شرق خلیج پارک منطقه ای منطقه راه اندازی مجازی برنامه نویسی از طریق پارک به مردم صفحه وب

در نور از COVID-19 گیر شرق خلیج پارک منطقه ای منطقه یا EBRPD راه اندازی یک صفحه وب به نام پارک به مردم در آوری

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

در نور از COVID-19 گیر شرق خلیج پارک منطقه ای منطقه یا EBRPD راه اندازی یک صفحه وب به نام پارک به مردم در آوریل 10 که امکانات دیجیتال برنامه های آموزش از جمله برنامه با مجازی و واقعیت افزوده ،

مجازی و واقعیت افزوده برنامه اجازه می دهد تا EBRPD مراجعان به تجربه پارک از خانه های خود در طول این بیماری همه گیر. آن را نیز فراهم می کند فرصت برای یادگیری در مورد فرهنگ و زمین از محلی قبایل بومی که ادامه خواهد داد به منظور افزایش تجربه پارک حتی پس از کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارش برداشته است با توجه به EBRPD نظارت طبیعت کوین Damstra.

"ما باید محتوا در سراسر سیستم عامل های مختلف, ما در حال تلاش برای دریافت به عنوان بسیاری از مطالب بر روی سیستم عامل به عنوان بسیاری که ممکن است. این است که در مورد خدمات آموزشی" Damstra گفت. "با این واقعیت تقویت آنها می توانید به تماشای طبیعت بحث در مورد این معدن یا تصویری از معادن زیرزمینی."

در حالی که EBRPD مجازی محتوای آنلاین است حدود یک سال EBRPD شروع به تولید واقعیت افزوده محتوا در آغاز کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارشات در ماه مارس است.

TimeLooper یک شرکت است که باعث می شود مجازی و واقعیت افزوده سیستم عامل برای سایت های تاریخی و پارک های ملی ایجاد پلت فرم برای EBRPD با توجه به اندرو فینبرگ از بنیانگذاران و رئیس اجرایی از TimeLooper.

زمانی که او با استفاده از TimeLooper خدمات فینبرگ گفت که او احساس به عنوان اینکه او "به معنای واقعی کلمه" راه رفتن و یا در غیر این صورت تعامل با محل.

مورگان Guenther یک طبیعت برای EBRPD تلفن همراه برنامه های آموزش و پرورش است شده تولید محتوای ویدئویی برای EBRPD وب سایت از زمان شروع این بیماری همه گیر. او افزود که بسیاری از محتوا شامل برنامه های مربوط به آهنگ ها و داستان بشود برای کودکان با "امکانات موجود" به معنای برای کودکان بزرگتر و بزرگسالان است.

چند تا از Guenther ویدئوهای موجود در پارک ها به مردم صفحه وب. Guenther همچنین انجام برنامه های زنده شده اند که مورد استفاده در کلاس های درس به عنوان جایگزین برای سفرهای.

"این فیلم یک پنجره را به پارک ها و گیاهان و حیوانات و مناظر و این ارزشمند راه برای درگیر شدن مردم در پارک" Guenther گفت. "ما همچنین متوجه می شوند که چگونه انتگرال و این برای آموزش و پرورش است."

با توجه به Guenther فیلم و زنده برنامه های, افزایش, آینده, حامی تعامل با پارک و ممکن است برای افرادی که دور زندگی می کنند به تماشای این فیلم ها و اطلاعات در مورد پارک.

Guenther گفت او شده است میزبانی این اردو برنامه هر تابستان برای پنج سال گذشته و او با بیان این که او قدردانی داشتن توانایی برای تسهیل این برنامه آنلاین در طول بیماری همه گیر. Guenther اضافه شده است که در حالی که او نتواند دیدن مردم چهره به چهره دانش آموزان فرستاده اند او با تشکر از شما یادداشت برای دادن یک نمایش زنده.

"این یک تجربه بسیار متفاوت از مردم در مقابل من اما پاسخ از مدارس و جوامع رسیدن و گفتن من چقدر آنها با بهره گیری از تجربه" Guenther گفت. "آنچه که من احساس می کنم از دست رفته است که در واقع وجود دارد."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن