مرد مست می خواهد به اخراج زن و شوهر قوچ ترمز لودر به اتاق خواب, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:50 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک مست Conewago Township مرد که گفته می شود با اس

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

یک مست Conewago Township مرد که گفته می شود با استفاده از یک لودر ترمز ماشین به بیرون زندگی یک زن و شوهر در خانه اش رمنج لودر به اتاق خواب خود را در تاریخ 27 آوریل با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

لودر را زده و زن و شوهر تا به حال مرد و زن شروع به پریدن کرد به ایمنی اسناد وزارت امور خارجه.

هنگامی که در شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای پرسید: Mark Allen lee thfc آنچه که او انجام شده بود با ترمز لودر در 2:30 a. m. او گفت: "بازسازی" اسناد وزارت امور خارجه.

Lee thfc, 54, از 200 بلوک of Green Springs Road, چهره دو فقره هر یک از تشدید حمله بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری و ساده حمله و یک تعداد هر یک از خطر یک فاجعه و DUI.

او از زندان آزاد شد $10,000 نا امن وثیقه و یک جلسه مقدماتی برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 30 قبل از منطقه قاضی David C. Eshbach با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

Lee thfc نمی تواند از نظر دوشنبه ،

دیوار فرو می ریزد و راست در کنار زن و شوهر

در آوریل 27, پلیس دو بار در پاسخ به lee thfc خانه. در وهله اول در مورد 1:51 صبح آنها صحبت کرد و با یک "به شدت مست" lee thfc که می خواستم Kurt Strauble از خانه خود را شارژ اسناد وزارت امور خارجه.

پلیس نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد چگونه Strauble آمد به زندگی در lee thfc خانه. آنها به سمت چپ بعد از lee thfc توافق کردند که او به دنبال اخطار اخراج با Eshbach ،

اما فقط پس از 2:30 صبح پلیس نامیده می شدند به lee thfc خانه و صحبت با Strauble, که گفت که او و دوست دختر خود, لورن, Wilson خواب بودند در اتاق خواب خود را زمانی که آنها شنیده ام "با صدای بلند غرش" خارج است.

"ناگهان همه از یک دیوار شروع به شکستن" اسناد وزارت امور خارجه. "آنها توصیه دیوار فرو ریخت درست در کنار آنها را به عنوان آنها سعی به اجرا کردن درب اتاق خواب. آنها توصیه می شود که آنها فکر می کردند این خانه که قرار بود به سقوط بر روی آنها است."

به عنوان Strauble و ویلسون زد به سمت مقابل خانه آنها را تماشا می کردند به عنوان lee thfc ادامه داد: به ram یک ترمز لودر به آن است.

بیشتر: 'باز کردن آن پلیس:" مرد و زن رابجای دیگری جا زدن پلیس حمله York, صفحه اصلی, پلیس می گویند

بیشتر: انجام در نیویورک شرکت. به نظر می رسد به استخدام ده ها تن را به صورت ماسک در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

در حالی که پلیس در گفتگو با و شوهر, lee thfc آمده از پشت خانه اش حمل چهار یا پنج قوطی خالی آبجو اسناد وزارت امور خارجه.

"Lee thfc به نظر می رسید مانند او فکر خود را از اقدامات خنده دار" اسناد وزارت امور خارجه.

این زمانی است که lee thfc گفت پلیس گفته است که او "بازسازی" با ترمز لودر در 2:30 صبح با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

"من خواسته lee thfc اگر او می دانست که اگر مردم در خانه" با توجه به اسناد و مدارک. "او توصیه این افسر که او هشدار داد Strauble که او در حال رفتن به شروع به بازسازی."

پلیس گفت که ترمز لودر رفت و از طریق چندین سیم فقط از دست رفته یک خط لوله گاز و آتش نشانان به نصب پشتیبانی تیرها برای جلوگیری از سقف از سقوط است.

پلیس گفت که ترمز لودر را زده Strauble و ویلسون به حال آنها منتقل نمی شود.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن