ساده ترین دستور العمل بستنی ملی بستنی ماه

در ماه ژوئیه یک ماه بزرگ برای بسیاری از دلایل اما یکی از مهم ترین دلایل این است که آن را ملی بستنی ماه! درست ا

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

در ماه ژوئیه یک ماه بزرگ برای بسیاری از دلایل اما یکی از مهم ترین دلایل این است که آن را ملی بستنی ماه! درست است که شما باید یک بهانه ای مشروع به خوردن بستنی همه ماه است. به عنوان شگفت انگیز به عنوان آن اخبار این است که اگر کیف پول خود را است احساس درد پس از خرید بستنی هر روز به مدت یک ماه در اینجا آسان فوق العاده, فوق العاده ارزان, دستور العمل خواهد شد که بازگشتی بزرگ به خود را در کلاس هفتم کلاس شیمی. در هیچ زمان شما احساس مانند یک دانشمند (حتی اگر شما در میانهی شب گرفته شده هر کلاس های بنیادی پس از سال اول). همه شما نیاز دارید این است که دو کیسه های پلاستیکی یکی بزرگ و یکی کوچک و همچنین به عنوان پنج روش ساده مواد تشکیل دهنده!

مواد تشکیل دهنده

  • 1 فنجان نصف و نیمه
  • 1-2 قاشق غذا خوری شکر
  • ½ قاشق چای خوری عصاره وانیل (یا دیگر ترجیح طعم دهنده)
  • 3 فنجان یخ
  • 1⁄3 فنجان نمک (هر نوع)

جهت

  1. بریزید و نیمی و نیمی از شکر و عصاره وانیل را در یک کیسه پلاستیکی. مهر و موم محکم.
  2. بزرگتر کیسه های پلاستیکی پر کنید و آن را با یخ و نمک.
  3. با دقت محل کیسه کوچک در داخل کیسه های بزرگ و مهر و موم کیسه بزرگ است.
  4. لرزش کیسه های برای حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که خامه مخلوط کرده سخت به قوام می خواهم که از بستنی. شما ممکن است نیاز به دستکش برای محافظت از دستان شما از سرما.
  5. دقت حذف کیسه کوچک از کیسه بزرگ و شستشو خارج از کیسه کوچک قبل از باز کردن.
  6. در یک کاسه بریزید و اضافه کردن پر کردن!

وجود دارد شما آن را دارند! آسان بستنی. در صورتی که شما در حال غرق بسیاری از وسط دانشکده شیمی (یا تلاش برای جلوگیری از آن را) اضافه کردن نمک به یخ باعث کاهش نقطه انجماد یخ. برای یخ ذوب آن جذب گرما از کرم تا زمانی که مخلوط خامه و شکر یخ. توصیه ما به شما سعی کنید طعم های جدید و پر کردن به ادویه تا خود را به بستنی! این دستور العمل فوق العاده سریع و آسان هر چند این می تواند یک کمی خسته کننده به نشستن در آشپزخانه خود را تکان دادن کیسه یخ و نمک و کرم. زوم بستنی, پارتی, کسی ؟

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب