عقاب دیده بانی پروژه قرار می دهد McSherrystown زمین در یک مسیر جدید

هریسون جونز برای خورشید شبمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 19, 2020بازدید کنندگان به خیابان اصلی زمین

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

بازدید کنندگان به خیابان اصلی زمین بازی نمی نیاز به یک بلیط برای سوار McSherrystown جدیدترین لوکوموتیو: 32-پا چوبی قطار تاتر.

که همه به لطف به زودی به نیروهای نظامی 107 عقاب دیده بانی هارون آدامز از McSherrystown جدید آکسفورد دبیرستان junior که متمرکز عقاب خود را طلایه دار پروژه در یک makeover کامل از پارک.

آدامز و داوطلبان متعدد از جمله چهار نسل از خانواده آدامز و دیگر پیشاهنگی حدود پنج روز کاری خستگی ناپذیر برای اتمام پروژه پارک. داوطلبان به پایان رسید و این پروژه بعد از ظهر شنبه با قرار دادن capstone در Adams' زمان در scout troop او پیوست در کلاس چهارم.

بیشتر: این یک باغ وحش: East Coast عجیب و غریب حیوانات, نجات, تلاش برای بهتر حیوانات زندگی

بالای پنج روز در پارک, محور, پروژه 32-پا چوبی قطار نمایشگاه دست ساخته شده توسط آدامز و دیگران در زمان حدود چهار روز کامل در یک فروشگاه چوب.

آدامز زمانی که برای اولین بار تصمیم گیری در پروژه خود او متوجه این پارک در سراسر از او دیده بانی خانه در شمال خیابان سوم در احتیاج به تعمیر. آدامز که زندگی در نزدیکی رفته بود به پارک به عنوان یک کودک و احساس, احساساتی, در مورد شانس به آن را زندگی جدید است.

برخی از مجموعه بازی بودند پوسیدن دور آدامز گفت و او را دیدم آن را به عنوان یک فرصت را به چیزی بهتر و امن تر برای جامعه. به منظور تکمیل این پروژه آدامز در نهایت حدود 7000 دلار در کمک های مالی از پول لوازم و تجهیزات پس از او آغاز شده در فوریه.

بیشتر: هنگامی که هانوفر-Adams مدارس برگزاری مراسم فارغ التحصیلی?

"من شگفت زده شد مقدار مطلق از حمایت" آدامز گفت. 7000 دلار در بیش از هدف اوليه که اجازه آدامز و خود را داوطلب انجام کار اضافی در پارک.

انتخاب برای اضافه کردن 32-پا چوبی قطار به زمین بازی بدون ذهن و بسیار خوشحال برای هارون که سهام شور و شوق خود را برای قطار با پدرش, کوین آدامز. "من همیشه فکر می کردم یک قطار تاتر امر می تواند سرد به انجام" گفت: هارون. هارون و کوین به دست آورد و نقشه برای قطار تاتر اما تغییر برنامه به منظور آموزش بیشتر معتبر.

هارون شد و با کمک چند تن دیگر پیشاهنگی از نیروهای نظامی خود را از جمله زندگی طلایه دار جوزف کوپر یک همکار جدید آکسفورد junior و عقاب دیده بانی مایکل Deporter یک Delone کاتولیک ارشد.

بیشتر: عکس: Pinewood دربی می دهد cub scouts یک روز در مسیر

کوپر که همچنین کار بر روی کسب رتبه عقاب طلایه دار توصیف دیده بان عقاب پروژه به عنوان همه چیز در مورد نشان دادن رهبری و خدمت به جامعه خود را.

"پسر پیشآهنگی شعار 'آیا یک به نوبه خود خوب روزانه,'" اضافه شده Deporter "و عقاب دیده بانی است که مجموع آن شعار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن