هلند سرزمین عجایب باز خواهد شد در ماه ژوئیه; فروش آنلاین بلیط تنها

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 4:06 PM EDT Jul 2, 2020شده است ماه در ساخت, اما, هلندی, سرزمین عجای

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

شده است ماه در ساخت, اما, هلندی, سرزمین عجایب در نهایت آماده برای باز کردن برای این فصل است.

و اگر شما می خواهید برای رفتن به, شما در حال رفتن به برنامه جلوتر است.

آن را به نگاه کمی متفاوت تر از سال های گذشته است اما این پارک به روی عموم باز در جولای 18. فصل passholders داده خواهد شد و چهار قدردانی تاریخ شروع 14 ژوئیه به یک نگاه در پارک قبل از عموم مردم است.

پیوستن نزدیک به دستورالعمل CDC در پاسخ به COVID-19 پارک خواهد بود و اجرای تقویت بهداشت روش های جدید و اقدامات ایمنی برای سلامت تمام اعضای تیم و مهمانان.

بیشتر: Hersheypark مجموعه ای برای باز کردن در ماه جولای

بیشتر: ماسک صورت دوباره نیاز به فرسوده در پنسیلوانیا فضاهای عمومی

جدید اقدامات ایمنی شامل محدود کردن ظرفیت متوسط چک در ورود چهره, پوشش, اجتماعی, فاصله, اضافه شده مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه ها و افزایش تمیز کردن اقدامات است.

"سلامت و ایمنی ما مهمانان و اعضای تیم همچنان اولویت ما به عنوان ما به بازگشایی در این محیط جدید" مدیر کل لورا چارلز گفت. "ما را به ادامه کار در مرحله با رهبران محلی کارشناسان بهداشت و درمان و صنعت ما همکاران برای اطمینان از بهترین شیوه ها در محل در سرزمین عجایب".

بزرگترین تغییر این است که پیاده روی-فروش در دسترس خواهد بود در این فصل است. بازدید کنندگان را به صورت آنلاین پاسخ دهید برای روز آنها می خواهند به دیدار حتی اگر شما یک season pass.

این اجازه می دهد تا مقامات برای محدود کردن تعداد زیادی از مردم با استفاده از این پارک به صورت روزانه.

همه مهمانان و اعضای تیم مورد نیاز خواهد بود به خود درجه حرارت خوانده شده قبل از ورود به پارک. هر فرد برگزاری نمایشگاه دمای 100.4 درجه فارنهایت یا بالاتر محروم خواهد شد ورود.

مهمانان بیش از 3 سال از سن مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک صورت جز جاذبه های آب.

"ما در خدمت مهمانان ما با خیال راحت و به طور موثر با محدود کردن ظرفیت تایید همه کسانی نیست دمای 100.4 درجه فارنهایت یا بالاتر و با پوشیدن صورت مناسب پوشش و زیر CDC توصیه های تمیز کردن اجتماعی فاصله و مطابق با اصول" چارلز گفت. "به عنوان یک مقصد برتر برای تفریح خانواده ما باید فضا را به طور موثر فاصله ما بازدید کنندگان و ارائه خوب و پاک سرگرم کننده است که هلندی سرزمین عجایب شناخته شده در طول شش دهه گذشته."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب