'سرزمین رویا' به نظر می رسد به گذشته, برهنه شیشه ای حیوانات' روح

درجه: 3.5/5.0 بریتانیا یی psychedelic پاپ گروه شیشه حیوانات نگه داشته است همه ما را در انتظار موسیقی تازه -- و

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

بریتانیا یی psychedelic پاپ گروه شیشه حیوانات نگه داشته است همه ما را در انتظار موسیقی تازه -- و با دلیل خوب. پس از یک حادثه ویرانگر که گروه را ترک کرد مطمئن نیستید که آیا یا نه آن را قادر به ایجاد یک آلبوم جدید، حیوانات شیشه ای با محکومیت برای آلبوم سوم خود را، دریملند ، منتشر شده در 7اوت. از زمینه سازی رکورد در آن بخار موج با تطمیم هنر آلبوم به ترکیب هیپ هاپ و موسیقی الکترونیک پراکنده در سراسر، دریم لند است که به عزم، خلاقیت و جاه طلبی که گروه دارای است.

آهنگ عنوان به عنوان یک جدول از مطالب آلبوم عمل می کند، اساسا ً آن را جمع و شنوندگان را به دنیایی از نوستالژی بازتابی بر روی یک ابر تبدیل می کند. از آن پس، هر آهنگ یک داستان را بیان می کند، یک شیرجه پر از شکوه به سال های شکل ی که در جبهه دیو بایلی بود. How To Be a Human Beingاین یک مفهوم زیبا است که خدمت می کند به خوبی گروه، ساخت برای یک آلبوم قابل توجهی بیشتر شخصی در همان vein از "اگنس" خاموش 2016 چگونه به یک انسان ، در مورد دوست نزدیک بالی از دست داده به خودکشیاست.

از سینث های باز روشن و شیفتگی کودکانه در "نارنگی" تا باس های درونی و ریتم قوزک روی "شکر داغ"، حیوانات شیشه ای چیزی را به صورت ابزاری متنوع اما همچنین از نظر زمان شناسی گسترده ارائه می کنند. آلبوم خام و شخصی است، پر از بازمی دارد و تفسیر های عاطفی. اما همسوترین عنصر سرزمین رویا، فراوانی رکورد دو نوستالژی دهم است، با منابعی از دکتر دره و رستاخیز، تا اسکوبی دو و Froot Loops.

"توکیو رانش" و "عشق شما (Déjà Vu)" Dreamlandنیز به اشتراک گذاری همان عمیق، پرتکردن باس در سراسر سرزمین رویا ها یافت شده، گرفته تا شکاف با غرق، قلاب های گیردار. این آهنگ ها از هوانوردی که در آغاز آلبوم پیدا شد به تحقق شدید و ضرب و شتم رانده تغییر می کنند. Bayley حتی از "عشق تو (Déjà Vu)" به عنوان یک "تضاد غنیمت تماس با یک". دو آهنگ تقریبا احساس خارج از محل ، به عنوان اینکه گروه تجاری صدای آن ، اما آهنگ ها در نهایت هنوز هم متناسب با رکورد به دلیل آنها مجسّم پیام متحد کننده خود را از اهمیت بازتاب شخصی.

"توکیو رانش" به طور خاص در رکورد به عنوان یک آهنگ سنگین، رپ فراگیر، با با فرض Bayley شخص خود را از "موجی دیوی" ایستاده است. ظاهر مهمان رپر دنزل کاری یک بعد جدید به آهنگ اضافه می کند و این باعث می شود که بتونی اثر هیپ هاپ را در اطراف آلبوم تفت دهد.

با وجود خیره شدن دیگر ترانه های پرانرژی در این آلبوم، با این حال، "امواج گرما" Zaba How To Be a Human Beingکیک را برای بهترین آهنگ می گیرد، و این کبوتر را از زابای سال ۲۰۱۴ و چگونه می توان یک انسان بود. ورزش دیوانه وار غنی و حرکت ضرب و شتم، و همچنین رویایی، اشعار somber که متناسب با موضوع از دست رفته گذشته با وجود نیاز به حرکت در.

چگونه می شود یک انسان بود حیوانات شیشه ای ' قابل ارتباط ترین انتشار ، به طور جوری لمس کردن حتی اگر آن را به مطالعه شخصیت در نظر گرفته شده بود و ارتباط کمی به زندگی خود اعضای گروه بود. Zaba در بر داشت گروه موفقیت تجاری، تخم ریزی بازدید مانند "Gooey" و "پا." سرزمین رویا ،در همین حال ، بهترین هر دو است -- هر چند که این نیست که می گویند که آن را به طور قطعی بهتر از دو انتشارقبلی است. یک چیز سرزمین رویا برگ به مورد نظر است که بیشتر آهنگ است که مطابق احساسات در اشعار به احساسات در ملودی. قلاب در چند آهنگ کاملا به عنوان گرفتنی که می تواند باشد نیست، و هر آهنگ کیفیت ستاره از هترهای سخت مانند "امواج گرما" و "توکیو رانش" را دارا نیست.

اگر چه این نامشخص است اگر Dreamland به معنای بافتن یک داستان و یا اگر آن را فقط از خاطرات تصادفی از گذشته بایلی قطعه قطعه شده است، frontman حیوانات شیشه ای قطعا تخم گذار همه چیز وجود دارد. به جای ارائه یک داستان به طور هم دودستگی بافته شده، گروه حس دلتنگی برای دوران کودکی و روز اول خوب را برانگیخته است. طرح بندی آلبوم به این معنا موثر است، شبیه سازی چگونگی فکر کردن ما در مورد خاطرات گرامی مان، و باید از تلاشی که برای شبیه سازی این دلتنگی می کند، قدردانی شود. 

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن