شده از 6"x6" کاشی های نقاشی شده توسط نماینده و 466 سالمندان و راه آنها را تزئین کلاه خود را.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد

"ما به این دلیل ما می خواستیم چیزی کمی بیشتر دائمی" گفت: Rechelle رینگر یک DPHS بنیاد boardmember و پدر و مادر از یک سال 2020 فارغ التحصیل. "این نشان می دهد انعطاف پذیری است."

او گفت: نقاشی دیواری دیوار خواهد بود در حدود 20-24 فوت و هشت پا بلند در امتداد بیرونی ورزشگاه دیوار که دانش آموزان در گذشته راه رفتن به مراسم فارغ التحصیلی. این نقاشی دیواری وجود دارد خواهد بود برای سال های آینده پس از فارغ التحصیل شدن سالمندان در کلاس 2021 و در راه رفتن را از گذشته آن را در راه خود را به بازی شیر یا خط خود کلاه خود را به هوا.

این ایده از یک مدرسه در اورگان است که ایجاد یک مفهوم مشابه. هنگامی که دوس Pueblos دبیرستان پایه توافق در این پروژه برنامه ریزی و مالی بلافاصله در جریان بود. پس زمینه خواهد شد و نور آبی با 466 فارغ التحصیلی کلاه کاشی های پراکنده در سراسر به تقلید از نمای هوایی از املاک کلاه در هوا. عبارت "ما انعطاف پذیر" و "MMXX" نیز خواهد بود بخشی از طراحی.

"با ما سالمندان از دست دادن بسیاری از مراسم از گذشت جشن ما کار کرده اند سخت به آمده تا با راه هایی برای نشان می دهد که جامعه مدرسه مراقبت" گفت: این مدرسه در اصل لایحه دارد. "کاشی دیواری یک راه فوق العاده برای ایجاد یک ماندگار ادای احترام به فارغ التحصیلان ما است."

عکس: حسن نیت ارائه میدهد

تا کنون بیش از $3,000 از $10,000 هدف اهدا شده به صندوق پروژه است. کمک های مالی را می توان در اینجا ساخته شده است. جامعه به شدت به کمک در راه های دیگر بیش از حد.

همه 1,000 کاشی مورد نیاز برای این پروژه به عنوان مثال اهدا شد توسط یک مادر از یک دوس Pueblos دوم که با این نسخهها کار برای Tileco منطقه ای و کاشی و سنگ از مواد توزیع کننده. پدر و مادر و سایر داوطلبان نیز متعهد به تسهیل دانشجویی کاشی و نقاشی بیش از حد. سالمندان قرار داده خواهد شد در گروه های کوچک به رنگ خود کاشی و گروه ها را به چرخش در طول آخر هفته روز یادبود برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما یک تیم از داوطلبان که در حال رفتن به آنجا در شیفت و ما فقط فراموش شیفت بعد از تغییر تعطیلات آخر هفته تمام تا هر دانش آموز تا به حال شانس به رنگ خود کاشی" رینگر گفت. "و ما داوطلبان که در حال رفتن به رنگ کاشی های تزئینی به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که برای دانش آموزانی که قادر به آمده و رنگ کاشی. این برای ما مهم است که هر دانش آموز نشان داده شده است در نقاشی دیواری حتی اگر آنها نمی تواند رنگ خود را."

او گفت که دانش آموزان پس از تکمیل کاشی های خود را در پایان ماه مه دیواری قسط آغاز خواهد شد بیش از تابستان است. اگر همه گیر اجازه می دهد تا بنیاد در نظر دارد برای برگزاری یک مراسم بریدن روبان برای نقاشی دیواری در تابستان قبل از دانش آموزان شروع به کالج. اگر نه, او گفت که این مراسم برگزار خواهد شد بیش از شکستن زمستان سال تحصیلی آینده بنابراین سالمندان هنوز هم می تواند شرکت کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن