دکتر دبورا Birx برنده ستایش برای مدیریت کاخ سفید را coronavirus پیام و تهمت

کیم Hjelmgaard و دیوید جکسون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:21 PM EDT مارس 14 سال 2020برای هفته دکتر دبو

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

برای هفته دکتر دبورا L. Birx شد جلسه آمریکایی در نزدیکی صورت روزانه از کاخ سفید در نبرد علیه "نامرئی دشمن."

در حال حاضر به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تغییر استراتژی از پاسخ دادن به این بیماری همه گیر به بازگشایی این کشور Birx و سایر اعضای کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی دیگر به طور منظم تلویزیونی در کاخ سفید, اخبار کنفرانس ها.

در حالی که آن را خیلی زود به نتیجه گیری در مورد اینکه آیا Birx نفوذ شده است کاهش یافته او همچنان یکی از عمده چهره دولت coronavirus پاسخ. این نقش که او را ستایش – برای او فرماندهی بهداشت عمومی متنی و همچنین انتقاد – برای ظاهر شدن در بار موفق به اجرای کافی دخالت در مغلوب ساختن پیشی جستن مخلوط نامنظم و اغلب پیامهای نادرست در مورد شیوع.

Birx, 64, که توسط کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده موفق به حفظ خونسردی – و گاهی اوقات درست مغلوب ساختن پیشی جستن اطلاعات غلط – بدون تحریک خشم رئیس جمهور و یا حامیان او.

دکتر Fauci سنای شهادت: استارک coronavirus هشدار در تقابل با مغلوب ساختن پیشی جستن تماس سریع برای بازگشایی

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مشاوران رئيس جمهور گفت: یک کار خوب رابطه با Birx. او و همکاران و خانواده و آشنایان دیرین گفت که اگر کسی از لغو احکام صادره ی به حرکت یک ویروس مرگبار شیوع و غیر قابل پیش بینی کاخ سفید – به نوک پا راه رفتن در اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus اظهارات در راه است که برگ های نفس خود را دست نخورده – این Birx.

"او در تلاش به حقیقت صحبت می کنند و حفظ اعتماد به نفس از رئیس جمهور" گفت: Stephen موریسون یک متخصص سلامت که به خدمت در دولت کلینتون و می داند Birx از آن زمان و در نقش خود به عنوان مدیر بهداشت جهانی سیاست مرکز در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی, یک, Washington, d. C., فکر می کنم تانک.

"این یک کار دشوار است. آن را حمل خطرات," او گفت:.

همه گیر تاثیر: بودجه دولت بازدید از coronavirus ها به trickling در و آن را بسیار

'او را به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی در موقعیت او همیشه می تواند انجام دهد'

مغلوب ساختن پیشی جستن را دوست دارد و احترام می گذارد Birx با وجود برخی از ناکامی با او گاه به گاه عمومی مخالفت با او, با توجه به کاخ سفید مشاوران مجاز به صحبت علنی در مورد این موضوع. رئیس جمهور و مشاوران و گفت که در حالی که تهمت نمی خواهم به تصحیح کسی او احترام Birx دانش و توصیه های خود را به طور جدی.

یک تصویر از توجه مغلوب ساختن پیشی جستن است و برای Birx: نام او ظاهر شده به عنوان یک جایگزین بالقوه برای بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر. آذر ایستاده در کاخ سفید بوده و یک منبع حدس و گمان پس از گزارش او سعی کرد به هشدار دادن نسبت ناروا در مورد خطرات ناشی از کروناویروس در اواخر ماه ژانویه تنها به گفته او در حال جنجال آفرینی. مغلوب ساختن پیشی جستن است را رد کرد و پیشنهادات آذر, کار در خطر به عنوان "خبر جعلی."

حتی اگر مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان رسیده است به طور منظم تلویزیونی جلسات با نیروی کار Birx است ادامه داد: آیا حضور در تلویزیون نشستن برای یک مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه" و شرکت در سی ان ان تاون هال در این ماه.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ممکن است 5 است که او را شروع پیچ در پیچ پایین نیروی کار این گمان وجود دارد که او sidelining او و دیگر کارشناسان پزشکی از جمله دکتر Anthony Fauci, دولت پیشرو متخصص بیماری های عفونی. مغلوب ساختن پیشی جستن معکوس خود را در نیروی کار تنها یک روز بعد از آن ادامه خواهد داد.

همه گیر پروتکل: چگونه برنامه های متفاوت از کاخ سفید به دیوان عالی کشور به عنوان برگ برنده هل بازگشایی

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: روز شنبه که Birx باقی می ماند یک کلید مشاور.

"من نمی دانم که در این ظرفیت می خواهد او را ببینید اما صحبت من به دکتر Birx به طور منظم" McEnany گفت: در پاسخ به یک سوال در مورد دکتر را به محل. او گفت: Birx نیز "ملت" را مرحله به مرحله بازگشایی دستورالعمل که تهمت تایید متحده است.

در طول چند ماه گذشته Birx است به اطلاع عمومی در مورد که در آن ایالات متحده با آزمایش در مورد انواع مختلف ماسک صورت نرخ انتقال بالقوه درمان و بیمارستان ظرفیت. او با آرامش دقیق شمار دردناک اما لازم اختلال در ایالات متحده در زندگی روزمره از یک بیماری است که به کشته شدن آمریکایی ها بیشتر از جنگ ویتنام و هفت. 11, 2001 حملات تروریستی ترکیب شده است.

در این ظاهر Birx است oscillated بین ویژگی های سخنان در مورد آنتی بادی آزمایش و disarmingly شخصی حکایات در مورد چگونه به دلیل اجتماعی فاصله اقدامات او قادر به درمان او 10 ماهه نوه که یکی از تعطیلات آخر هفته در حال اجرا یک تب بالا. Birx اطمینان عمومی یک دقیقه و سپس بعد از scolds millennials برای رفتن به ساحل.

'Devastatingly نگران کننده': دکتر دبورا Birx برنامههای صحنه های از ایالات متحده آمریکا معترضان به تمرین های اجتماعی فاصله میان مرگبار شیوع کروناویروس

زمانی که آسوشیتد پرس گزارش داد که تصمیم به کنار گذاشتن مشاوره از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری – برتر کشور کنترل بیماری و کارشناسان برای بازگشایی جوامع در طول بیماری همه گیر کوروناویروس آمد از بالاترین سطح از کاخ سفید Birx تا به حال یک توضیح: این دستورالعمل هنوز در حال ویرایش.

"هنگامی که من به تماشای این نشست خبری دکتر Birx یکی من می خواهم به شنیدن از" گفت: کتی Talento یک مغلوب ساختن پیشی جستن سلامت مشاور سیاست که ترک کاخ سفید در سال گذشته است.

Talento کار با Birx در پیاده سازی و سپس در ادامه جورج دبلیو بوش رئیس جمهور-عصر قانون شناخته شده به عنوان این طرح (رئيس جمهور در بيمارستانها). او گفت: Birx نشان داده است توانایی اداره کردن تخصص علمی در حالی که sidestepping مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر عجیب و غریب coronavirus نظرات.

"او به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی در موقعیت او همیشه می تواند انجام دهد" Talento گفت.

تهمت می تواند زندگی می کنند با Birx را اختلافات دو مجلس مشاوران مجاز به صحبت علنی گفت: چون او را میپذیرد و آنها را در یک شیوه ای محترمانه در طول جلسات و تلویزیون ظاهر. Birx انجام داده است یک کار خوب از مدیریت مغلوب ساختن پیشی جستن از مشاوران گفت: نشان دادن او احترام و جلسه او را در راه است که باعث می شود او راحت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند Birx می کند به خوبی در تلویزیون مهم سنج برای او دستیاران گفت.

Coronavirus موارد احتیاط: کاخ سفید تصویب ایمنی جدید مرحله به کروناویروس حرکت می کند و نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن دایره درونی

"هنگامی که (او) می شود اطلاعات جدید او را دوست دارد به بحث در که با صدای بلند از طریق'

Birx یکی از دو دولت اوباما منصوب مقامات بهداشت کار برای مغلوب ساختن پیشی جستن. از سوی دیگر فرانسیس کالینز مدیر موسسه ملی سلامت – Fauci رئیس است.

اکثر آمریکایی ها شنیده Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که تحویل بالا مشخصات شهادت به سنا این هفته هشدار قابل اجتناب "درد و رنج و مرگ" اگر کشور بازگشایی بیش از حد به سرعت.

Fauci است که امریکا بالای بیماری های عفونی متخصص برای چندین دهه بود که یک مربی به Birx پیش از آن در زندگی حرفه ای خود را.

NIH رئیس کالینز در COVID-19: بهترین واکنش یک نفر را پیدا کنید 'بیش از حد شدید'

Fauci آشکارا مغایر با مغلوب ساختن پیشی جستن چرخی پایین جمهور بحث به سرعت در حال بازگشایی ایالات متحده و یا رفع سریع coronavirus درمان است.

کاخ سفید و مشاوران گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن معتقد است که Fauci است که کمی بیش از حد مشتاق به صدای خود را در مخالفت با رئیس جمهور و برخی از نظرات سیاسی در طبیعت است.

Birx این است که در مغلوب ساختن پیشی جستن را مشاهده و ارتباط آنها به گونه ای است که تهمت می توانید شوخی با او ، زمانی که او صحبت می کرد با یک آیووا سلامت رسمی در مورد انتصاب او به coronavirus نیروی کار او به شوخی: "من فقط رفتن به آن را انجام دهد اگر من دکتر Birx اجازه."

مغلوب ساختن پیشی جستن را تحسین Birx نیز آگاه از این واقعیت است که یکی از بزرگترین قهرمانان است معاون رئیس جمهور مایک پنس که آورده خود را به دولت از مشاوران گفت.

Fauci طولانی سابقه استطاعت ممکن است او را خاص سیاسی عایق از کاخ سفید با توجه به موریسون کلینتون-دوره بهداشت عمومی رسمی.

مستقیم صحبت Dr. Anthony Fauci: صدای آمریکایی ها می خواهید به شنیدن در حال حاضر

در حالی که آن را در نهایت روشن است اگر چنین حمایت از گسترش به Birx او گرفته می شود درد به دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت: در یک فاکس نیوز مصاحبه که پخش شده در مارس 25 که تهمت به معنای هیچ آسیبی توسط پژوهنده در کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی در مورد نور ماوراء بنفش و ضد عفونی کننده که ممکن است coronavirus درمان است.

درمان شامل نور فرابنفش و مواد ضد عفونی کننده در حال اثبات نشده و خطرناک است.

"هنگامی که (او) می شود اطلاعات جدید او را دوست دارد به صحبت هایی که از طریق صدای بلند و واقعا که گفت و گو" Birx گفت. "و این چیزی است که dialogue او بود."

جن Kates مدیر بهداشت جهانی و ایدز سیاست در بنیاد خانواده کایزر, یک سان فرانسیسکو-بر اساس غیر انتفاعی است که با تمرکز بر ملی آمریکا مسائل بهداشت گفت: Birx در تلاش است تا "چوب به علم و اطلاعات و بهداشت عمومی امتیازات در حالی که مشغول به کار در یک بسیار سیاسی محیط زیست است."

"این مورد به طور کلی هنگامی که شما کار با کاخ سفید اما در این مورد خاص واقعا قابل توجه که چگونه مشکل آن است," او اضافه شده است.

Kates کار کرده با Birx به عنوان بخشی از دومی به عنوان ایالات متحده جهانی ایدز هماهنگ کننده و نماینده خاص برای بهداشت جهانی – نقش Birx گرفت تا در سال 2014 و حفظ کرده است پس از منصوب شدن به کاخ سفید coronavirus نیروی کار.

موقعیت اجرا از وزارت امور خارجه ایالات متحده که در آن Birx همچنین نظارت این طرح رئیس جمهور جورج دبلیو بوش-عصر قانون. این طرح را فراهم کرده است حداقل $90 میلیارد دلار بودجه برای اچ آی وی/ایدز را درمان, پیشگیری و تحقیقاتی در سراسر جهان از سال 2003 آن را بزرگترین تعهد مالی توسط هر یک ملت به آدرس یک بیماری در جهان است. این طرح با اعتبار صرفه جویی میلیون ها زندگی می کند و به طور موثر کمک به تغییر کلی مسیر جهانی اچآیوی/ایدز.

قبل از پیوستن به وزارت امور خارجه در سال 2014 Birx به کارگردانی جهانی اچآیوی/ایدز را بدست آورد در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.

"دکتر Birx بسیار برجسته و چهرههای شناخته شده در سطح بین المللی در جهانی بهداشت محافل اما در حال حاضر او در جلو و مرکز با آمریکا به صورت روزانه. ناگهان همه می دانند او و او نیاز به تنظیم به این که" Kates گفت.

"آیا اجازه نمی دهد آنها را به من خون'

در سخنان در 2014 تحلیف-مراسم به عنوان ایالات متحده جهانی ایدز هماهنگ کننده و نماینده خاص برای بهداشت جهانی – عناوین که به Birx رتبه بندی سفیر-سطح وضعیت در محافل دیپلماتیک – سپس-وزیر خارجه جان کری گفت که یک داستان در مورد تولد Birx را به دختر بزرگتر با توجه به متن سخنرانی خود را.

آن را به طور کامل روشن نیست چه کری برای داستان در نظر گرفته شده است برای نشان دادن در مورد Birx – شن, تعیین, دانش پزشکی پیش بینی حضور ذهن شاید همه از بالا.

در آن زمان Birx بود در مورد به کشتی سوار در زندگی حرفه ای او به عنوان یک نظامی آموزش دیده پزشک با تمرکز بر زمینه رو به رشد اچ آی وی/ایدز واکسن پژوهش است.

آن بهار سال 1983.

Birx بود در کار در والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی مریلند یک محل او را صرف 25 سال آینده با کمک به افزایش بهره وری از ارتش ایالات متحده HIV/AIDS پاسخ از طریق همکاری در سراسر وزارت دفاع است.

"او تا به حال از دست رفته یک مقدار زیادی از خون در طول زایمان و متخصص دستور انتقال" کری گفت در اظهارات خود در مقابل Birx پدر و مادر او را برادر دونالد و اعضاء مختلف دیپلماتیک.

"اما دبی به عنوان خوانده شده بود در گزارش هفته قبل در مورد یک بیماری جدید هیچ کس نمی دانست چقدر در مورد, اما خطرات ناشی از انتقال خون شد بسیار روشن به او. و درست قبل از او گذشت از درد دبی فریاد زد: "آیا اجازه نمی دهد آنها را به من خون است.'"

شوهر او در زمان حاضر به انتقال.

Birx احتمالا نجات زندگی خود را.

"بیمارستان بعدها متوجه شد که خون از نوع خون – که آنها را مورد استفاده قرار – بود آلوده به اچ آی وی و حمایت شوند."

'قدرتمند رهبر در اتاق پر از ضد و نقیضی غرور نظرات org جنگ'

Birx برادر دونالد, 67, توصیف یک پنسیلوانیا دوران کودکی خود را خواهر و برادر دیگر – دنی که در سقوط هواپیما در سال 2000 به عنوان یک نیمه روستایی قصیده کوتاه.

خانواده بزرگ شده در خارج از فیلادلفیا نقل مکان کرد اما به کارلایل در حدود 30 مایل در خارج Harrisburg, سرمایه دولت که Birx بود در مدرسه بالا است.

"ما تا به حال به انجام بسیاری از چیزهایی که برای خودمان چرا که هر دو از پدر و مادر ما کار می کرد. ما را با دوچرخه به مدرسه هر روز و ما تا به حال به بیش از برخی از جاده های ناهموار برای دریافت وجود دارد," او گفت:. "این بدان معنی است که ما تا به حال مقدار زیادی از زمان برای اکتشاف آزمایش و فقط رومینگ در اطراف و نگاه کردن به چیزهایی که در راه های مختلف," او گفت:.

"خواهر من را دوست دارد به می گویند:" ما استفاده می شود به اجرا وحشی.'"

دونالد Birx در حال حاضر رئيس جمهور از دانشگاه ایالتی پلیموت در نیوهمپشایر. مادر خود Adele تدریس پرستاری. پدر خود را نیز دونالد بود یک مهندس برق.

پس از دبیرستان Birx تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته شیمی در هاوتون کالج در غرب نیویورک. او به دست آورده او مدرک پزشکی از پن استیت کالج پزشکی در هرشی.

Birx دو فیلم دختران Devynn و دانیل از ازدواج قبلی است.

سال گذشته او ازدواج پیج Reffe یک دولت کلینتون دستیار کار کرده است که در سایت های مختلف دموکراتیک انتخاباتی از جمله آمریکا.

پزشکان: COVID-19 بيمار به اشتباه فکر می کنم تنفس لوله 'مترادف با مرگ'

برادر او گفت که مردم در کنار رئیس جمهور است "خروجی محافظ" پشتیبانی از پویایی گروه – به ویژه هنگامی که آنها پیشرفت بهداشت عمومی برای زنان – و "عمیقا برای مراقبت و توسعه مردم او را با این نسخهها کار میکند."

اریک Goosby او سلف به عنوان ایالات متحده جهانی ایدز گوید Birx "سن بلوغ" به عنوان یک دکتر در سال 1980 زمانی که "100 درصد از بیماران از پزشکان درگیر با تسلیم" به این بیماری است. او گفت: آن زمانی بود که پزشکان شد "ضعف" با مرگ و مردن. "دبی بود در حالی که" او گفت:.

در عین حال Goosby گفت که در حالی که Birx به ارمغان می آورد یک "عمیق بالینی پس زمینه" به کروناویروس بحث سیاست در کاخ سفید او به همان اندازه "غوطه ور" در چگونه به راه اندازی مجتمع درمانی تحویل سیستم های surveilling ذخیره سازی و اقدام در کلید اطلاعات پزشکی است.

یکی از HIV دستاوردهای Birx با اعتبار کمک به برجسته با توجه به بروس Richman بنیانگذار پیشگیری از دسترسی کمپین این است که افراد مبتلا به ویروسی غیر قابل کشف بارهای نمی تواند انتقال ویروس عامل ایدز است.

"او می آید به ملاقات با 100 اسلاید. آن را مانند او دارای دو حساب دیفرانسیل و انتگرال-محاسبات مغز," دکتر گفت: پل تسایتز متخصص اپیدمیولوژی و سابق اوباما و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت

سلامت رسمی که کار را برای Birx در وزارت امور خارجه.

"او همیشه جلوتر از همه در درک که در آن همه چیز می رویم و به یک چشم انداز روشن از چگونگی به وجود آوردن" اضافه شده تسایتز با اشاره به آنچه که او به عنوان Birx را "راه اندازی مجدد" از ایالات متحده جهانی اچآیوی/ایدز برنامه است که مورد نیاز حساس ارتباط با مقامات ارشد جهان از رهبران و فعالان مدیران و بیماران در سراسر جهان است.

"او می داند که چگونه به مقابله با دولتی squabbling همه پشت می رود که در جنگ های چمن. در کاخ سفید با من می توانید ببینید که او به عنوان قدرتمند رهبر در اتاق پر از ضد و نقیضی غرور و نظرات و سازمانی در میدان جنگ در جنگهای. او می تواند فراتر از همه که" او گفت:.

'رئیس جمهور تهمت متکی است و مشورت با دکتر Birx'

در مارس 25, مصاحبه با CBN یک تلویزیون مسیحی شبکه Birx گفت که او معتقد است تهمت مثل او شده است توجه به علم و اطلاعات در اطراف coronavirus.

"من فکر می کنم توانایی های خود را به تجزیه و تحلیل و یکپارچه سازی اطلاعات است که می آید از او سابقه طولانی در کسب و کار واقعا سود واقعی در طول این بحث در مورد مسائل پزشکی که در پایان, داده, داده است," او گفت: در مصاحبه.

Birx کاهش یافته است به مصاحبه برای این داستان.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و مشاوران و گفت که بدون شک وجود دارد Birx بسیار محتاط تر از مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد بازگشایی این کشور است.

اما آنها گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به طور معمول solicits نمایش از مشاوران او از جمله اعضای coronavirus نیروی کار و در نتیجه اختلافات به ندرت شخصی است.

"هیچ یک از این افراد خجالتی در مورد مواضع خود در این مسائل" یک مقام رسمی گفت.

"رسانه ها مسخره و تلاش های مکرر برای ایجاد فاصله و تنش بین رئیس جمهور اوباما و سلامت بالا کارشناسان از جمله دکتر Birx است کتاب درسی خبر جعلی" گفت: سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere در یک بیانیه ارائه شده به ایالات متحده آمریکا امروز.

"رئیس جمهور تهمت متکی است و مشورت با دکتر Birx و بسیاری دیگر به عنوان او در مواجهه با این پیش بینی نشده بحران بی سابقه," او گفت:.

چگونه به مقابله: کار از خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

در تبادل با خبرنگاران در مارس 8, تهمت خواسته شده بود در مورد چگونه اغلب او در دیدار با Birx, Fauci و دیگر کارشناسان پزشکی در coronavirus نیروی کار.

"من به آنها گوش بسیار مشتاقانه" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد. "زیادی است."

بسیاری از کاخ سفید جلسات که در آن Birx و Fauci به نظر می رسد دو نفر-ساعت جلسات ماراتن شامل مبارز مبادلات بین تهمت و خبرنگاران همراه با اسلاید های سخنرانی و بحث داده ها توسط کارشناسان پزشکی.

وجود دارد نیز ساکت تر لحظات تلخی مانند زمانی که Birx گفت که یک داستان در مورد چگونه مادر بزرگ زندگی می کردند با یک عمر گناه پس از ابتلا به آنفولانزا در مدرسه در سال 1918 بیماری همه گیر آنفلوآنزا و آن را به خانه آورد و به مادر خود را که از آن درگذشت.

"او هرگز فراموش کرده است که او کودک بود که در مدرسه ای که خودم خریدم که آنفولانزا صفحه اصلی" Birx گفت: از مادر بزرگ او لیه در 25 مارس.

مغلوب ساختن پیشی جستن در آریزونا: خود را گسترده ترین سفر پس از شروع بیماری همه گیر کوروناویروس

'شما باید برای دریافت حقایق را درست'

سفیر, دکتر, دانشمند, مامان, مادر بزرگ نظامی کهنه بهداشت عمومی و متخصص در خانه Birx اغلب می رود به نام "سرهنگ" با توجه به برادرش.

این در نظر گرفته شده است به عنوان خالص بازتابی از رتبه نظامی بلکه به عنوان یک اصطلاح مهرورزی صحبت می کند که به شخصیت او: منظم و حرفه ای, مستقیم اندازه گیری می شود.

آن را نیز در به رسمیت شناختن این واقعیت است که Birx موفق به کسب عنوان در زمانی که زنان به ندرت به دست آورد مقام در ارتش.

بیماری همه گیر در ارتش: شاخه شد به قطع حدود 18,000 پزشکی کارگران است. Coronavirus آورده است که آسیاب را متوقف کند

در 28 آوریل به عنوان برگ برنده درگیری با یک خبرنگار که به چالش کشیده او در مورد اینکه آیا ایالات متحده آزمایش قرار گرفته است و بیشتر مردم برای coronavirus سرانه از کره جنوبی و طرف دیگر به "سرهنگ" به نمایش گذاشته شد. به تعویق انداختن Birx تهمت نشسته بی سر و صدا به عنوان او توضیح داد که چگونه ایالات متحده تست متمرکز متمرکز شیوع بیماری در سراسر کشور است. بعد از آن در جلسه او با بازگشت به موضوع با به روز رسانی اعداد است که پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن را ادعا می کند.

"آیا شما با رفتن به عذر خواهی یاهو?" مغلوب ساختن پیشی جستن جامعی با اشاره به خبرنگار خروجی.

"شما باید برای دریافت حقایق خود را راست."

به عنوان برگ برنده در ادامه به upbraid خبرنگار Birx آرام گفت: روزنامه نگار ارائه دلسوز نگاه قبل از برداشتن عینک او: "فقط آن را دوباره بررسی کنید."

کمک: Courtney سوبرامانیان تام Vanden بروک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن