در هنگام خرید چادر مسافرتی به این موارد توجه کنید

تنها باید نوع خم کردن چادر را برده باشید تا به درستی آن را جمع آوری کنید . به یاد داشته باشید که همیشه اتومبی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تنها باید نوع خم کردن چادر را برده باشید تا به درستی آن را جمع آوری کنید . به یاد داشته باشید که همیشه اتومبیل شما تا نزدیک کمپ نمیرسد بنابراین لازم است علاوه بر کولهپشتی، دیگر وسایل چادر را نیز حمل کنید. این وزن اضافه هنگام راهپیماییهای طولانی تا رسیدن به محل کمپ برای شما واقعا دردسرساز خواهد بود. اگر شما قصد کمپ کردن را ندارید و چادر مسافرتی را برای شب مانی در طبیعت یا مسافرت های شهر به شهر استفاده می کنید، سرعت برپایی چادر را باید حتما در نظر بگیرید. خانواده ها می توانند با حضور در آن از امکانات فرهنگی به صورت رایگان بهره ببرند و در عین حال از فضایی بکر و طبیعی بهره مند شوند. مسافران ایرانی نیاز دارند تا زمانی را در خارج از فضای شهر بهدور از هرگونه سروصدا و در دل طبیعت قرار بگیرند و از دیدن مناظر طبیعی و تجربه کردن آبوهوای مطبوع، آرامش و لذت جدیدی را تجربه کنند. در قم، نیروهای امنیتی برای سرکوب تظاهرات به تیراندازی و قطع برق شهر روی آوردند و با تعقیب گروهی از تظاهرکنندگان و زیرپا گذاشتن حق و حرمت قدیمی تحصن در خانهٔ علمای دینی، دو تن از طلاب را که در خانهٔ شریعتمداری پناه گرفته بودند، کشتند.

حتی کرونا نیز نتوانست از اشتیاق سفر به شهر بکاهد. از برترین تولید کنندگان چادر در داخل کشور می توان به نام FIT یا همان اف آی تی (فخر ایرانیان) اشاره داشت. تولیدکننده دیگری به نام KIT یا چادر صنعت خاوران نیز وجود دارد که محصولات خوبی را نیز به بازار عرضه داشته است. مالک آن یکی از تجار مشهدی به نام کوزه کنانی بوده است که نامش هنوز بر روی این خانه مانده است. به شما پیشنهاد می کنم اگر از مدل های جدیدتر چادر استفاده می کنید قبل از سفر حتما در منزل روش باز و بسته کردن را امتحان کنید تا حین استفاده در سفر دچار مشکل نشوید. بهترین راه برای این کار استفاده از یک چراغ قوه است چون این مشکل یعنی نازک بودن دیواره چادرها همیشه هنگام غروب و شب نمایان میشود. آخرین و اساسیترین گزینه برای انتخاب مناسبترین چادر، جنس مواد اولیه تشکیلدهنده آن برای شماست چون همان طور که میدانید اگرچه بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شدهاند ولی میزان تراکم و کشش بین مولکولی این مواد متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها میشود. به هر حال قبل از انتخاب چادر سفر خودتان از فروشنده بخواهید تا نمونهای باز شده از آن مدل را به شما نشان دهد تا از ضخامت دیوارههای آن کاملا مطمئن شوید.

به یک فروشگاه کوهنوردی و ماجراجویی بروید و بخواهید که برایتان چادر را نصب کنند تا یاد بگیرید، چگونه در یک مکان باز این کار را انجام دهید. در ادامه این موضوع را بیشتر باز میکنیم. از با سابقه ترین و با کیفیت ترین برند های موجود در بازارهای جهانی می توان به Coleman ، Big Agnes ، Kelty اشاره کرد. سرانجام شاه و صدر اعظم تسلیم شدند و شاه در ۱۶ جمادیالاول ۱۳۰۹ دستور لغو امتیازنامه را صادر کرد. باغ نادری در چهار راه شهدا درست میان آن همه هتل، مغازه، مراکز فرهنگی و مذهبی قرار گرفته است. در هر حال خرید چنین وسایلی مانند سرمایه گذاری برای روز های راحت تر است و اگر درست انتخاب نشوند هدر دادن سرمایه ی شما به شمار می آیند. یکی از مهم ترین معیار ها در هنگام انتخاب چادر مسافرتی فضای داخلی آن است که بهتر است بزرگ تر از تعداد نفرات حقیقی که در سفر شما را همراهی می کنند انتخاب شود. «سفر» آمادگی می خواهد. شومینه: شومینه می تواند به شما در گرم نگه داشتن چادر در طول شب کمک کند. در قسمت پایینی چادر، لبه محافظتی طراحی شده که از ناپایداری چادر در برابر وزش باد محافظت می کند.  Th᠎is ​post has ​be᠎en done with the help of GSA Con te​nt Gen er ator D em​oversion᠎!

اما یكی از دغدغههای همیشگی چگونگی انتخاب و خرید چادری مناسب و خوب می باشد. اما در عوض اگر کمی وقت صرف مطالعه انواع، کیفیت و قابلیتهای مختلف چادر کنید می توانید در شرایط حساس و در یک شب بارانی و سرد از این که چنین چادر مقاوم و مطلوبی دارید به خود ببالید! ولی هنگام سفر این اشکال کوچک دردسر بزرگی را به همراه خواهد داشت چون امکانات رفاهی مناسبی مثل منزل در اختیار ما نیست بنابراین وقتی قصد انتخاب چادر را دارید به فضای داخلی و امکانات جانبی آن که قرار است آسایش شما را فراهم کنند توجه کامل داشته باشید، پس هرگز در خرید چادر مسافرتی خود عجله نکنید و حسابی این موارد را مدنظر قرار دهید. در کل، برای انتخاب اندازه مناسب باید به تعداد نفراتی که میخواهند در چادر خوابیده یا زندگی کنند و همچنین اندازه و ابعاد چادر توجه کرد. برای خرید یک چادر مناسب برای سفرهای ماجراجویانه و گردشگری، بهتر است با توجه به نیازهای شما، اندازه و وزن مورد نظرتان، قابلیت برداشت و نصب آسان و دیگر عوامل مهم، چادر مناسبی انتخاب کنید.

آخرین مطالب