درایور شناسایی شده در صخره رانندگی تصادف

نوزده ساله صوفیه کخ خودش تبدیل به سانتا باربارا اداره پلیس به یک خودرو تصادف در صخره رانندگی در مارس 7. همراه

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

نوزده ساله صوفیه کخ خودش تبدیل به سانتا باربارا اداره پلیس به یک خودرو تصادف در صخره رانندگی در مارس 7. همراه با وکیل کخ مراجعه به پلیس که او تا به حال رانده بنفش لندرور در ساعت 1 صبح که زده دو خودرو و یک دیوار بتنی و به طور جدی مجروح او مسافر. آنها هر دو قطع از ماشین توسط آتش. نام او مسافر بوده است نه به صورت رسمی منتشر شد اما زن جوان خانواده را آغاز کرده است GoFundMe صفحه گسترده پزشکی نیاز دارد.

اتهامات عنوان شده علیه کخ شامل رانندگی تحت تاثیر joyriding رانندگی بدون مجوز رفتن بیش از 30 مایل در ساعت بیش از حد مجاز سرعت و جنایت بزرگ بدن آسیب. او ظاهرا اجازه رفتن به او التزام خود را به عنوان او برگزار شد در زندان شهرستان است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن